רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

הפרד נא - גדולי התורה יוזמים פרידה מגור והמחבלים שיקימו מפלגה לעצמם

מאת בן תורה

לאור אשר התרחש בבחירות האחרונות בירושלים גורמים ביהדות התורה מהצד החסידי והליטאי הוגים רעיון לא ללכת עם גור והמחבלים לכנסת ולהקים רשימה של דגל התורה הציבור החסידי הכללי והספרדי התורני ובכך להתנתק מגור והמחבלים שירוצו לבד. רבים בציבור החרדי מואסים בשני הקבוצות הללו שאנשים בני תרבות לא רוצים לדבר עימם ולא לנהל איתם שום משא ומתן גם בעסקים פרטיים.
 
כל עוד שהאדמו"ר הנוכחי חי זוהי קבוצה חולנית מטורפת שאין לנו כל קשר להנהגה שם ואין לנו מה ללכת איתם. לאחר שהמצב שם יתייצב בהנהגת ר' שאול שיחזיר את גור לשפיות נלך ביחד, אמר גורם בכיר מאד ביהדות התורה.

תגובה 1:

  1. ברור כחמה: שאברך חרדי נפצע קשה מנפילה מסולם, ופטירתו הפתאומית של הדיין, ובאותו בניין נפטרה היום שכנה נוספת ר"ל. משום המחלוקת מהעסקנים מבני ברק כנגד אלו מירושלם-ששותקים, השם ישמרינו. כנסו להסבר...יפה ונכון.....

    הרי כולנו מרגישים ומודים, שהמחלוקת של העסקנים-של-הרבנים בכלל לא לשם שמים!!! כבר גועל נפש!!! השתגעתם? נמאס לנו מהעסקנים האלו, הכופים את הרבנים לעשות שטויות כאלו, בושה וחרפה ליהדות עם אלו מנהיגיה, כל הקמפיין המסריח, מתחיל מלמעלה מהראש.

    התרגדיה הזאת מזכיר לי משהו, מזכיר לי את תקופת סטאלין ברוסיה האדומה!! גם תגידו לי כל החכמים ונבונים, איפה היה כל האש והמרץ הזה והכסף כשנלחמו הגדולים באייפונים, באנטרנט, בחוסר הצניעות ב"שאל" וכד’? הרי באו מים עד נפש. למעשה אין לנו ברירה חוץ מ"לא" להשתתף בבחירות, שכל מטרתה לבזות תלמיד חכם א' רק משום שהוא לא מבני ברק, עיר התירות והמחלוקת.

    אני פשוט יושב ומשתומם, למה כולנו רואים שרק צד אחד מהאנשים מעיר התיירה, משמיצים, והורסים היהדות החרידית, ומלשינים, ומדברים לשון הרע, ומגינים, ומוציאים שם רע, וכו', והצד השני מירושלם שותקים כמו צדקים, ומקבלים הכל באהבה גמורה כמו "ערליכע אידון", הגמ' אומרת עליהם נאמר הכתוב "כצאת השמש בגבורתו וגו'" ושותק פיו בשעת מריבה, ובפרט הכא שהמחלוקת מוכח שאינו לשם שמים, כל הריב אך ורק לשם כבוד של: העסקנים-המנהגים-את-הרבנים.

    למעשה יש הרבה צרות קשות בבית שמש (בית שימוש) למה??
    אני אגיד לכם למה, משום שלא נותנים כבוד לנשי הצנועות הלובשות "שאל" כמנהג ירושלם מדורי דורות, רק מבזים אותם ברבים, מש"ה מגיע מן השמים לתושבי בית שמש כל הצרות לכפרה על התנגדות לצניעות הנכונה ע"פ הרמב"ם והשולחן ערוך. ונקוה שכל תושבי בית שמש ישובו לשם ית' ויתלבשו בצניעות הנכונה, כרצון הקב"ה, אז לא יהי' שם כל הגזירות מן השמים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.