רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוקטובר 2013

מילתא דבדיחותא - הפעם עם הרב ברלנד

לראות באיכות מלאה כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2013/10/blog-post_11.html

5 תגובות:

  1. תשובות
    1. מי התחיל את כתבות הדיבה על הרב ברלנד?

      יואב איתיאל, והדס שטייף מגלי צה"ל.

      מי זה יואב איתיאל, והאם הוא סתם עיתונאי אובייקטיבי ונטרלי,
      או שיש לו קשר אישי לפרשה?

      ומי זאת הדס שטייף, ומה הצד שלה בפרסום הכתבות השקריות על הרב אליעזר ברלנד?

      הכל התחיל בעצם מהסיפור של איתי נחמן שלום. על רמת האמינות שלו והחלק שלו בפרשייה, כבר שמענו. איך לאחר שהוא ירה באקדח על בית, הפכו אותו לעד מדינה נגד הרב ברלנד. אבל בעקבות הסיפור שלו, עוד כמה שיש להם אינטרס לנקום בשובו בנים בגלל סיכסוכים אישיים, או במטרה לסחוט כסף מהרב ברלנד וקהילתו, הצטרפו לעניין והמציאו גם כן סיפורי עלילות.

      הלל איתיאל הוא אדם ממורמר שירד מנכסיו והמשפחה שלו מפורקת. כיום הוא מעורער בנפשו ולוקח סמים. לאחר שהסתבך בעיסקאות כושלות, והפסיד את כספו, ניסה מספר פעמים לסחוט את שובו בנים.

      כעת תשמעו איך עובדת קנוניה משפחתית.
      הרב ברלנד השתדל רבות לעזור למשפחתו של איתיאל, וביקש מהאחיינית שלו לאה ברלנד לאמץ את בנותיו. הרב חיתן את אחת הבנות של איתיאל, והאחות שלה פייגא (חוזרת בשאלה) קינאה בה ורצתה את אותו בחור. היא התחילה למרר לאחותה את החיים, וניסתה להרוס לה את החתונה. בתוך החתונה של אחותה, בכתה וצעקה והשתוללה והכתה את האמא של החתן, עד שהביאו לה משטרה שהוציאה אותה בכח. (רבים ראו את זה). מאז היא התחילה לשנוא את הרב ברלנד שחיתן את אחותה.

      פייגא איתיאל, המעלילה על הרב ברלנד.

      הלל איתיאל מצא הזדמנות לסחוט כסף, והסית את בתו להמציא סיפורי עלילות על הרב ברלנד ולהתלונן עליו במשטרה, ודרש משובו בנים 300000$ כדי למשוך את התלונה של בתו. כמו כן ברוב נבלותו העליל במשטרה גם על בתו הנשואה, כאילו היה גם איתה סיפור עם הרב... ואותה בת העידה במשטרה שזה שקר גמור, ושגם התלונה של אחותה פייגא היא שקר עלילה וסחיטה!
      כאשר רואים אדם שמעליל על הבת שלו ומנסה לסחוט כסף, האם משטרת ישראל אמורה להאמין לכאלה עדויות, או לשלוח את המתלוננים ישירות למאסר על עדות שקר וסחיטה?!

      אבל את המשטרה לא מעניינות העובדות, הם מחפשים לתפור תיק לרב ברלנד.
      כאמור שיטה זאת של סחיטת הרב ברלנד ותלמידיו על ידי סיפורי עלילות, נכנסה לתוקף, לאחר שהמשטרה קיבלה את הסיפור השקרי של נחמן שלום, זה נתן תאבון לכל מי שרוצה לסחוט כסף או אפילו סתם להתנקם ברב ברלנד, להמציא עליו עלילות ושקרים, שהמשטרה תקבל אותם בשקיקה..!

      להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל שהוא כתב בעיתון "מגזין המושבות". הלל הביא את סיפור העלילה של בתו לאחיו הכתב, והוא עשה את הכתבות הראשונות נגד הרב ברלנד. אל התחקיר שלו הצטרפה הכתבת "הדס שטייף", הידועה כפמיניסטית העוסקת בתפירת תיקים בנושאי הטרדה ואונס, בעיקר לאישי ציבור בכירים.
      חודש לפני שעשתה את הכתבה על הרב ברלנד, היא פירסמה סיפור שקרי על "אונס של ילדה בבית כנסת במודיעין עילית", ובמשך תקופה דיברו בכל כלי התקשורת על "התחקיר" שלה, ואמרו ש"החרדים אנסים".
      אבל לאחר זמן אותה אשה שהעידה על סיפור האונס, הודתה שבדתה את הסיפור!! כדי להרתיע את החרדים למנוע דברים כאלה בעתיד...!
      כעת כולם תקפו את הדס שטייף, איך היא פירסמה כזאת כתבה, כאשר היא יודעת שאין אונס ואין נאנסת כי הסיפור מהתחלה היה בדוי!!!

      והרבה תקפו אותה וקיללו אותה בדף הפייסבוק שלה. היא ענתה להם בתגובות כמו "חכו חכו"... אני עוד יוכיח לכם שהחרדים אנסים ומחפים על אנסים.
      ...ואז עשתה את הכתבה על הרב ברלנד שהביא לה הכתב יואב איתיאל, ששיתף פעולה עם אחיו ואחייניתו בתפירת העלילה על הרב.
      "המתלוננת פ' " שהשמיעו בגלי צה"ל בערפול קול, זאת פייגא איתיאל אחיינית של הכתב יואב איתיאל.

