רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

ידיעות - בקצרה

בעקבות פרסומים שיצאו ע"י תנועת טוב לבית שמש, שכביכול נציג התנועה הוא זה שבזכותו הוקצה שטח לבניית בית כנסת לקהילת ישועת דוד ברמת בית שמש, מבקשים גבאי הקהילה להבהיר כי הקצאת השטח לקהילת ישועת דוד הוא אך ורק פרי מאמץ של גבאי הקהילה מול העירייה ובעזרת ראש העיר ר' משה אבוטבול.
בשום חלק מהתהליך לא הייתה התערבות של תנועת טוב או של נציגה.
הקהילה מבקשת לא לערב את שמה בנסיון לרווח פוליטי של גורמים המייצגים את עצמם בלבד ואינם קשורים לקהילה.
קהילת ישועת דוד היא קהילה תורנית ההולכת בדרכי גדולי ישראל וסרה אך ורק למרותם.
אלי פרידמן נציג תנועת טוב בבית שמש במשך הקדנציה הקודמת עשה ימים כלילות ע"מ לעזור לכלל הקהילות בבית שמש ובכללם קהילת ישועת דוד. צר לנו שגורמים מסוימים מנסים לגרור קהילה שלימה של חרדים העמלים לפרנסתם ולערב אותם בויכוח פוליטי כזה או אחר. תנועת טוב רואה את עצמה שליחה נאמנה של כלל הקהילות בבית שמש  וכך תפעל גם בקדנציה הבאה.

******************************
בקהילה: קריספל לא ממריא: סקר של מכון טי אר אי מחקרים באלעד: ישראל פרוש 49%, קריספל 31%. סקר מאגר מוחות באלעד: פרוש 46%, קריספל 22%. הסוקרים: פרוש מצליח לשמור על פער גדול בכל התקופה.
עיתונאי בכיר שנכנס אמש לסקר את הבחירות באלעד: מיד בכניסתי לעיר נחרדתי לגלות שתולשים שלטים של פרוש בצורה עבריינית של הצד השני, בחיי לא כתבתי דברים רעים אבל הפעם לא אבליג, הטרור חזר לאלעד!!
אדמקר בוואלה; בניגוד לחוק, ש״ס מנצלת את תלמידיה לתעמולת בחירות. משרד החינוך זימן לבירור ושימוע מנהלת ביה״ס של רשת מעיין החינוך התורני באשדוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.