רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

זעזוע ותדהמה באלעד!!!
בליל שבת הסתובב פעיל ש"ס עם אופנוע ברחבי העיר ופיזר פשקווילים נגד פרוש. ויתרה מכך בשעות הלילה המאוחרות של ערב שבת הוא גם תלה מודעות.

האברך מנדי טויסיג (בנו של ר' אהרון) מרח' יונתן בן עוזיאל 17 מקבל כסף מליצמן ע"מ להתסיס את תושבי אלעד בעיקר הספרדים להצביע נגד הרב פרוש ובעד קריספל.

 התבטאות חריפה של מרן הגר״ח שליט״א כל זמן שבעל המחלוקת הזה בעיר (הגרש״ז גרוסמן) לא אכנס לעיר.

שר השיכון אורי אריאל וסגן שר הדתות בן דהן ששהו השבת ברחובות, השתתפו בטיש של האד' מקרעטשניף

הרב יוסף אפרתי בכינוס בירושלים: למה חטאנו שצריך להביא את גדולי הדור להגיד דברים כל כך פשוטים, והגריש תמיד היה מורה ללכת למרן הגראיל והוא המנהיג ולמה להקים מחלוקת ונזכה במהרה לגאולה שלמה במהרה.

גפני בכנס בתמיר: השטן ראה שאין נושא שלא נלחמנו עליו ולא התפשרנו בו, כשראה שאין דרך לפצח את הנציגות החרדית - הטיל בנו מחלוקת.

הגרי אזרחי בכינוס בירושלים: יש המון חכמים אבל מנהיגים יש לנו שתיים מרן ראש הישיבה הגראיל ומרן שר התורה הגרח ולהם אנו שומעים ולאורם נלך לקדש שם שמים ולצעוק השם הוא האלוקים ושהם מורים להצביע ג' מצביעים ג' אין עירעור אחריהם שאפילו יגידו על שמאל שהוא ימין וודאי שאומרים על ימין שהוא ימין וכולנו נקדש שם שמים ונצביע ג'

* זעזוע בביתר: מטה ש"ס ברחוב זוועהיל הושחת וחומר רב הועלה באש. משטרה במקום. החשדות: פעילי פנחס כהן הפועלים בעיר נגד ש"ס.

* נכדה נולדה בשבת לר"ע ביתר מאיר רובינשטיין, בשבת הבאה קידוש משולש: גם לרגל ברמ"צ לבנו ולרגל זכייתו הצפוייה לראשות העיר.

*רדיו 'קול ברמה' הפסיק להעביר את השיעור של ר' דוד יוסף בבית מדרשו של הגר"ע בגלל תעמולת בחירות.

ידיעות: מאבק קשה בין ילדיו של הגר"ע זצ"ל על הירושה שהשאיר, הבנות לא יורשות, גביע הקידוש ועוד מס' גלימות נגנבו מהבית.

מעריב: הבית היהודי מריץ בבחירות הקרובות רשימות ב88 רשויות, יותר מכל המפלגות ! הליכוד שמריץ ב74 רשויות, שס ב70 רשויות, יש עתיד ב44 רשויות והעבודה ב60 רשויות.

גל"צ: ש"ס נכשלה מבחינה ניהולית באלעד ב15 השנים האחרונות, דרעי מנסה להוביל את הבחירות בעיר לנושא העדתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.