      מחק
    2. אם נחזור אחורה וניזכר איך כל הסיפור התחיל, לאור אלו נסיבות איתי נחמן שלום הגיע למשטרה? הוא לא הגיע כמתלונן, אלא כמואשם בנסיון לרצח!
      איתי נחמן שלום ואחיו רמי שלום הגיעו לבית משפחת ריכטר במאה שערים, ודפקו בדלת עד שיבואו לפתוח ויהיו בטוח אנשים מעבר לדלת שיוכלו להפגע, ואז הוא ירה עם האקדח שלשה יריות על הדלת, שעברו דרכה ופספסו בכמה שניות את אחד מבני הבית שהיה מעבר לדלת!
      בחקירתו של נחמן שלום אמר לחוקרים שהוא ירה בתור התגוננות, מאחר ואחד מבני הבית הכה אותו לו על כך שהוא היה מתגרה בו ומלכלך על רבו הרב ברלנד.
      { האם התגוננות זה לירות עם אקדח על בית, כשיכול לפגוע בילדים ובני משפחה שלא קשורים לעניין? אי אפשר לקרוא לזה התגוננות, וגם לא נקמה, אלא מעשה טירוף מוחלט!!! }
      החוקרים שאלו את נחמן שלום מה הוא דיבר על הרב ברלנד שבגלל זה הרביצו לו, והוא סיפר להם את סיפורו ההזוי והדמיוני. ואז הציעו לו עיסקה: להעיד נגד הרב ברלנד שממילא הם מחפשים לתפור לו תיק, ואילו לו עצמו יתנו חסינות של עד מדינה וכך יוכל להתחמק מהעונש המגיע לו על פי חוק, על נסיון הרצח!
      הוא הסכים לעיסקה, ותוך כמה ימים הפך מעבריין נאשם - לעד מדינה וכוכב תקשורת! נתנו לו ראיונות בטלוויזיה, והתייחסו אל הסיפורים שלו כאמת ברורה שלא צריכה שום בדיקה!
      הוא סיפר ש"טיפס והציץ מהחלון וראה את הרב עם אשה", מה שלא טרחו אפילו לבדוק זה, שבבית של הרב ברלנד בביתר, אין שום חלון שאפשר להראות מתוכו לתוך הבית!!!!!
      יתרה מזאת, הוא סיפר את סיפורו על אשה מסויימת, שאותה אשה נלקחה לחקירה ביאחב"ל, והכחישה את הדברים וטענה שנחמן שלום הוא משוגע ומוציא עליה שם רע ... !!! היאחב"ל איימו עליה ואמרו לה שאם היא לא תודה, יאשימו אותה ב"שיבוש הליכי חקירה" ויכניסו אותה לכלא. אך היא לא נשברה ולא הסכימה לשתף פעולה...!
      כעת הם נכנסו לבעיה, כאשר אין להם שיתוף פעולה בעדות נגד הרב ברלנד, וגן נחמן שלום נהיה בבעיה, כאשר אין בסיס לעדות שלו, ולא יוכל להפוך לעד מדינה ולהתחמק מהעונש. אך הוא עלה על פיתרון! הוא הביא את אשתו בתור מתלוננת, כאשר עד אז לא טענה כלל שהיה איתה כלום, אך כדי להציל את בעלה שלא יכנס לכלא, היא המציאה סיפור והעידה עדות שקר!!! את הגירסה לסיפור הכתיב לה בעלה נחמן שלום. (" תגידי שהוא אמר לך "אני מעלה אותך לעולם האצילות" כדי שזה ישמע אמיתי, כמו רב שמנצל נשים ואומר להן שזה "תיקונים". ").
      בערוץ 2 הביאו את "המתלוננת המרכזית" שהיא לא אחרת מאשתו של נחמן שלום. את העובדה הזאת ניסו כמובן להסתיר, וטישטשו אותה ועירפלו את קולה.
      אבל קרתה להם פאדיחה רצינית והיסטורית ... בזמן שמישהו אחר דיבר שם בשידור והיא עמדה מהצד, פניה נחשפו לשתי שניות, והנה לכם "אודל שלום" - היא המתלוננת המרכזית על הרב ברלנד! (העלנו את התמונה לקבוצה, והיא מסומנת בחץ).
      אגב עוד דבר שתדעו. היאחב"ל טענו שיש להם תלונה חמורה ופלילית ביותר שבגללה הוציאו נגד רב ברלנד "צו הסגרה בין לאומי". מדובר על תלונה של קטינה.. נכון מזעזע??..
      אבל אתם יודעים מי ה"קטינה" שעליה מדובר?
      מדובר באשתו של נחמן שלום שהייתה קטינה באותו זמן! והוא היה נשוי לקטינה - שדבר זה בפני עצמו הינו עבירה פלילית...!
      היאחב"ל יצא למסע של "גיוס מתלוננות" נגד הרב ברלנד. הם זימנו לחקירה כל אשה ששמעו שאי פעם היה לה איזה קשר לרב ברלנד. מדובר על 300 נשים (!!!) שנחקרו ביאחב"ל, ומתוך כולם לא הצליחו למצוא מי שתשתף איתם פעולה, מלבד בודדות, שהייתה להם כבר מזמן שנאה כלפי הרב ברלנד ורצון להתנקם בו, או שניסו לסחוט כסף מתלמידי הרב באמצעות העלילה. (הכל מתועד ומוקלט והגיע לידי המשטרה!).
      הן אלה שדיברו ב"גלי צה"ל" אצל התחקירנית "הדס שטייף", { שזה תפקידה בפועל והעיסוק העיקרי שלה, - לגייס מתלוננות על הטרדות מיניות נגד אישי ציבור. וכל מי שרוצה "לסגור חשבון" נגד מישהו, פונה אליה. והיא חוקרת, שופטת, חורצת דין, ומבצעת את גזר הדין... אפילו אם יתברר שזה שקר - אותו אדם לא יוכל לעולם לחזור למעמד שלו! והתנצלות? - מעולם לא שמענו מהדס שטייף! }.

      עכשיו יש עוד מישהו ששואל, למה הרב ברלנד לא מגיע לחקירה ביאחב"ל ומוכיח את צידקתו אצל אלה שהם עצמם תפרו עליו את העלילה???!!!

      כנסו לבלוג "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד"

      http://chasifathaemet.blogspot.co.il/

      מחק
    3. מתברר שלשונאי ורודפי הרב אליעזר ברלנד אין שום בסיס משפטי או הגיוני לטענות שלהם, ולכשהדברים יצטרכו להידיין בבית המשפט - לנו יהיה יתרון עצום לגביהם, והמשקל העובדתי והראיתי מבחינה משפטית נוטה בצורה מכרעת לטובתנו.

