רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

הרב שטיינמן הוא החפץ חיים של הדור קדוש ופרוש מהעולם ומכאן נובעת השנאה של אנשים טמאים לאיש קדוש

לכבוד הגאון החסיד לוחם מלחמות ה' וכבודה של תורה
 
הרב חיים שאולזון שליט"א
 
שלום וברכה!
 
אני יהודי חסידי שמתגורר בבני ברק, ואני חושב לאחרונה מהיכן נובעת השנאה של אנשי ר' שמואל אוירבך והפלג הירושלמי נגד הרב שטיינמן שליט"א. כמי שגר בקרבתו מזה קרוב לשלושים שנה, אני מעיד שמדובר באחד מצדיקי הדור. יהודי שחי כל ימיו בפרישות ובקדושה בצניעות, גודל קדושתו והחרדה שלו לעולם התורה זה דבר שלא רואים. האהבת ישראל שלו זה דבר שראו רק אצל גדולי עולם. אנחנו חיים בקרב יהודי קדוש ופרוש מהעולם בבחינת ה'חפץ חיים' של הדור. וברור לי כשמש בצהריים שמתנגדיו אלו אנשים שחיים בחטאים גדולים ומכאן שנאתם לגדול הדור ממש. כידוע שהטומאה משתוללת נגד הקדושה. אני יודע שאם הרב שטיינמן היה יודע שאני כותב את הדברים הללו על מתנגדיו הוא היה כואב מאד, אבל לאור ההתדרדרות האחרונה, אני חושב שהציבור החרדי כולו חייב לשים סוף לפרק האפל הזה בהיסטוריה של פגיעה בצדיק וקדוש איש האלוקים, ולעמוד כחומה בצורה מול אותם מסטינים ומקטרגים.
 
בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים
 
י. ל.
בני ברק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.