רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

בבוקר צעק הרבי מללוב בזמן שאני עושה כנס נגד איטרנט הכנס עובר בשידור חי באינטרנט, כל מה שנעשה כאן בחצר כתוב אצל שאולזון
האדמו״ר מלעלוב ברח מבית שמש בלי גבאים,  יצא עם מונית מהבית אף אחד לא יודע איפה הוא נמצא

הציבור הרחב ממתין בקוצר רוח מתי כבר ייצאו הקלטות הקומיות של יוסי פטרוב בהם יספר בפירוט רב על החיזורים של אביגדור ליברמן אחריו ואיך שהסביר לו שחלילה וחלילה הכל תלוי בפשרות מתווים ופיתוים. חלילה וחלילה.

חסידי קרלין היקרים בערב חג הסוכות הוכנס תמונות של האדמו"ר מקרלין במגזין "הציבור החרדי " לאחר הפרסום השמצתם את מנכ"ל העיתון ואיומים שאיימתם האם גם מגזיני התמונות כל העולם כולו והמגזין של בקהילה שהבוקר פרסמו תמונות של האדמו"ר מסוכות וזה לא פעם ראשונה  גם יעברו מה שחונה דייטש פתאום להם מותר איפה הצדק ???

אשדוד: כאיש אחד בלב אחד! לאחר הכינוס המרשים שנערך אמש בראשות כלל רבני העיר וראשי הכוללים והמוסדות, הבוקר יצאו הרבנים בקריאת קודש לפעול, להשפיע ולהצביע אך ורק לתנועת ש"ס באשדוד בראשות הרב עמרם כנפו הי"ו!

שיף בקוקר: הגר"ש אויערבאך הציב תנאי לליברמן בתמורה לתמיכה בליאון: קבלת מכתב מנתניהו על ביטול גזירת הגיוס וחזרה למצב הקודם.

מ'דגל התורה' לצמרת הליכוד: ומי הנציג הבכיר של 'דגל התורה' שערק לליכוד.

גור ובעלז בבית שמש פירסמו אתמול ש האדמו"ר מלעלוב אמר להצביע ג' ולא כח, בלעלוב טוענים שזה שקר וכזב ובגלל זה האדמו"ר יוציא לקראת השבוע הבא מכתב תמיכה במפלגת כח שזהו היא  המפלגה של הכלל חסידי בעיר ואגודת ישראל שבראשות הרשימה עומד לא אחר מחסיד לעלוב הרב שמעון גולדברג

מעריב: רופאיו של הגר"ע יוסף העריכו אמש כי קיים סיכוי מסויים שבהמשך יוכל לשוב לביתו, היום תיערך עצרת תפילה בב"ב לרפואתו.

החשיפות: באר"ב התקיימה הלילה חתונת הנסיכים של עולם התורה בהשתתפות 5000 איש. בת הזקונים של הרב ווכטפויגל עם בן הרב שוסטל שבשונה מהנהוג למד בארה"ב.
 
מעריב: עיריית ניו יורק הגישה תביעה נגד שבעה חסידי סאטמאר שהציבו שלטים האוסרים על כניסת אנשים "לא צנועים" לחנויות שלהם. העירייה: השלטים גורמים לקונים להרגיש לא רצויים.

ח"כ אלי ישי לישראל היום: "יש לנו דמעות של שמחה והתרגשות, צריך להתפלל אבל כולנו מבינים שיש כאן ניסים ונפלאות, היום יוציאו להרב את המכשירים וכולנו תקוה שהוא ידבר איתנו, זו תחושה של מחיה המתים".

דיווח: בחתונה של הרב שמש בהדר דימול, השתתף המליארדר שלדון אדלסון, אשר מגדיר את עצמו כתלמידו.
הלם באשקלון! לאחר שהקרב בין רא"ע המכהן ועקנין למתמודד מולו שמעוני נהפך לצמוד, נפגש הלילה האד' רבי יאשיהו פינטו שלו אלפי מעריצים באשקלון עם כ-50 מבכירי קבלני ונציגי העיר והודיע שמעביר את תמיכתו לשמעוני.

מעריב: השר אורי אריאל מקדם תוכנית דיור עוקפת לפיד ומתכוון להגדיל בעשרה אחוזים את אחוזי הבניה לקבלנים מבלי להמתין לאישור הקבינט.

משפחה: בסביבת משה אבוטבול אומרים כי הפיצול בקרב הציבור החרדי בבית שמש יביא עוד אלף קולות ויבטיח לאבוטבול כהונה שנייה.

אלעד; העדה התימנית מתגייסת: רבני העדה, הגר"ש מחפוד והגר"ש קורח הודיעו על תמיכה חד-משמעית בקריפסל

ישראל כהן בכיכר; לאחר הפגישה עם הגר"ש אויערבך ליברמן ממשיך לבית וגן לפגישה עם יוסף פטרוב וישראל ויזל.

ערוץ 7: רבה של רמת גן, הרב יעקב אריאל, אוסר על הכנסת המכשירים הסלולארים לבית הכנסת אפילו כשהם על רטט, "מסיח את דעת המתפלל".