      נחמן שלום והלל איתיאל, ביססו בעצם את עיקר משקל הטענות שלהם על אחת מתלמידותיו של הרב אליעזר ברלנד, בטענה שהוא (נחמן איתי שלום) ראה מהחלון את שניהם (הרב והיא) ביחד (כפי שהתפרסם בהתחלה בעיקר בתקשורת החרדית ואח"כ גם הכללית).
      ומה שמפליא ומדהים הוא, זה שאותה אישה שנחמן שלום טוען שראה עם הרב טוענת מצידה שנחמן איתי שלום חולה נפש ומעליל עליה עלילות, ומה שמצחיק פה זה שכך ממש פרסמו בערוצים השונים, בלי לבדוק מה היא עצמה אומרת ושהיא בכלל טוענת שהוא חולה נפש שמעליל עליה עלילות ומוציא עליה שם רע בציבור ובתקשורת.

      נחמן שלום והלל איתיאל בנו עליה והוציאו כבר גרסה לתקשורת. אם התקשורת תדע שאותה אישה שהם מספרים עליה - שנחמן איתי שלום ראה עם הרב - טוענת שהוא (נחמן שלום) חולה נפש ומוציא עליה עלילות ושם רע ולא היו דברים מעולם, הם היו מתייבשים וקופאים במקומם מרוב בושה.

      כשנחמן שלום הבין שלא ממש ניתן לסמוך על אותה אישה, אחר שזאת טוענת שהוא משקר וממציא עליה עלילות שלף שפן בדמות "אודל שלום", אשתו כיום, שהרב אליעזר ברלנד בעצמו חיתן אותם.
      להלל איתיאל יש שתי בנות: אחת פייגא והשנייה נקרא לה נ'. (הבת השנייה שלו "נ'" לא משתפת אתו פעולה ולכן ראוי שלא לפרסם את שמה מפאת כבודה. לגבי פייגא, פרסמנו את שמה ובנוסף גם את תמונתה משום שהיא כן משתפת פעולה עם אביה בעלילה על הרב אליעזר ברלנד).
      אז כך היה: הלל איתיאל התלונן במשטרה בשם שתי בנותיו, והבת (נ') לא שיתפה אתו פעולה,
      היא טוענת שאחותה סתם מתלוננת ולא היו דברים מעולם, היא לא מאמינה לאחותה ולא לאביה, אך זה לא מפריע לתקשורת להשתמש בה כמתלוננת וגם לא מפריע ליאחב"ל לקבל את טענות אביה, זאת על אף סירובה לשתף פעולה בתלונה בטענה: שלא היו דברים מעולם, ואביה מעליל עליה עלילות שווא!
      מבינים את האבסורד פה??? מנסים לרתום אותה לעלילה והיא מודה בפה מלא שזו עלילה וגם בעלה מבין כך ואף-על-פי-כן אף אחד מערוצי התקשורת לא התייחס לזה, ולא רק אלא עוד השתמשו בה כעוד מתלוננת והוסיפו עוד מספר פיקטיבי לשתי המתלוננות הקיימות (פייגא איתיאל ואודל שלום).
      דבר נוסף שחשוב מאוד לתת לו תשומת לב, ואודל עצמה מודה בזה בראיון שנתנה לערוץ 2 והוא: שהמשפחה שלה והאבא שלה לא מאמינים לה והם עד היום חסידים של הרב ואוהבים אותו מאוד.
      בקיצור, רואים ומבינים מכאן שכל הפרשה מצטמצמת לשני אנשים:
      1. הלל איתיאל. 2. נחמן איתי שלום. שניהם הסיתו: האחד (הלל איתיאל) את בנותיו - והשני (נחמן איתי שלום) את אשתו. לשניהם חשבונות אישיים ופרטיים עם הקהילה, וזה בעצם היה המניע שעמד מאחורי המעשים שלהם לרתום כל אחד את קרוביו להתלונן ולהעליל בתקשורת ובציבור החרדי על הרב אליעזר ברלנד.
      בכל אופן רואים שאף המשפחות שלהם לא מאמינות להם וגם האישה שהם רצו להניח עליה את כל המשקל המשפטי והתקשורתי בכלל מכחישה כל אפשרות לקשור אותה למה שנחמן שלום (החולה נפש שמעליל עליה לטענתה) אומר.

