רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 בנובמבר 2013

הם המציאו את השיטה אז שיאכלו אותה!!!

לכבוד ר' חיים

יש לי הרבה דברים לכתוב לך ולנתח בעקבות הבחירות אבל אתה בטח עמוס.
דבר אחד אבל אני מוכרח וזה בעקבות הטבלה שהבאת היום.

אחד מהדברים שבהם אתה מצטיין ושווה רק בשביל זה שפתחת את הבלוג, זה עניין החרמות, הבטחת שתילחם בכל מי שמחרים צד שני וכל הכבוד לך בזה.
והנה, דגל התורה' (זו ש"הכניסה" חרדי עובד בבני ברק) מחרימה את מי שהצביע לדעת רבותיו ומחתימה את כולם כמו בצפון קוריאה שהבאת בטבלה.
אז נכון שאומרים שאלו עוקרי הדת וחצופים וכו' וכו', אבל תאר לך מה היית עושה אם בגור היו מחתימים נגד כל מי שדיבר עם רבי שאול אלתר שליט"א, או השתתף באחד משיעוריו....
ולא שאני חושב שלא היית צריך לתקוף את גור, אבל למה אתה לא תוקף את אנשי הרב שטיינמן בזה, מה זה להחתים ככה??? זכותו של כל חרדי לשמוע לרבותיו, מה זה ק.ג.ב. נהייה פה?

אבקשך שתשיב לי תשובה שתתאים גם אם זה היה בגור...
חיים שאולזון משיב
אשיב לך בקיצור מפני שלא צריך כאן יותר מכמה מילים, אם המחבלים היו אנשים מן השורה מתנהגים בכל חייהם כמו בני אדם ולא היו מחרימים אחרים לא עושים הם את מה שעושים עכשיו להם, הייתי ניצב לצידם ולוחם כארי נגד כל מי שעושה כך, אבל מאחר ומדובר במי שהמציאו את השיטה במי שעשו כך לאחרים מי שירדו לחיי כל מי שהצביע למפלגה אחרת, קח לדוגמא את 'טוב' החרדים החדשים המכונים על ידי המחבלים, מה הם עשו להם מפני שהצביעו למפלגה עצמאית משלהם לחמו בהם השמיצו אותם החרימו אותם בטענה כי הם 'חרדים חדשים' זרקו את ילדיהם מן התתי"ם ובתי הספר לבנות טענו כי ילדיהם אינם יכולים עוד ללמוד יחד עם ילדי בני הכוללים, אולי תסביר לי מה ההבדל, מדוע להם מותר לעשות כך, ועכשיו שעושים להם את אותו דבר הם צועקים?
הם המציאו את השיטה הזו אז שיאכלו אותה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.