אטינגר בהארץ: גם היום האופטימי סביב מיטת הגרח"ע לא היה חף מחריקות ומאבקי כוח. צמרת ש"ס התרעמה על העלאת הראשל"צ הגר"ש עמאר לשידור בקול ברמה להכריז על יום צום לרפואת הגרח"ע.

רב הכותל הרב רבינוביץ ביקש מהנהגת הציבור החרדי להמנע בראש חודש חשון מתפילת אלפי הבנות מול נשות הכותל, לאור הרגישות הבטחונית ולנוכח המלצות הוודה של רוה”מ שתתן המלצה בימים הקרובים

הרב דוד יוסף ב-103 על שאלת הירושה: אומר לכם את היורש ואת שמו: הרב חיים עובדיה יוסף הוא היורש. יש לרב עוד פרוייקט הלכתי וספרים באמצע כתיבה.
הרב דוד יוסף על שאלת אפשרות חזרת הרב לביתו: רחוק מאוד מאוד השחרור של אבא, זה תהליך איטי ומדוד וחשש להתפתחות דברים אחרים באמצע אבל ב"ה הכל במגמת שיפור.

ריבלין בבקהילה: מבחינה מתמטית הסיכויים של נצח בירושלים קלושים מאוד. כדי להגיע למנדט הם צריכים שכל אברך ובן ישיבה רביעי בירושלים יצביע עבורם.

ישראל כהן בכיכר: איש העסקים הרוסי אולג מליס התומך במוסדות התורה והחסד שבנשיאות הגר"ש תיווך את הפגישה עם ליברמן

משה ליאון בגל"צ: "לא עשיתי דיל עם החרדים בבירה - ואין לי בעיה עם בתי קולנוע בשבתות לחילונים".

הסקופים: בש"ס שקלו לקיים מחר עצרת תפילה של נשים נגד הפרובוקציה של נשות הכותל, בסוף החליטו לא לערב עניינים פוליטיים במצבו של הגרח"ע

הסתיימה הפגישה של אביגדור ליברמן ואיש העסקים אולג מליס עם מקורבי הגר"ש בבית וגן,  יוסף פטרוב, ישראל ויזל, חיים ליב אוירבעך, נתי גרוסמן, ישעיהו ויין ודוד סגל.

ערוץ 2: שולה זקן, ששימשה כמנהלת לשכתו של אהוד אולמרט, מתחה ביקורת על עדותו של ראש הממשלה לשעבר במהלך משפט הולילנד. "למה לא הגן עלי?", התפרצה בצהריים זקן לעבר עוזרו של אולמרט.

הגראי"ל השתתף כעת בכינוס לראשי ישיבות קטנות במלון ויזניץ בב"ב

סוער במודיעין עילית! נתן רוזנבלט, יו"ר 'הרשימה החסידית למען הכלל בעיר', בחשיפות: כל החסידויות הקטנות תומכות ברשימה ונקבל 2 מנדטים. באגו"י הציעו לי פיתויים גדולים מאוד בשביל להסיר את הרשימה.

חיפה: כנס השקת הקמפיין ופתיחת מטה הבחירות המשותף לדגל, אגו"י ושס בהשתתפות עשרות פעילים, רבנים וחברי כנסת.

חה"כ הרב מנחם אליעזר מוזס: "הבית היהודי אחראיים לגזרות שהוטלו על הציבור החרדי. הוראתו של מרן הגראי"ל שלא לחתום על הסכם עודפים עם הבית היהודי בחיפה היא ההוכחה למידת הנזק שנציגי המפלגה בכנסת הסבו לעולם התורה".

חה"כ הרב יעקב אשר: "האחדות תנצח ותביא שינוי בחיפה. שינוי שישקף את כוחן האמיתי של הקהילות החרדיות בעיר האדומה".

בקרב הפעילים שוררת תחושה שמערכת הבחירות הזו תביא לידי ביטוי את המהפכה החרדית בחיפה.

 ההערכות הן כי כוחן של המפלגות החרדיות המאוחדות תחת רשימת שסג יוכפל ואף ישולש ומספר נציגי הציבור החרדי במועצת העיר יעמוד על כעשרים אחוז.

ת''א: ברחוב משה דיין אותר גבר כבן 70 כשהוא תלוי בדירתו, פרמדיקים של מד''א 'דן' שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו.‏

נשיא ארצות הברית ברק אובמה תודרך באשר לדיווחים על הירי סמוך לגבעת הקפיטול בוושינגטון. סגל הבית הלבן מתעדכנים על התקרית.
אמרו שזו הייתה אישה במכונית שניסתה לפרוץ את השער של הבית הלבן ובמכונית היה תינוק, האישה נפצעה.

