רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

איפה נעלם המנגן הוותיק דוד פריד ומדוע הוא לא ניגן בחתונת גור?

מאת גערער

זה עשרות שנים שהנגן דוד פריד מקרית הרי"ם לוין תל אביב מנגן בחתונות רבותינו. הוא מנגן באוירה חסידית נעימה, וכן הוא מהנגנים המבוקשים ביותר בשמחות אנ"ש. הוא אברך חשוב, הן הגה"ח המנוח הר אלחנן פריד ז"ל "המומחה" לעיונים בספה"ק שפת אמת.

אתמול בחתונה מחכים לבואו, מחכים ומחכים, אך נעלם. בסופו של דבר החופה ומחצית מסעודת המצוות הסתדרו בלי אורגניסט, ובסוף מצאו אברך למלא את מקומו.

איפה דוד? הוזהר שלא להגיע. שוב פעולת טרור של כת ש"צ . יש כאן סיפור מאוד מעניין מי טירפד את בואו ולמה, אבל לא עכשיו פעם אחרת בל"נ

13 תגובות:

  1. כבר הרבה זמן לא הוזכר שמו של שבתאי צבי
    מעבר לתגוביו שהוא הוזכר בנושא של בינו לבינו
    ולכן חשבתי ששבתאי צבי חזר בתשובה
    אבל אם אכן מתברר שהוא עדיין פעיל
    אז קודם עצה טובה לכל ההורים שימרו את ילדיכם ממנו

    השבמחק
    תשובות
    1. אם לכל אחד מהקוראים היית שאלה בידי מי להפקיד ילד , האם בידי מורנו ר' שלומה צבי שליט"א או בידי האנונימי הנ"ל , אני בטוח שלמרבה הפלא כולם היו מעדיפים ללא ספק את הראשון ולא את האחרון , מי שכותב כאלו מילים על יהודי אחר כתוב עליו בתורה ארור , והוא חשוד על כל עבירות שבתורה.
      תעשה תשובה דחוף.

      מחק
  2. אני אחד שמסתובב בדירה ויודע דבר או שניים ממה שהיה שם
    הסיפור הוא מאוד פשוט , הרבי החליט שה"פרצייטישע חתנ'ה" היתה בלי מוזיקה ולכן הוא רוצה באופן פתאומי להודיע שמהיום לא יהיה מוזיקה בחתונות שלו, לא רצו שההוראה תהא גורפת ולכן החליטו בדירה שיאמרו לדוד פריד שהוא לא מרגיש טוב ושלא יענה לטלפונים , ואם בכל זאת יצליחו להשיגו שיאמר שהוא אינו בקו הבריאות וכך יצליח להתחמק, מה לעשות שהציבור לא מטומטם והחליט לבדוק היטב מה קורה, אז החליט אחד מבניו של הרבי להפיץ שמועה שדוד נכנס למוסד סגור וכי הוא מאושפז. מה לעשות והציבור לא קנה הגירסה הזאת ועכשיו יושבים יועצים בדירה וחושבים כיצד להוציא גירסה עם הכי פחות רעש

    השבמחק
  3. אני אחד שמסתובב בדירה ויודע דבר או שניים ממה שהיה שם
    הסיפור הוא מאד פשוט , שמארגני החתונה חשבו שאין זה מהראוי שביום שמלאו שבעה לפטירתו של מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל שתערך חתונה עם תזמורת ולכן הודיעו לדוד פריד שהפעם הם נאלצים שלא להביא תזמורת.
    ברגע האחרון הוחלט שקשה יהיה לשלוט על השירה בלי קלידים ובאישור רבנים החליטו כן להזמין נגן , אבל אז פריד אמר שזה ארוע קשה והוא חייב להיות מוכן ומתואם והוא לא מסוגל לבוא ולעשות צחוק מעבודה זה באמת פרוייקט ,ולכן נאלצו להביא מישהו אחר.

