רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

ערוץ10: המשטרה ממליצה להעמיד לדין את הרב יאשיהו פינטו.


מבית מרן הגר"ח קניבסקי נמסר כי אנשי עץ זייפו הבוקר מכתב בשמו כאילו חזק בו וזה המשך לסדרת הזיופים והשקרים שלהם ועל הציבור להיזהר


דרמה בבני ברק כעת: מכונית עם רמקולים למפלגת עץ  המכריזים העיקר לא לפחד כלל על פי הוראת ראש הישיבה הגרש אוירבעך לא צריך לפחד מכל הקללות וכל המצביע עץ יבורך בכל הברכות משהו כזה היתה ההודעה

חשיפה מי הממנים הסמויים של הבחירות של המחבלים? דן גרטלר בבני ברק,  הנוכל פינטו בקרית ספר כנקמה  בסורוצקין שלוקח לו גבירים ובירושלים גור וברקת

דיווח מאומת מבפנים: הטלפניות שעבדו בימים האחרונים בטלמרקטינג שס, חשפו שאלפי שיחות טלפון בניסיון לשכנע להצביע שס נדחו בכעס בגלל הפגיעה של דרעי באלי ישי. יועצי דרעי לחצו אותו לפרגן בעצרת באלעד למרות שאלי ישי לא היה כלל בעצרת

הנגיד הרב דן גרטלר הדיח הבוקר את נאמן ביתו יצחק קרלינסקי מביתו ומרשת הכוללים שבניהולו, בעקבות השתייכותו למפלגת ׳נצח׳ המורד במרנן ורבנן גדולי הדור שליט״א.

בעקבות הודעה טלפונית של מטה יהדוה"ת להצביע ג' וליאון, נציג גור יוחנן וייצמן כעת בהודעה מוקלטת לאלפי חסידי גור בי-ם: הוסמכתי להכחיש ולהודיע כי אין כל החלטה בעניין ראשות העיר. 072-221-4648.

עמית סגל בטוויטר; ארתור פינקלשטיין שעובד עם ברקת חוזה לו ניצחון 57-43 על ליאון. ליברמן חוזה ניצחון גדול לליאון. שניהם כזכור חזו 42 מנדטים לליכוד.

ה"ה: אלעד-העבריינים של פורוש משתוללים שוב; היום תקפו עבריינים ששכר ישראל פרוש את התקליטן יצחק קינן והשחיתו את ציוד ההגברה המונח על רכבו, מצבו של האיש קל, פונה לטיפול רפואי

ערוץ2; מחר תוכרע המלחמה על בית שמש,מסתמן שהתוצאות יהיו צמודות ביותר.

בקול חי השמיעו היום: שיחה מוקלטת של ביכלר עם הרב בן דוד שבה נשמע הרב אומר שתומך בפרוש.

עמית סגל בטוויטר; אתר כיכר השבת מתפקד עכשיו בתור קצין העיר של משה ליאון. כל דקה בשורת איוב חדשה על עוד חסידות שקיבלה חופש הצבעה.

בעקבות הודעה טלפונית של מטה יהדוה"ת להצביע ג' וליאון, נציג גור יוחנן וייצמן בהודעה מוקלטת לאלפי חסידי גור בי-ם: הוסמכתי להכחיש ולהודיע כי אין כל החלטה בעניין ראשות העיר.

עמית סגל בטוויטר; לכל אתרי החדשות החרדיים שמחפשים מתחת לאדמה את הסיבות לתמיכת גור בברקת- לחסידים פשוט יש נטייה משונה ללכת עם המנצח.

יעקב ריבלין בטוויטר: עברתי כעת ברחוב כנפי נשרים בירושלים. רציתי לקנות פיצה. נזכרתי שהרב מרדכי בלוי הגדיר את הנצחניקים כפושטקים ואוכלי פיצות. אז לקחתי בורקס.

בקלפי בזכרון מאיר בב"ב נתפסו פתקי עץ עם נקודת דיו שחורה , עו"ד הברמן המייצג את רשימות בני תורה הודיע כי בעקבות כך צוות בלשים של המשטרה פושט על כל הקלפיות בעיר ב"ב

ישיבת מיר ברכפלד מתרוקנת
בחורים שאלו את ר' אריה פינקל הרה"י אם. לצאת למטות של ג' אז הוא ענה להם בשביל קדושה הייתם סוגרים את הגמרא?! עכשיו זה קדושה זה קידוש השם תסגרו את הגמרות ותצאו לעזור.

בכירים באמשינוב מאשרים:אהרן אפטרגוט,שעלה אתמול לקול ברמה והציג עצמו כ"גבאי של הרבי" כדי למסור "הבהרות" בעניין 'טוב',כבר שנים אינו גבאי והורחק מקרבת הרבי בגלל סיבות שונות.

נמשך הסחף בחב"ד לכיוון 'טוב': הרב אפרים בוגרד, דיין בבית רבני חב"ד ורב בקהילת חב"ד ברמות, אירח אמש את חנוך ורדיגר, יו"ר 'טוב לירושלים', ואיחל לו הצלחה בבחירות.

״עלי קללתך בני״ הפלס: נאמנו של הגרש”א הרב אברהם יחיאל אונא במכתב ”רה”י אמר לכתוב בשמו שלוקח ע”ע האחריות ומי שמצביע לרשימות בני תורה אין לו לחוש לשום דבר, שומר מצווה לא ידע דבר רע”.

 האזרח מס' 1 נשיא המדינה שמעון פרס יצביע הבוקר בשעה 08:30 בביה"ס ברחוב יצחק אלחנן 4 בירושלים. לאחר הצבעתו יקרא הנשיא לכל אזרחי ישראל לממש את זכותם הדמוקרטית-מוניצפיאלית ולהצביע. ראש עיריית ירושלים ניר ברקת יגיע הבוקר לתפילה בכותל המערבי ולאחר מכן יסייר במטות מפלגתו ברחבי העיר ירושלים.
ליד המטה של עץ בבני ברק יש מכות רצח כל כמה דקות.

נתן אלנתן, יו"ר שס תל אביב, הגיע הלילה להתפלל על קברו של מרן עם אלפי דפים עליהם חתמו תושבי העיר לקיים צוואת מרן. אלנתן התפלל על עצמו ועל נציגי סיעת "ביחד תל אביב" שסימנה "שגב" למען יצליחו בכוחות משותפים לשמור על תל אביב יהודית.

הריני להבהיר: לא פרשתי! אני בהחלט מתמודד כמועמד בסיעת "למעננו" ("ל") בראשות מנחם זיידה! - אורי הולצמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.