רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

מעריב: בכיר בישראל ביתנו מאשים: ליאון יפסיד בירושלים בגלל השנאה לדרעי. "אני מעריך שמשה ליאון לא ייבחר לראשות העיר כי השנאה לדרעי תגרום לאנשים שלא להצביע עבורו".
                     
כיכר: לשכת התעסוקה שבבני ברק מתנכלת לחרדים באופן קבוע? אברך מתלונן על יחס מזלזל מצד הפקידות כלפיו. "הם שלחו אותי לעבוד בקייטרינג שעובד בשבת".                                    

 טרגדיה באנטווערפן: הילדה בינה ב"ר יענקל גוטספלד חסיד מונסי- ויזניץ. לא חשה בטוב. אושפזה בביה"ח עם חום גבוה ונפטרה.

ירושלמי במעריב: ההישג הגדול של ברקת יהיה אם אכן ימנע קריאה של הרבנים לתמוך בליאון. ברקת מסתובב בחצרות, נפגש עם האדמו"רים ומציע להם לשמור על ניטרליות. אנשיו של ליאון: "הכל כבר סגור. החרדים איתנו במאה אחוז".          

מעריב: סיפור הבחירות במגזר החרדי בירושלים מורכב מאוד. הקרב המתנהל על כל חצר חרדית קשה, יום-יומי, ולא ייפסק עד ליום ההצבעה עצמו.

רבם של התימנים הגר"ש מחפוד ביטל הלילה את חתימתו מקריספל והעביר לפרוש. לאחר שנפגש אמש בחשאיות עם הגר"ח קנייבסקי והתברר לו שברק צברי מיפר הסכם והחלטת ביה"ד. הגר"ש מחפוד חתם ויגיע לכינוסי פרוש.

אחדות באלעד: המועמד לראשות העיר אלעד, הרב ישראל פרוש, יחד עם יו"ר אגו"י באלעד, הרב חיים מאיר כץ, בסיור שווקים בעיר, מלווים  בחברי סיעת יהדות התורה ועשרות פעילים. הם נפגשים עם מאות תושבים מהעיר ושומעים מהם על תמיכה רחבה.

קרלין מתגייסת למען רובינשטיין. הרב יואל בוקשפן מנכ"ל המוסדות ונאמן בית האדמו"ר, כינס היום בביתר את גבאי כל השטיבלאך בעיר והעביר מסר ברור: "אנחנו עם רובינשטיין והרשימה המאוחדת בלבד".

הגמרה בשבת דף קד' מדברת על בנש"ק. וזה למה כי הוא לא ראה צורת מטבע.{דהיינו כסף} ואיך זה מסתדר ? עם זה שכתוב שצדיקים. ממונם. חביב עליהם. יותר מגופם. אלא התירוץ הוא. זה לצורך עצמם. אין להם מושג מה זה כסף...  אבל לרווחת  הכלל צריך. ועוד איך להיות חביב ה"כסף" עליהם!.

יעקב הלפרין ח"מ עיריית ירושלים, תוקף את ברקת בראיון לחשיפות: ביקשנו ממנו גני ילדים ובתי-כנסת, הבאנו לו מבנים ריקים, והוא אמר בשום פנים ואופן לא. הוא אדם גס וצבוע.

שיטות העבודה חוזרות: המטה של קריספל נתקל בבעיות קשות ובתככים פנימיים. מנהל המטה, אלי בן הרוש, הודיע לקריספל כי הוא עוזב את תפקידו. דיווחים מתוך המטה מספרים על כאוס וחוסר התנהלות. "צורי מתנהל כמו דיקטטור ולא מתייעץ עם אף אחד" אומרים שם

אלי ישי בראיון למיכאל טוכפלד בגלי ישראל: צר לי על כל מה שנגרם עם הרב עמאר. לא היה לי חלק בזה. אני בז לאותם אנשים שמבזים את הרב. עוד הוסיף ואמר מצבו של הרב עדיין לא טוב. וביקש מהמאזינים להתפלל.
וואלה: השרה לבני חתמה על תקנות הקובעות כי בועדת משנה של הוועדה לבחירת דיינים תשב לפחות אישה אחת.
ש״ס בצפת הורידו את תמונתו בן טובים בפרסומים
ירושלמי במעריב; גפני, ליצמן ופרוש, מדברים היום על תמיכה בליאון. במטה ברקת ינסו להעמיק את הקרע בין הרב שטיינמן והרב אויערבך. אנשיו של ליאון טוענים: "הכל כבר סגור, החרדים איתנו במאה אחוז".

