רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 באוקטובר 2013

שופך דם האדם באדם מות ימות - אין מחילה לדרעי על שפיכת הדמים לאלי ישי

אין מנוס אלא אחת ולתמיד להסביר את הדברים ולהזים את הטענה כאילו אריה דרעי לקח את שלו בחזרה, זה היה נכון אם מדובר היה בזמן קצר, אבל לאחר כל כך הרבה שנים וכשאלי ישי הגיע למעמדו דרעי חייב היה קודם ולפני הכל להבטיח תפקיד מכובד לאלי ישי, אבל הוא לא רצה שיתנו לו כל תפקיד הוא רצה שיילך, התפקיד היחיד שהסכים שינהל היה את אל המעיין מפני שזה מחוץ לפוליטיקה משם הוא לא יכול לשלוט במפלגה

כאן הפשע של דרעי, ולכן הרבנים ומי שמבין ענין לא מוכן לסלוח לו, מדובר כאן בשפיכות דמים, ואריה דרעי בענין זה שופך דם בצורה הכי מגעילה

אלי ישי עד לא מכבר עמד בראש וניהל את העניינים האלו אז לפחות תכבד אותו לדבר, תראה שאתה ג'נטלמן מתחשב ברגשות של האחר לא מבזה אותו בצורה כזו ולעיני מאות אלפים, דרעי לא חושב בכלל בכיוון הזה, מפני שכל כולו אכזריות, היום ראו זאת שוב, ולכן לא אופתע אם ביום מן הימים אלי ישי יעמוד בראש נס המרד בהנהגה הזו של ש"ס שצריכה לשלם מחיר על שפיכות דמים שכזו

6 תגובות:

  1. טיפש שכמוך:אליישי לא יכול לעמוד בשום מרד כי כולו מדובר במחלק תה,מחלק תה היה מחלק תה נשאר,חליפה יפה יפה כל אחד יכול לרכוש.אבל שווה אולי שינסה את הטקטיקה של דרעי ולאיים בהקמת מפלגה

    השבמחק
    תשובות
    1. מחלק תה או יודע מה שתטען לא מצדיק לפגוע והדיר אותו בעצרת לזכרו של מרן
      מה שבטוח שהצד השני כוחני ושתלטן ואני מקוה שהציבור הספרדי רואה את הדברים כך ויגיב בהתאם כדי שדרכם של השרלטנים לא תצלח

      מחק
  2. התחושה שלי שיש פה מקרה קלאסי של על דאטפת אטפוך.... ויה"ר שהסיפא תתקיים

    השבמחק
  3. יש לי תעוב גדול כלפי בהמות ספרדיות. חלקם יותר בהמות אפילו מערבים, ודאי שיותר מערבים אינטליגנטים, שהשם ייקח אותם, איתם יש לי מגע יום יומי, בעוונותיי.

    מאידך, יש לי חיבה וקירבה גדולים לספרדים בעלי תורה ודרך ארץ. את מעט התורה ויראת השמים שיש לי אני חייב לצדיק יסוד עולם ספרדי, שנמצא בעולם העליון.

    אלי ישי, אדם מרשים בצניעותו ובדרך ארץ שלו, הוביל את ש"ס למרכז הקונצנזוס הישראלי. בזכותו הפכה ש"ס למפלגה ארץ ישראלית שמקובלת על רוב הציבור שסלד ממנה בעבר. אם היה ברב עובדיה קמצוץ מכל החכמה האין סופית שיחסו לו חסידיו השוטים, ומעט קדושה ודביקות בשם, היה משכיל להמשיך לנווט את ש"ס ללא מורא ממרוקאי זה או אחר, כשאלי ישי בראשה.

    במקרה כזה הם היו נמצאים היום בממשלה, עם אותו מספר חברי כנסת שהיו להם קודם, ויתכן שהרב עובדיה היה שורד עוד כמה חודשים או שנים, אם לא הייתה לו את עגמת הנפש שנגרמה מכל המהומה שחולל המרוקאי החלקלק והערום.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה בן אדם רע, פשוט איש רע, שאוהב לזלזל באנשים, ובחברים שלו, ואני לא יגזים אם אני יגיד לו שאין לו שלום בית!!!

      ועכשיו לגבי ש"ס, הרב אריה דרעי הקים ש"ס בעשר אצבעותיו, ולגבי ההצלחה הגדולה של ש"ס, מגיע לאריה דרעי קרדיט שוה בשוה עם הרב עובדיה זצוק"ל, בלי ר' אריה ש"ס לא היה נראה כמו שנראה היום

      מה שאלי ישי עשה לאריה דרעי היה עול נורא, הוא פשוט גנב לו המפלגה שדרעי הקים בעצמו ובעמל רב!! ולא רק זה רק זרק את כל האנשים של דרעי מהמפלגה באכזריות נוראה, מה שדרעי עושה היום לאלי ישי, זה כלום מה שאלי ישי עשה לו באותו הימים,

      אז מה קרה כשאריה דרעי חוטף בחזרה את המפלגה שלו, מידי הגנב אלי ישי, שהפנים התמימות שלו סוגרים הרבה, אני לא אומר שהוא איש ישר, אבל גם לא צדיק, אז דרעי עושה לו מקצת מן המקצת מה שהוא עשה לו, ואלי ישי עשה שלא בצדק, כי גנב לו המפלגה ואריה דרעי עושה בצדק, כי זה המפלגה שלו

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.