רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

הם הורו להורים ילדי בית הספר שהם חייבים להצביע ש"ס ועברו על החוק

מאת אשדודי

השמועה אומרת כי המשטרה חוקרת יחד עם גורמים נוספים במשרד החינוך ומשרד חקירות נוסף האם נכון הדבר כי הנהלת בית הספר "תומר דבורה" באשדוד הוציאה מכתב להורים בו הם מורים ומצווים בצורה שלא משתמעת לשתי פנים על כל ההורים להצביע אך ורק למפלגת ש"ס ? במידה ואכן נכונים הדברים ואכן מכתב כזה הופץ הרי שהאחראים על כך יועמדו לדין פלילי מאחר וזוהי הפרה בוטה של החוק והריהי עבירה פלילית חמורה מאד על כל המשתמע מכך ובנוסף בעבירה מסוג כזה יש כמה וכמה סעיפי אישום הן על ההורים הן על הילדים חוק הגנת הילד והן מצד משרד החינוך שכבר הזהירו על כך בעבר וחומרת הדברים גדולה יותר כשזה נעשה ערב בחירות שזה בהחלט מראה על חוסר תום לב וצפצוף על מערכת המשפט והחוק בישראל אשר מן הסתם תגרור מעבר לסעיפי האישום גם שלילת כל התקציבים והזכויות ממשרד החינוך וכו' .

במקביל חוקרים הנ"ל האם בעוד בתי ספר ומוסדות חולק או ניתנה הוראה להורים במישרין או בעקיפין על אופי הצבעתם בבחירות וכעת אוספים החוקרים עדויות מן ההורים מה שעתיד להתפתח כפרשה סוערת במיוחד באשדוד.
יודעי דבר אומרים כי כל מנהלי המוסדות רוצים להתאגד ולהעיד כי נאלצים הם לפעול בצורה כזו על ידי עמרם כנפו שהוא זה שעומד בכל תוקף להוציא את המכתב האמור ואכן פרשיה זו הולכת להתפתח לכיוונים מסעירים מאד ובפרט שנמצאים אנו זמן מועט לפני הבחירות .
אגב עמרם כנפו עצמו לא מתרגש ואומר שהוא אין לו שום חלק בזה כל מנהל מוסד שידאג לעצמו.
כאמור נוסח המכתב נמצא בידי החוקרים אשר נמסר להם ע"י מתלוננים רבים מה שמעיד על גודל היקף התלונות וממילא על אמיתות הדברים
עדכונים נוספים יבואו בהמשך...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.