רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

ווייסברג נכדו של מנחם פרוש חדר למועצת עירית ביתר ברשימה עצמאית משלו

גם הוא רצה להיות ראש עירית ביתר הוא האמין כי מגיע לו מפני שהוא נכדו של מנחם פרוש, חמיו בנו בכורו של ר' מנחם בתו של הבן הבכור אלי' שהלך לעולמו כבר לפני הרבה שנים הוא היה חתן אצל משפחת דייטש, יוסי דייטש הוא בן דוד, אבל דודו מאיר הבין אחרת ובשל קשרי משפחה לא לחם בו אם כי נפגש עמו כמה פעמים להניעו לרדת מן הענין והוא לא רצה הוא הכריז כי הוא מתמודד על ראשות העיר דבר שהיה חלום, אבל מה שכן, מזלו היה שרק האו וזיידה התמודדו נגד רובינשטיין אז אותם שלשת המנדטים של הממוררמים התחלקו 2 לזיידה ואחד בשבילו וככה הוא חדר למועצת העיריה.

עכשיו השאלה היא האם הוא יצורף לקואליציה או שרובינשטיין ייבש אותו באופוזיציה, מצד אחד אולי טוב לצרפו ולהשתיקו, מאידך אם הוא יהיה בחוץ הוא לא יוכל לעשות כלום חוץ מלצעוק, אשאיר את הנושא לשיקולם של רובינשטיין וחבריו שיחליטו מה הם רוצים לעשות עמו. אבל מה שכן הוא כתב מכתב תודה לכל אלו שהצביעו בשבילו, הם עשו לו חסד, בחמשת השנים הקרובות הוא יהיה חבר במועצה

5 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. איך נפלת ?????
    חיים ויסברג הוא בעלה של ליבא ביתו היחידה של אלי פרוש ואחות של דוד מקרית הילד, האו פשוט נכד של מנחם ואחיין של מאיר, לא נין ולא כלום.
    חמותו אשת אלי היתה בת למשפחת דייטש ולכך הוא גם בן דוד של יוסי דייטש.
    כאדם שמצהיר על עצמו כאיש הקרוב של מנחם פרוש, האיך נפלת בדבר כ"כ שולי ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????..

    השבמחק
  3. חיים שאולזון ,אתה רוצה שנכתוב כאן מה עשית כשעבדת אצל מנחם פרוש?

    השבמחק
    תשובות
    1. תכתוב כדי שנדע אחת ולתמיד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.