רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

הפסד צורב לאנשי 'נצח' בבחירות למאוחדת

מאת בן תורה

הבחירות למאוחדת לכאורה לא מענינות אף אחד, במיוחד שאין לאברך נורמלי זמן לבזבז בשביל להחליט מי ישב באיזה ועדה אלמונית. אבל בסניף רמות בירושלים זה לא היה כך. 

רב הקהילה הגאון רבי י. גואלמן שליט"א תמך במועמד משלו (מ.א.), ואילו אנשי נצח לא יכלו לסלוח לרב על השתתפותו בכנס רבני השכונות למען דגל התורה, במיוחד לאחר שהם טרחו לבוא ולהסביר לו שאסור לו להשתתף שם, ללא הצלחה יתירה, ועל כן הם הציבו מועמד משלהם כנגד המועמד של הרב (י. ד.). 

הוכרז על גיוס כללי בקרב כל מצביעי נצח מהשכונה (אלו שהם חברי מאוחדת) לבוא ולהצביע, ובשעה שלפני ההצבעה הם עברו מאדם לאדם ושכנעו להצביע עבור המועמד שלהם, ואמרו שהרב גואלמן אמר שאפשר לבחור או את א. או את ד., הם היו בטוחים בנצחונם לאור העובדה שהם גייסו את כל מי שהם יכלו ומהצד השני זה לא ענין את אף אחד לכאורה,
אבל מה שהם לא ידעו היה העובדה הפשוטה שתושבי השכונה נאמנים לרב ולא יסבלו פגיעה במעמדו, במיוחד חרה להם העובדה שלוקחים כזה דבר שולי ומנסים להשתמש בו כדי לפגוע ברב, ועל כן הגיעו כל מי ששמע את הסיפור והצביעו עבור מועמד הרב.
 
שמו של מועמד הרב הוכרז ראשון וכל התומכים של הרב (95%+) הצביעו עבורו, ואז ראה המועמד הנגדי שכלתה אליו הרעה וניגש מהר לשולחן הבמה והודיע להם על הסרת מועמדותו, וכך לבסוף נבחר המועמד של הרב ללא מתחרים.  
ולא רק ברמות גם במרכז העיר גייסו אנשי נצח את כך אנשיהם למען המטרה הקדושה אבל רוב הציבור אמר את דברו וגם שם קיבלו הפסד צורב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.