רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

נבזות ושפלות - הרב שטיינמן בן מאה ור' חיים קנייבסקי שנדיר שיעזוב את הגמרא התרוצצו מעיר לעיר ואילו הגערער שהמועמד לראשות העיר הוא חסיד גור לא השתתף בכינוס כלשהו עשה את עצמו כאילו שהענין לא שייך לו ובו בזמן מכר נשמתו לשטן העדיף לסייע ליאיר לפיד

אסור לעבור על הדברים האלו בשתיקה, ומה שמדהים הציבור לא שם לב למה שמתחולל כאן, יהודי כמו הרב שטיינמן שהוא תיכף בן מאה, ור' חיים קנייבסקי שהוא מתמיד גדול שבקושי עוזב את הגמרא שניהם התרוצצו מכינוס לכינוס ומעיר לעיר לעודד ולחזק להבטיח את הצלחת הרשימות, ומאידך הרבי מגור שבבני ברק לפחות האינטרס שלו גדול מפני שבראש, המועמד לראשות העיר הוא חסיד גור הוא לא הגיע לכינוס כלשהו כאילו שמערכה הזו לא שייכת לו

מה שכן, הוא הזיק לרשימה כשעשה הסכם עם המחבלים שהם יסירו את המועמדות מראשות העיר ובתמורה הוא ישלח חסידי גור שיצביעו עבורם, כך בבני ברק וכך בירושלים, אבל כל זה אינו פותר את השאלה מדוע הוא לא השתתף בכינוס כלשהו?

הרושם הוא כי מטרתו היתה להזיק הוא לא רצה בהצלחת הרשימות היה לו ענין שהרשימות של המחבלים יצליחו וגזל מן הקופה הכללית, נציגי גור יישבו על קולות של ליטאים ואחרים, ואילו הקולות של גור הלכו למחבלים

בירושלים המצב חמור פי כמה מפני שכאן הוא עבד עם המחבלים יחד עם לפיד הוא עשה הכל לחזק את יאיר לפיד ואת מטרותיו תמורת שטח ומחיקת חובות לעיריה, מדובר בפשע שלא יסלח, על המעשה הזה הוא ישלם ביוקר רב, מפני שלא עוד טענות ללפיד ובנט, הרבי מגור עשה הפעם מעשה שהוא חמור פי כמה הוא חיזק את לפיד נתן לו יותר כח לבצע את מזימותיו

19 תגובות:

  1. יענקל אלתר הוא פולני גנב מנהיג חבורת סוטים ופדופילים. סופה של גור קרב. אלתר הזה לא יודע לפתוח ספר בלי נקודות עם הארץ דאורייתא. אלה מנהיגיך ישראל. עגל הזהב.

    השבמחק
  2. אנונימי. תתפוצץ.

    השבמחק
  3. כל אחד עושה עבודה פוליטית איך שבא לו
    ההתנהלות של הרב שטיינמן בפולוטיקה לא יכולה להיות יותר "נקייה" מההתנהלות של הרבי של גור.
    הוא אומר להצביע ג' והוא אומר להצביע מה שלא יהיה. שניהם לא מעניקים אפשרות (מבחינתם) שאדם יחליט לבד

    השבמחק
  4. הכותרת שלך חוצפנית במיוחד .
    וכי מרן האדמור מגור צריך להטריח עצמו לישב עם ר' שטינמן שביזה אותו ומבזה אותו ובשעה שמרן האדמור מגור מחזיק במאגר מוכח של עשרות אלפי קולות בארץ אשר ילכו במסירות נפש על מילה או חוסר מילה ... שלו , הוא צריך לבוא ולהתייעץ עם איזה ראש ישיבה שמוקף עסקנים חצופים שהוכיחו את יהירותם ורישעותם ומעונינים אך ורק לדאוג לעצמם במסווה של דעת תורה והשקפה טהורה,
    התכבדו ודברו בקצת יותר צניעות .

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מאגר מוכח של עשרות אלפי קולות, ואיזה מסירות נפש על כל מילה שלו, אין יותר מכמה מאות טרוריסטים פאנטים.

      כשילכו לבחירות פנימיות בתוך גור, ואז תראו שלמעלה משמונים אחוז סולד מההנהגה הנוכחית, ומבכה בתוך תוכו את המצב העגום שחסידות גור המפוארת הושפלה והתדרדרה בשנים האחרונות.

      חבל שזה המצב!!!

      מחק
    2. מסכן שלי , שלום.
      רואים שלא היית בשטיבל של גור כבר הרבה זמן.
      אתה לא יודע שהחליפו כבר את התקליט וכבר אומרים עכשיו דברים אחרים?
      אם אתה רוצה להיות חבר בחבורת המתוסכלים אתה חייב לעמוד בקשר.
      מחליפים פזמונים לפי העניין - ואתה כבר לא מעודכן.
      אז תבוא היום ותבדוק מה היום צריך להגיד .
      פסיכי.