    השבמחק
  4. אני דווקא אחד שישב בחדר הבקרה של הרמקולים וכל מי שהיה בחתונה יכל לשמוע שהיו הרבה צלילים חדשים בסאונד בגלל ציוד חדש מאד שהביאו שיכל לתת צליל טוב בתוך כל העוצמה של מעל 12000 ואט , וזה הצריך תאום עם מישהו שמבין את המוסיקה הצפציפית ולכן החליטו שדוד פריד יישב במחשב בחדר הבקרה ויוודא שהצלילים בסדר ולכן היו צריכים שמישהו אחר ינגן . כל הכבוד לצוות עשה עבודה נהדרת. - ההוכחה לכך שהאורגן התחבר באיחור של 10 דקות כי היו חייבים לכוון את התוכנה והוא ניגן בהתחלה לאוזניות ורק לאחר כמה דקות נתנו לו ווליום.
    זה הכל בלי סיפורים ופרשיות.

    השבמחק
  5. ממש לא מובן מאיפה כל הדימיונות האלו , כל מי שהיה בחתונה יודע שהוא פשוט ניגן אצל הנשים. והסיפור הוא שבפעם הזו בגלל שהכלה היא מאשדוד ורצו שתהיה מוזיקה שמרנית גם אצל הנשים חיפשו מישהו שיהיה מאד מקצועי מצד אחד , ומאד חסידי מצד שני וביקשו ממנו שבאופן חד פעמי יסכים לנגן למטה ( מאחורי מחיצה ) כי זה מאד חשוב והוא עשה תנאיי שזה חד פעמי כי הוא לא שמח לוותר על הזכות לנגן למעלה אצל הרבי - וזה הובטח לו . והוא עשה את זה דווקא בגלל החסידות שלו והרצון לסייע לשמחה של הרבי - וגם בגלל שהוא הבין שרק הוא יכול לעשות את זה באופן הטוב ביותר - וזהו .
    חבל על סיפורי דמיונות שלא יודע מי ממציא אותם.

    השבמחק
  6. התגובות האלו פשוט מייאשות .
    כלומר כל הבלוג הזה של שאולזון סתם סיפורי מעשיות שאי אפשר לדעת האם הם מתחילים או נגמרים - פשוט סתם "גיבבלת" .
    אי אפשר לדעת לעולם אם מילה אחת בכלל נכונה כאן . ויותר נכון נראה ששום דבר כאן לא רציני.
    אם כך לא מובן מה המטרה של זה ? סתם לעשות צרות לאנשים ?

    השבמחק
  7. יש הרבה לכלוך מתחת כל הבלגן הזה עם ר' דוד פריד, אך מפני כבודם של המעורבים אני אמנע מלפרט.
    אבל דבר אחד ברור השאהידם בגור צריכים לעזוב אחת ולתמיד את דרך הטרור והכוחנות, בסוף הכל יפעל כבומרנג נגד כל חסידות גור.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי כותב : יש הרבה לכלוך וכו' , כיצד יכול יהודי ירא שמים דתי שמתפלל לה' לכתוב יש הרבה אבל אני נמנע מלפרט. אם אתה לא יכול לפרט זה טוב מאד - כי אסור לפרט , וזה טוב מאד , אבל אסור גם להגיב תגובה שנראית כמו בערך : "הוא התחיל" , או משהו כזה של תינוקות , אתה רואה שכל אחד יכול לכתוב כאן כל דמיון שעולה לו בראש וכנראה הכל הכל הבל , אז למה להוציא כזו הודעה מרושעת ????????? סתם להרוס אנשים ??????????

      מחק
  8. אנונימי כותב אנונימי עונה...
    אנונימי מגיב אנונימי משיב....
    אהבתי...

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן לא מובן כיצד מה ששאולזון חולם בלילה נהפך למכתב מ"גערער" ביום.
      יש מצב שהוא ממציא הוא מגיב הוא מגיב למגיבים וכו' סתם מתוך שנאה ורשעות.

      מחק
  9. ככה זה כשכואב צועקים, תלמדו לקח להבא שיטת הטרור והכוחנות אינה פועלת יותר, סוף מעשה במחשבה תחילה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.