רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

זעזוע ותדהמה: אנשי אתרא קדישא מבית שמש מסרו למשטרה את ר' יהושע עהרנטאל עקב סכסוך כספי ו'העדה החרדית' שותקת

מאת עדה'ניק

זעזוע ותדהמה נוראה הקיפה היום את כל חוגי היהדות החרדית הנאמנה בהיוודע השורה המרה שאותם אינשי דלא מעלי עסקני אתרא קדישא מבית שמש, החליטו עוד הפעם ללכת אל הפריץ ולמסור את הרה"ח רבי יהושע עהרנטאל שליט"א מנהל בית החינוך "בנות ירושלים", וכל זה בעקבות סכסוך כספי שהתגלע ביניהם.

המדובר הוא בשני מאפיונרים מוכרים לתושבי בית שמש, האחד הוא מאיר גריינימן פושט רגל גנב ונוכל ידוע שבעבר הפסיד את כספו יחד עם כספי משקיעים רבים בהשקעה כושלת שעשה בחנות "קיקה", בסך עצום של 17 מליון ש"ח, ואיתו עימו "האברך" יואל פרישמן שכבר שלח ידו לבצע מסירה נגד הרב אריה גולובנציץ, בעלילה שפלה נגדו שהגיש לבית המשפט הציוני.

כפי שנמסר הסיבה למסירה נגד ר' יהושע עהרנטאל היא עקב מחלוקת קשה שהתגלעה ביניהם לאחרונה, וקצת רקע בענין:

כידוע לפני שבוע הקימו אתרא קדישא ועד פיקטיבי כאילו למען הרוכשים במתחם גולובנציץ, ובעוד ר' יהושע עהרנטאל התעקש שבין ועד הרוכשים חייב להיות גם נציג מטעם אנשי העדה החרדית, החליט מאיר גריינמן שהועד הזה חייב להיות מורכב אך ורק ממנו ומאנשיו חברי אתרא קדישא בבית שמש, על מנת שאף אחד מבחוץ לא יוכל להתערב בהחלטות ובגניבות שיעשו על חשבון הרוכשים האומללים.

לאחר שאותו מאיר גריינימן ניסה בכל הדרכים האפשריות להזיז את ר' יהושע עהרנטאל מחברות בועד, החליט בצורה נפשעת ומזעזעת להסיר אותו מהדרך ע"י מסירה נאלחת, היו לא תהיה.

כאשר נודע דבר המסירה הנוראה הנוראה שעשו אנשי אתרא קדישא בבית שמש נגד הרה"ח ר' יהושע עהרנטאל שליט"א לכ"ק מרן רבינו גאב"ד ירושלים שליט"א, הזדעזע עד למאוד, והודיע שאין לשתוק בשום אופן על מעשה מחריד שכזה, ובימים הקרובים עתיד מרן הגאב"ד שליט"א לצאת במכתב חריף במיוחד שעוד לא נראה כמוהו, נגד אנשים שפלים ונבזים אלו שבעקבות סכסוכים כספיים הלכו לאכול קורצא ולמסור עסקנים יקרים לשלטונות.

ולמלשינים אל תהי תקוה!

2 תגובות:

  1. המכה את מדין בשדה מואב

    השבמחק
  2. הרב משה ארנטל ז"ל הי' צדיק גדול ובעמדות טובות, לצערינו הבנים שלו כבר לא מדקדקים במצות כמו שצריך הם רודפים נשי הצנועות בירושלים ובית שמש.

    אבל היום הקב"ה מתחיל להראות למשפ' ארנטל הערורים ימ"ש שהם לא הבעלי בתים של העולם הזה, הזמן בשביל להם להתחיל לכבד נשי הצנועות ולא להגיד למורה בבית ספר "בנות י-ם" להוריד ה"שאל" אם היא רוצה להמשיך בבנות ירושלים. הם מחללים שם שמים ברבים. מגעיל איכסססס

    או ביי, או ביי , מי הם משפחת ארנטל בכלל ? רשעים מבזים את התורה הקדושה, ונשי הצנועות ברבים, מחללי שם שמים ברבים וכו'........... חושבים שהעולם שייך להם. וכל הנ"ל ידוע הרבה שנים ממש מזעזע 400 פרסה על 400 פרסה.

    היום המנהלת גב' רוטמן מבית ספר ותיק מבנות ירושלים נעצרה בחשד כי היתה מעורבת במעילה ענקית, כאשר מנהלי בית הספר הוציאו במרמה באמצעות שמות פיקטיביות מליוני שקלים ממשרד החינוך.

    לפני כשנה נעצרו שלושה אברכים מירושלים ומבית שמש בחשד כי רשמו מאות תלמידות לבית החינוך הישן 'בנות ירושלים'. כמו"כ רשמו כתובת פיקטיבת של מוסד הוסף השייך לאותו מוסד תחת השם 'קרן משה'.

    כנראה שהפרשה לא תמה, אתמול נעצרה המנהלת של הבת ספר שחשודה כי היא שותפה למעשי הוצאת הכספים במרמה של משרד החינוך.

    נוכח מעצרה נסגר הבית ספר, התלמידות קיבלו הודעה כי שערי המוסד יהיו סגורים בשבבועיים הקרובים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.