מעריב; הקיצוצים משפיעים? לאחר שנים שבהן נרשמה עלייה מתמדת חודשית במספר תלמידי הישיבות, בספטמבר האחרון המגמה התהפכה כש-4,400 תלמידים ואברכים עזבו את עולם הישיבות. במשרד החינוך מרוצים: "הקיצוץ בתקציב הישיבות גרם להם להבין שצריך לצאת לעבוד".

ירושלמי במעריב; קרוב ל-100 אלף חרדים, מתוך 240 אלף, מחזיקים בזכות הבחירה בירושלים. 65 אלף הצביעו בבחירות לכנסת ליהדות התורה. 35 אלף הצביעו לש"ס. תוצאות האמת באתר ועדת הבחירות: יהדות התורה בירושלים - 53,631. ש"ס בירושלים - 37,513.

ידיעות ירושלים; הבית היהודי לא מצאו מי שיופיע במקום ה-11 ברשימתם ופנו לעיתונאי חרדי ששהה בבניין העירייה ונרתם לחתימה זריזה למקום ה-11 ברשימה למועצה. הצעיר ביקש שלא יספרו ע"כ לאיש כדי שבמגזר החרדי לא יכעסו עליו.

ניר ברקת ב'הארץ'; אם אתה רוצה להיות חרדי בשכונה חילונית, לא נוכל לייצר לך את כל התנאים האופטימליים כמו חרדי שגר בשכונה חרדית.

כעשרת אלפים נשים משתתפות כעת בכותל המערבי בעצרת תפילה בראשות הראשל"צ הרב יצחק יוסף והרב ראובן אלבז לרפואת מרן הגרח"ע יוסף.
חוברת ארסית ומלאת השמצות הופצה לפנות בוקר בעיר אלעד נגד המועמד לראשות העיר צוריאל קריספל בניסיון נוסף להטות את המערכה לטובת פרוש.

הלילה הופצו בבני-ברק מודעות של 'הליכוד' - "יש חילונים בבני-ברק! עיר חרדית - מי החליט?".

מעריב: בכיר בישראל ביתנו מאשים: ליאון יפסיד בירושלים בגלל השנאה לדרעי. "אני מעריך שמשה ליאון לא ייבחר לראשות העיר כי השנאה לדרעי תגרום לאנשים שלא להצביע עבורו".
מכה קשה לקריספל בתימנים! הבוקר ביומונים החרדיים: מכתב רישמי של רבני תימן באלעד בראשם הגר"ש מחפוד. המודיעים על תמיכה רישמית בפרוש! מדובר ב-10 רבנים המשמשים רבנים על כ-70 אחוז מקהילת התימנים!.
מעריב: סיפור הבחירות במגזר החרדי בירושלים מורכב מאוד. הקרב המתנהל על כל חצר חרדית קשה, יום-יומי, ולא ייפסק עד ליום ההצבעה עצמו.

ירושלמי במעריב: ״אי הזכרת ליאון באסיפת דגל אינה מקרית. עדיין אין הוכחה שלליאון סיכוי לנצח. להפך, הסקרים האובייקטיביים מלמדים שברקת עשוי לנצח גם אם כל החרדים יתייצבו מולו. הרבנים לא רוצים להסתכן במאבק עם הראש בקיר״

שמחת בית ויזניץ: אתמול נולד נכד להאדמו"ר מויזניץ בן לחתנו הרה"צ מנחם מנדל הגר.
בכירים בש"ס ויהדו"ת להארץ:חבירת החרדים לליאון 'האלמוני מגבעתיים'-שגיאה

ישראל היום:הבעיות של ליאון;היותו איש גבעתיים והתמודדותו של אפשטיין

סקר ישראל היום:מי הראוי להיות רה"מ;ביבי- 52.7%.יחימוביץ- 8%.לפיד- 2.9%
הפלס בדיווח על פגישת ליברמן אצל הגרש״א: ״להפתעתו של ליברמן נמנע רה״י לשוחח עימו על הבחירות בי-ם אלא רק על רדיפת התורה ע״י השלטון. מה שהקומוניסטים עשו ברוסיה לעקירת הדת זה מה שנעשה כאן״
נבלה נעשתה בישראל - כולנו מוחים על כבודה של תורה

עיתון הארץ מפרסם הבוקר טור דעה של עוכר ישראל יוסי שריד ובו דברי בלע ונאצה נגד גדול דורינו מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף שליט"א, בזמן שהוא שוכב במיטת חוליו ונאבק על חייו.