      מחק
    3. נעבעך נעבעך, א רפואה שלימה.

      מחק
  5. האדמור מגור מספק את הסחורה בלי לרוץ ומה רע בכך

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מושג של "גניבת דעת" שזה גניבה לכל דבר ... כשאתה יושב באגודה ודורש את המקומות הראשונים שם בגלל שיש לך כמות גדולה של מצביעים ואתה אומר לכל העולם שהם מצביעים ג ובסתר אתה שולח אותם או רומז להם שיצביעו עץ זה גניבה ושקר ונוכלות ועל זה נאמר במידות ומשקלות אנכי ה הקב"ה יודע אם רימיתם והוא יפרע מהשקרנים

      מחק
    2. אני מבקש להרגיע אותך שכל חסידי גור הצביעו ג' .
      אכן כן ייתכן שחסידי שאולזון הצביעו עץ כי ככה היה כתוב אצל השאולזון.
      גניבת דעת זה של אחרים אשר לא עושים מעשה זימרי אלא לא עושים כלום , והקריאת קודש שלהם שווה בקושי את הנייר שהיא מודפסת עליו והחסידים שלהם בכלל לא חולמים לבוא ולהצביע , אבל כשצריך לבוא ולהגיד דעות וביקורת ולהתווכח ולתת עצות אז הם באים עם כל הצוות להצלם ולדאוג שהרבי מגור לא יגיד מה לעשות.
      אתה בכלל לא מבין שלומר השגערעס שקרנים ופושעים כבר לא באופנה , יש עכשיו שקרנים אחרים ופושעים אחרים אל תמחזר שטויות.

      מחק
  6. יוחנן ויצמן תחזיר את המנדט שלך

    אני בעצמי שמעתי משניים מחסידי גור שהם קיבלו הוראה להצביע עץ.

    אני דורש מיוחנן ויצמן נציג גור ברשימה, להתפטר ולהעניק את מקומו לבא בתור מטעם דגל התורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם שיתפטרו 2 נציגים מדגל התורה ויתנו את המקום לחסידים ..............זה נראה הרבה יותר צודק . הרי אין ויכוח שהגערערס הצביעו כולם ג' , גם אם שאולזון כותב כמה מדימיונותיו כולם יודעים שזה לא כך וכולם הצביעו ג'.
      אבל באופן מוכח 2 כסאות של ליטאים עברו למפלגה אחרת . אז בבקשה שיתכבדו ויעשו את המעשה הצודק והנכון . ויפנו את מקומם לחסידים.

      מחק
  7. האדמור מגור אחרי כל ההשמצות הוא תותח ומצליח ואין לנו רשות לערער אחריו לדבר מלוכלך על גדולי ישראל זה לא חכמה והיזהרו מחכמים שנשיכתם נשיכת עקרב (אבות ) מי שמלכלך על רבנים לא מצליח בשום מקום וזה הוכיח את זה בהרבה מקומות אז תרגעו
    כל אחד קיבל את כמות הקולות שלו ושלום על ישראל קללות והשמצות לא יובילו אתכם לשום מקום

    השבמחק
    תשובות
    1. "האדמור מגור תותח"

      זה סגנון הדיבור והמחשבה של אברכי גור, בושה תכסה את פנינו, לאן הגענו?

      מחק
  8. לכבוד הרב הצדיק הגאון הח"כ מוה"ר משה גפני וחביריו: "האלימות נגד זקני הדור שליט"א נגרמה על ידך וחבירך" האלימות מהאברך שתקף מרן הבוקר, הוא משום שלקחתם (צ"ל שגנבתם) הרבה מהזמן היקר של הזקני הדור, בשביל הבחירות של הציונים ימ"ש, וכולו לשם שמים!!! אבל זה לא לשם שמים של הקב"ה רק לשם שמים של השטן וחביריו.

    תדעו: שהיום יש קיטרוג גדול בשמים על הביטול תורה שגרמתם לגדולי הדור, ובחורי ישיבה, ואברכי הכולל, ובפרט הביטול תורה שהי' בעד הבחירות הטמאות הציונות ר"ל.

    חז"ל אומרים ותלמוד תורה כנגד כולם!!! ולא כתוב בשום מהראשונים או פוסקים "שהבחירות דוחה תלמוד תורה" ולמעשה הקב"ה המנהיג את העולם הראה לכם שלא הצלחתם בירושלם וכו' והרה"ג ר' שמואל שליט"א כן הצליח יפה יחסית.

