רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

החידה הגדולה בתמיכה בברקת בירושלים: מילא הבעלזער תמך בו בגלל שמגר, אך מה האתנן שהובטח לאדמו"ר מגור?

מאת גערער

תמיכת האדמו"ר מבעלזא בניר ברקת בירושלים נהירה ושקופה, הוא פשוט רצה לקבל חלקת אדמה סמוך לקריית בעלזא, במתחם בית הלויות שמגר. והשיקול היה פשוט: שטחים תמורת יהדות.
אך הנעלם הגדול הא תמיכת האדמו"ר מגור בברקת!
הרי את שנלר הוא קיבל כבר בזכות התמיכה בו בקדנציה הקודמת, ועוד מחיקת חובות ושאר ירקות ככל ששאלה נפשו. נשאלת א"כ השאלה: איזה אתנן קיבל עכשיו האדמו"ר מגור תמורה לתמיכה בברקת? איזו טובת הנאה או שוחד קיבל עבור כך?
בסיפור של גור אנחנו יודעים מי החתן ואנו יודעים מי הכלה. אך מה היא הנדוניה?

הסיפור מסריח מאוד, וכיון שהפרטים לא ידועים זה חשוד הרבה יותר מבעלזא שם הכל גלוי וידוע לכל העמים.
עושה רושם שכאשר הפרטים יוודעו בעתיד הקרוב (סומך על ר' חיים שאולזון שיחשוף זאת בהקדם...) ינועו אמות הסיפים בציבור החרדי באופן שלא היה כדוגמתו מאז היות ישראל לגוי!

4 תגובות:

  1. אם אגודת ישראל היתה מתייצבת כגוף אחיד מאחורי אדון ליאון הוא היה ראש העיר הבוקר, הבעיה היא, שלא הצליחו הקודקודים קרי- פורש את דרעי לשכנע את הציבור שהמועמד שלהם יותר טוב מהאחר, ועם כל הכבוד לפורוש ודרעי כל אחד מסיבותיו הוא, גדולי ישראל לא יצאו מגדרם למענו, ולכן הוא הפסיד, הכישלון הוא של המועמד ומי שעמדו מאחוריו,
    גדולי ישראל הוכיחו שוב שללא התגייסות חרדית מקיר לקיר אף מועמד לא יצליח להכתיב את סדר יומם של החרדים,
    עצם העניין שליאון את פורוש את דרעי לא הצליחו לאחד את גדולי ישראל מאחורי המועמד שלהם, מציג את רפיסתם וחוסר שליטתם בכל הנוגע לפוליטיקה פנים חרדית, ועדיף שיסיקו מסקנות ומהר,
    יגידו הציניקנים שהכל היה אינטרסים של אדמו״ר זה או אחר על מגרש או שטח שהבטיח להם ברקת, נניח לרגע שזה נכון, אז למה הצד האחר לא הבטיח מגרשים ושטחים ככל אשר יושת עליו האדמו״ר ?! אתמהה ?
    הרי להבטיח לא עולה כסף ? וזה שוב מבליט את חסרונם של ממריצי המועמד שלא הצליחו לאגד את הציבור החרדי סביבם כגוש אחד .

    השבמחק
  2. שטחים תמורת היהדות של ליאון שהכיפה שלו אינו מייצג יותר מכיפתו של נפתלי בנט וחבר מרעיו,
    מצד שני : זה באמת שטחים תמורת יהדות, היהדות שאדון ליאון היה מרביץ לנו שווה את השטחים שבעלזא קיבלה, - גארנישט מיט גארנישט, מצוץ מהאצבע המשולשת של שאולזון ושות.
    אבל זה טבעי שחיים מתפוצץ ולא מבין למה הציבור החרדי לא מקשיבה לו למרות שהוא הריץ את ליאון והשמיץ אלו שנתנו חופש בחירה, כנראה שהציבור לא טיפש כל כך...

    השבמחק
  3. תנו לחיים להתגלגל בזבל שלו
    כנראה שבחב"ד אוהבים זבל

    השבמחק
  4. תיקון לשון לשם המפלגה:
    ג' יהדות הקרקעות והדילים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.