הגראי”ל אתמול באסיפת ר”י קטנות "מימי לא זרקתי בחור מהישיבה חוץ מפעם אחת שעשו חוצפה נוראה" נשאל האם יש לזרוק בחור השקוע באינטרנט, והשיב "כל בחור צריך שאלת חכם"

ניסן סלמויאנסקי יור הכספים הגה רעיון בהקשר לברית מילה באירופה. לקיים את הברית במתחם השגרירות שהוא שטח ריבוני.

משה ליאון נפגש הבוקר עם המקובל הגר"ד בצרי שאיחל לו הצלחה, 'השכינה עכשיו רק בכותל מי יתן ותזכה להביאה לכלל י-ם'

וקנין בקול חי: דרעי נפגש הלילה עם האדמו"ר מגור בניסיון לשכנעו לתמוך במשה ליאון.

אחדות באלעד: המועמד לראשות העיר הרב ישראל פרוש הגיע כעת יחד עם יו"ר אגו"י באלעד הרב חיים מאיר כץ  לסיור שווקים בעיר, מלווים בחברי סיעת יהדות התורה ועשרות פעילים.

ב"ב: עקב הלחצים של הצדדים, הגר"מ גרוס שוהה בחו"ל עד אחרי הבחירות.

יעקב הלפרין ח"מ עיריית ירושלים, תוקף את ברקת בראיון לחשיפות: ביקשנו ממנו גני ילדים ובתי-כנסת, הבאנו לו מבנים ריקים, והוא אמר בשום פנים ואופן לא. הוא אדם גס וצבוע.

המבשר: פרוייקט המתמודדים: הפרופיל והמסוקר הראשון, חיים מאיר כץ מויזניץ אלעד.

ב"ב: פתיחת המטה המרכזי ביום שני בערב במטה ברח' רבי עקיבא פינת ז'בוטינסקי.

קול חי: הרבי מגור לא הגיב לבקשת דרעי לתמוך בליאון

שיטות העבודה חוזרות: המטה של קריספל נתקל בבעיות קשות ובתככים פנימיים. מנהל המטה, אלי בן הרוש, הודיע לקריספל כי הוא עוזב את תפקידו. דיווחים מתוך המטה מספרים על כאוס וחוסר התנהלות. "צורי מתנהל כמו דיקטטור ולא מתייעץ עם אף אחד" אומרים שם

ורטר בהארץ:בנט וליברמן נפגשו לאחרונה מס' פעמים וסיכמו על שיתו"פ מלא במושב הקרוב.איילת שקד במייל לחכ"י הבית היהודי;יש לתאם הצע"ח וכד' עם יו"ר סיעת ישראל ביתנו

החשיפות: תקרית אלימה הבוקר בקריית ספר על רקע חלוקת עיתוני הפלס וחומרים של 'הפלג'. משטרה הוזעקה להרגעת הרוחות.

הדס שטייף מעדכנת בפייסבוק: "רק להבהיר: את הקללות והאיומים, כתב מתחזה בשמו של הרב יעקב ליצמן. הרב עצמו מגנה כל התנהגות מרושעת ולא מכובדת כזו".

הדס שטייף מספרת :
"יעקב ליצמן
חוץ מללכלך על חרדים כל היום מה עוד את עושה בחיים את סתם מנוולת ומשמיצה אנשים כנראה שאת תוצרת גרמניה
יש לך עניין של להשמיץ מגזר שלמה וסופו שלך יהיה כמו של היטלר גם הוא בדיוק כמוך רצה להשמיד את כל היהודים ואת מתה להשמיד את כל החרדים לכל כלב יומו"
בכל פעם שאני חושפת פרשיה הקשורה לעברות מין במגזר החרדי, אני הופכת לכר חבטות מצד כל מיני. למעלה , אחת הדוגמאות. במקרה אחר רקחו עבורי תמונה שטן מתמונה שלי. כאן אני רוצה לחזור ולומר. זה לא ירפה את ידי, מבחינתי מי שפוגע מינית באדם אחר, ובעיקר כשמדובר בילדים, אלחם בו גם אם יהיה זה הדבר האחרון שהעשה.
וכאן אני רוצה להודות לכל אותם אנשים נפלאים מהמגזר החרדי, שמסייעים לי בכך. אנשים ירא שמים אמתיים . עבורם ועבור אותם נפגעים, אמשיך, ולכל אותם בודדים צעקניים מתלהמים משמיצים מאימים .לא יעזור. לא מפחדת... ורק התחלתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.