רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

אבא של אחד מנפגעי חסידי גור בבית שמש - הם ישלמו ביוקר וכפול שמנה לא מיד יש לי סבלנות כמה גערעס יישבו בכלא

מאת גערער

בעולם היהודי מסירה היה דבר שמסרו עליו את הנפש, אבל אצל חסידי גור זה הפך זול ועד כדי כך שבשביל למנוע קולות מ'כח' הם מסרו למשטרה על מי שהגיעו לקלפי עם תעודות זהוי של אחרים ואף הובילו אותם למצוא תעודות כאלו וסיבכו הרבה יהודים, ביניהם בנו של יהודי שאמר היום כי הם חושבים שזה יעבור בקלות הם טועים הגערערס ישלמו מחיר כזה שיקללו את היום שעשו מה שעשו אם מסירה מותרת אז הרבה מהם יישבו בבית הסוהר

'כל דמע שלי לא ינקה' כך אמר האבא המצטער על מעצר בנו, הוא מבטיח כזו נקמה בגור כפי שהיא לא ידעה  מעולם ויצויין כי מדובר ביהודי שהוא כלל לא ירושלמי ומשתייך לחסידות הונגרית רומנית ולא גר בארץ וד"ל

'יש לי סבלנות, אמתין להם בסיבוב ויש לי כמה מהם על הכוונת, הם לא יידעו מאיפה זה בא להם נשבע כי הרבה מחסידי גור יישבו בבית הסוהר'

3 תגובות:

  1. דבר אחר !!!
    הריני מוסיף אות ה על שמך,
    לא יקרא שמך עוד שאולזון,
    כי אם שאולזונה,
    מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...

    השבמחק
  2. לא תקום ולא תטור

    השבמחק
  3. אתה מעודד הצבעות מזויפות???
    בודאי שצריך ללכת למשטרה, שקרנים, גנבים!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.