      שני האנשים הנוספים השותפים אליהם בהסתה הם:
      1. צחי הורוביץ (צחי חיות לשעבר) חבר טוב של הלל איתיאל.
      2. רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר) חבר טוב של נחמן איתי שלום.
      ביחד כולם זו קבוצה של ארבע אנשים שעומדת בראש התעמולה והפצת השקרים האלו: באינטרנט, בתקשורת, בפייסבוק ובציבור החרדי.

      מחק
  2. ואוהביו כצאת השמש בגבורתו19 באוקטובר 2013 בשעה 15:40

    מעשה ברבי חיים חזקיהו מדיני, רבה של חברון ובעל ה"שדי חמד", שבהיותו אברך צעיר למד בכולל בבוכרה. הוא היה שקדן עצום, מגיע בבוקר מוקדם לפני כולם וחוזר בלילה מאוחר אחרי כולם. לכן העשיר שהחזיק את הכולל בתוך ביתו, קירב אותו במיוחד. תלמיד אחר קינא בו ובחכמתו וארגן לו עלילת אשת פוטיפר. הוא שילם כסף לאשה המנקה שהיתה באה מוקדם כאשר רק ה"שדי חמד" למד בבית המדרש, כדי שתפליל אותו. ואכן היא התפרצה החוצה בצעקות שאותו אברך נטפל אליה. איש המזימות חיכה שם, חימם את הגזרה והחל אף הוא לצעוק שחייבים לזרוק מבית המדרש אברך מושחת כזה. קמה מהומה רבתי, הגיע העשיר, כולם התנפלו עליו בדרישה לסלק אותו אברך.
    העשיר, בקיא בהוויות העולם הזה ופיקח מאוד, השתיק את כולם, וביקש מהם להיכנס לבית המדרש. שם המשיכה ההמולה, אך ה"שדי חמד" לא הוציא הגה מפיו, אלא שתק והמשיך בלימודו.
    חצי שעה הגביר התבונן ב"שדי חמד", ואז דפק על שולחן והכריז: "אדם זה קדוש הוא! מי שיפתח פיו עליו ויאמר מילה אחת נגדו, מסולק מן הכולל". על אתר הוא פיטר את המנקה.
    כולם שתקו, כי אותו גביר היה גם צדיק וגם פיקח, ובכל זאת ספק המשיך לקנן בלבם של אנשים רבים, בחושבם שסוף סוף אין שום הוכחה לטובת ה"שדי חמד" ואין עשן בלי אש.
    אלא שלאחר זמן מה באה המנקה אל ה"שדי חמד" בבכי, וסיפרה לו שהכסף שקיבלה כבר נגמר ועתה נותרה בלי פרנסה, לכן ברצונה להתוודות ברבים ולספר את הכל. השדי חמד שמח מאד שסוף סוף תצא האמת לאור. אך מהר מאוד חשב: "מי ירוויח מזה? אני ארוויח וריבונו של עולם יפסיד. כבודי יוחזר על כנו אך חילול השם נורא ייגרם. אמנם אברך שנטפל למנקה הוא דבר חמור, אך לומד תורה שמעליל יש מאין עלילת אשת פוטיפר הוא חילול השם לאין ערוך יותר גדול. לא יצא מזה כבוד שמים".
    לכן אמר למנקה לשתוק והוא יטפל בעניין. הוא ניגש לעשיר ושכנע אותו לקבל את המשרתת בחזרה – שכמובן שמחה מאוד על הבשורה. ובאשר לאיש המעליל, הוא נפטר אחרי כמה ימים ונקבר עם סודו. אלא שכאשר ה"שדי חמד" יצא מבית העשיר, הוא פתאום הרגיש שראשו נפתח ושהוא מקבל את כל התורה במתנה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.