    תתביישו לכם על הביטול תורה שגרמתם לאלפי בני תיירה
    תתביישו לכם על המחלוקת שגרמתם ביו גדולי ישראל
    תתביישו לכם על השקרים שגרמתם
    תתביישו לכם על הגניבות וכו' ועל דברי חוצפה נגד הגדול הקדוש מירושלם.
    תתביישו לכל על ה"חילול השם" הנורא שגרמתם בארץ ישראל ובכל העולם כולו. אצל החילונים לא ראינו מחלוקת כמו שהי' אצלכם ובאלו שכמותכם הנקראים "חרדים"
    על חילול שם שמים ברבים אין מוחלין לו ר"ל.

    עד לאיפה היגעתם ?אתם באמת חרדים? תזכרו: י-ש דין וי-ש דיייין העולם "אינו" הפקר כמו שאתם חושבים. ליטאים - עברתם כל הגבולות!

    למי שמוחו בקדקודו מבין שכל רגע, שני', ודקה, של הזקני הדור המנהיגים אותנו לקראת ביאת המשיח, חשוב בשמים, ולמה בזבזתם זמנן של הגדולים על שטויות כמו הבחירות? הי' צריך לעשות נגדכם מחאה רבתי! איך העזתם לעשות ככה לגדולי ישראל? ולנו.

    השבוע הי' רעידת אדמה השישית וכולם ישינים!!! למה? ומה אם כבוד התורה? של הרה"ג ר' שמואל אוירבאך שליט"א ומרן של כל בני הגולה ה"ה ר' חיים קנייבסקי שליט"א עד 120 הספר תורה החי? ומה אם כבוד התורה של מרן ר' חיים ה"ספר תורה החי" שיודע בעל פה כל התורה כולה!!!!

    הקב"ה מרעיד את הארץ כדי שנתעורר בתשובה שלמה מהר. אנחנו צריכים לעורר מאוד מאוד לשפר המעשים שלנו, כפי שכתוב בספרים הק’ – ובחסד הבורא ב”ה הוא לא החביא מאיתנו את הדרך להגיע ולהתקרב אליו.

    למה מבזים תלמידי חכמים ברבים בביטול תורה. לא עת לצחוק ח"ו, המשיח כבר בפתח אבל אנחנו כולנו צריכים לשוב בתשובה, לשם יתברך שמו, ולא לישון. אך ורק - ותשובה ותפלה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה. נא לשפר הצניעות מיד!!!.

    יה"ר שירחמו אליכם מן השמים של השכינה הקדושה, ותזכו לשוב בתשובה שלמה בב"א.

    השבמחק
  9. זה פשוט למדי. קנייבסקי ושטיינמן הם פוליטיקאים קטנים. האדמו"ר מגור הוא רב.

    השבמחק
  10. נחמד לקרוא בטוקבקים על הגלוי המרעיש שאין ביהדות אפיפיור! אבל זה משהו שאנשים מיושבים מבקשים לומר כבר זה שבעים שנה מול איתני הפרופוגנדה האינטרסנטית, ולא זו אלא אף זו שאין ממש בכל הקאקעפוניע של הלא-תסור היכן שהפוליטקאים הממומזרים מחתימים סיעת כלי קודש הנוחים להם ותוקעים בחצוצרות התרועה של הלא-תסור כי דייקא הם החתומים הם מורי הדור שכולנו חייבים לציית להם, רוב הגדיילים הם במקרה הטוב מגידי שיעורים ומשגיחים חבוטים מהמשפאחעס שאלמלי האגודה לא שמענו שמעם והאדמו''רים 'המורים' הם אסון וחרפה כי הברנשים הקדושים הם ברובם לאבוסים וחתולות שמנות שירשו חסידים או רק פיסת כסא לישבנם במועצת.

    ואני הקטן מאחל הצלחה לכל הצדדים הניצים עד אשר ישמטו המסכות מפרצופיהם של כל השחקנים במשחק המטונף ונשוב לתום ימי אבותנו שמצאו את דרכם לגן העדן בהסתמכם על מורי ההואה שלהם במקומות מושבותיהם בכל הנוגע לשאלות בהלכה ועל עצמם או ראש משפחתם בדברים המצריכים שיקול הדעת וניסיון בעולם המעשה מבלי הצייתנות הבהמית לזה או אחר

    השבמחק
  11. ידוע "לשאולזונה" כמו לכל תינוק שהרב שטיינמן והרב קנייבסקי יצאו לרחובה של עיר בשל המלחמה הפנימית בתוכם ..

    השבמחק
  12. אני תלמיד של הרב שטיינמן וגם מתייעץ עם האדמור מגור,ושמעתי בקול שניהם,בשם הרבי מגור אמרו להצביע ג' אז הצבעתי ג' ,ולראשות העיר אמרו להצביע לנציג שומר תורה ומצוות אז הצבעתי למען אפשטיין.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.