רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

זיידה מביתר טוען שיש לו כישורים מתאימים

חיים שלום!
אני מכיר אותך כאיש הגון ויתכן שדבר זה נעשה בטעות.
מתוך הכתבה הזאת: http://bshch.blogspot.co.il/2013/10/blog-post_3777.html?m=1 משמע כאילו אין לי שום נסיון שהכשיר אותי להיות ראש עיר.
למעשה גם ניהלתי צוות בהיותי מפקח במשך 5 שנים בתלמוד תורה, בנושא המוניציפלי רכשתי נסיון בהיותי עוזר של סגן ראש העיר בירושלים גם השכלה  נוספת ללימודי הישיבה רכשתי, למדתי חינוך ואני מורה מוסמך ובנוסף למדתי משפטים.
מצד אחד זה נשמע קצת שחצני אך מה לעשות, כשאתה מתמודד למשרה ציבורית אתה צריך לעמוד בפני הציבור ולומר מה יש לך להציע כמו בפני כל בעל הבית אחר שבא לקחת אותך לעבודה.
עם כל הכבוד, לרובינשטיין יש השכלה פחותה ממני וכאשר נהיה ראש עיר היה בסך הכל קודם לכן סגן ראש עיר מבלי עבודה בשטח כמעט.
אני מתמודד מול כל הדילים ברצון ובאומונה שאת ראש העיר הבא צריך
לבחור התושב ולא רק העסקונה שסוגרת דלים מאחורי גבם של האזרחים התמימים.
תודה רבה ולילה טוב.

7 תגובות:

  1. שום נסיון ושום בטיח!
    לא כל אחד שיש לו בן, נקרא מפקח חינוכי בת"ת!
    לא כל אחד שכותב ב"בחדרי חרדים", נקרא עוזר ויועץ תקשורת!
    לא כל אחד שהשתתף קצת בשיעורי משפטים, נקרא עורך דין!
    אפי' את עצמך ואת סדר יומך אינך יודע לנהל, איך תנהל עיר?

    השבמחק
  2. זיידה אלוף בשי טבילות בערב שבת

    השבמחק
  3. יפה לראות איך החבר'ה של פרוש את רובינשטיין תוקפים את זיידה.
    ה' יעזור שבאמת הפעם התושבים יבחרו ולא כמה עסקנים הזויים שקיבלו מזומנים מפרוש את רובינשטיין עבור מכירת העיר ביתר עילית בנזיד עדשים.

    תושב מודאג

    השבמחק
  4. זיידה מוביל את המהפך בביתר וראש העיר הבא

    השבמחק
  5. זיידה אנחנו איתך לאורך כל הדרך אל תתיאש

    תושב מתוסכל

    השבמחק
  6. זיידה מלך המקווה

    השבמחק
  7. זיידה הוא גאון אמיתי, אני מכיר אותו אישית.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.