קול ברמה: . זיהום חדש התגלה בגופו של הרב חיים עובדיה יוסף שליט"א

ליצמן בכנס גור בבי"ש:תומכים באבוטבול גם כי הוא ר"ע מוצלח וגם כי הוא ידיד שלנו.כל אחת מהסיבות מספיקה לתמיכה. הודעתי זאת גם לאלי כהן שביקש מס' פעמים להיפגש עימי

מרדכי פיש, רב קהילה בברוקלין שהואשם בהלבנת כספים, יישב ארבע שנים בכלא • כל הפרטים על הפרשה שמרעישה את בורו פארק

  בחשיפות: פינדרוס בראיון סוער: ברקת ניהל מדיניות שאיש חרדי המתגורר במקום חילוני אין לו זכויות.

 ב'מועצת' לא הוכרזה תמיכה בליאון בשמו אך ברור למי הכוונה. על סיעת 'טוב': "לא מרגיש אותם"

אייל מסיקה מנתיבות: מרבית הרבנים והקהילות תומכים בי, זוהר היה גרוע לחרדים, הילדים לומדים בצריפים בלי תנאים. עשה הכל ע"מ שהם ילמדו בתנאים לא אנושיים -

הסיפור המזעזע על רדיפת המשגיח הגר"ח מישקובסקי נחשף: "הוא דפק בדלת, לא המתין ופתח בעצמו, שיחרר אל הבית חתול שחור ונעלם.: 

מחיר העצבים: שפטל ניצח את זהבי במשפט שניהל נגדו לאחר שתבע אותו ב-200 אלף שקל במקביל יקבל זהבי 20 אלף שקל מערוץ 10 במסגרת פשרה לאחר שנמתח בתוכנית "צינור לילה" ותבע את הערוץ ב-60 אלף שקל
.
12 בקול הציבור: בלעדי! סערה גדולה באלעד. מטה ספרדי למען שרוליק פרוש הוקם באלעד. יניב מאירי ספרדי תושב העיר חושף בראיון גלוי: אנחנו עשרות תושבים ספרדים שנתמוך ש״ס למועצה ושרוליק פרוש לראשות!!! 

מצבו של הגרח"ע יוסף: פרופ' דן גילון מ'הדסה', בחשיפות: ביומיים-שלושה הקרובים נבדוק כיצד הרב נושם, יתכן ונחזור להנשימו. הרב מדבר באופן חלקי. סכנת הזיהום קיימת תמיד

יו"ר כפר חב"ד בנימין ליפשיץ שמונה הערב ליו"ר מועצת עמק לוד, מסייר כעת במטה המרכזי של פרוש באלעד
.
פילפוליטיקה בקול ברמה; ח"כ אריאל אטיאס על ההתנהלות בש"ס כשמרן מאושפז ומותח ביקורת על משפחת 
פרוש בשל הבחירות באלעד: "תמכנו בהם בביתר ובירושלים, הם כפויי טובה. לכל שבת יש מוצאי שבת, נתחשבן אחרי הבחירות
".
פילפוליטיקה; שרוליק פרוש מגיב על התימנים ועל הקשר המתהדק בין כץ מויז'ניץ לקריספל. "בש"ס לא דרכו בכל השנים בעיר, אבא לא הכריז על מועמדות בירושלים עד שביהמ"ש פסל את דרעי מלרוץ".

ישעיהו ויין בקול חי: ראש הישיבה סירב לדבר פוליטיקה עם ליברמן, בפגישה עם מקורבי הבית הבהרנו לו שיש לנו מועמד ותמיכה אחרת לא על הפרק

יהושע פולק בקול חי: ליאון צריך ללכד את כל הציבור החרדי כדי להוכיח את הסיכויים שלו. המועצג"ת אמש לא אמרו את שמו כי לא הגיע לסיכומים עם הקבוצות הגדולות

ואלי כהן חושף: מסתמן: חסידי גור ככל הנראה יתמכו ביונה יהב לראשות בחיפה.
עימות סוער בין אלישע פלג לאברימי קרויזהר בקבינט עם גואל ועקנין בקול חי. פלג: אתה שכיר חרב של ראש העיר. קרויזר: אתה אישרת את החוזה שלי.

אבי רוזן מעיתון 'יום ליום', בחשיפות: אחרי ההסכמות אליהם הגיעו המפלגות החרדיות והבית היהודי, סגה"ש בן דהן פועל לבטל את הבחירות למועצת הרה"ר.
אלי כהן בנייעס החרדי: מזעזע! בחור המזוהה עם הפלג הירושלמי המכונים 'המחבלים' הציע לבחור ספרדי סכום של אלפי שקלים תמורת זה שימצא משהו שיפגע ברב שטיינמן בעני הציבור.

כיכר: לשכת התעסוקה שבבני ברק מתנכלת לחרדים באופן קבוע? אברך מתלונן על יחס מזלזל מצד הפקידות כלפיו. "הם שלחו אותי לעבוד בקייטרינג שעובד בשבת".
מארגון 'שופר' נמסר לעיתונאי עוזי ברק, כי "השוטרים שהגיעו ביקשו את תיעוד מצלמות האבטחה, בעקבות קטטה שפרצה אמש מחוץ למשרדי שופר". - לא חקירה לא פשיטה לא ירי ולא נעליים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.