רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

הרב עובדיה יוסף השפיל את הרבנים הליטאים עד לעפר הביא להלווייתו פי עשר ממה שהיו אצל הרבנים הכי גדולים שלהם

לפני שנה וחצי בלבד איש לא היה מאמין ששייך היה דבר כזה, בחלום הכי רחוק לא היו מאמינים שהשכיסטים הם ולא אחרים יכתבו בצורה כל כך מכובדת על הרב עובדיה יוסף. אין לי ספק ואני משוכנע כי אם נתי גרוסמן היה ממשיך לשלוט ב'יתד נאמן' היו מתעלמים ממנו או כותבים משהו קטן ולא מכובד כלל. מה שאתם רואים כאן נוצר בשל אילוץ ומצב פוליטי חדש

קרו אתמול כמה דברים יסודיים. עד אתמול התגאו הליטאים אחרי כל לוויה של איזה ראש ישיבה וטענו כי אצלהם הגיעו הכי הרבה וכי ההלוויות שלהם הם הגדולים בהיסטוריה, אז אתמול הוכיח להם הרב עובדיה יוסף, כי הוא הביא פי עשר לפחות מהגדול הכי גדול אצל הליטאים

ועוד דבר קרה, השכזים מת, כל המלחמה בו מתה, איימו עליו כי יגמור את חייו כמו גורן, הבטיחו להענישו בצורה הכי קשה, ולא רק שלא הענישו השכיסטים כתבו עליו בכבוד ובדרך ארץ ההיפך הגמור ממה שאמר עליו הרב שך

לא הייתי מאמין שיכתבו עליו כי הוא בקי בכל חדרי תורה, זה קרה רק בשנה האחרונה ויתכן כי הרב יוסף האריך ימים עד שיזכה לשבור את השכיזם וביום שזה היה בשל ומוכן הוא הלך מן העולם

השכיזם פשט רגל, הרב עובדיה יוסף הוא זה שניצח בגדול

9 תגובות:

  1. הרב שך כבר נפטר מזמן
    רק במוח שלך מר שאולזון הוא עדיין חי וקיים.
    אתה בעצם מנסה בכל כוחך להחיות אותו. אז אתה כמו המחבלים בדיוק

    השבמחק
  2. הרב שך יצר את הרב עובדיה, כמו שגדולי הדור הקודם יצרו את השואה כשאסרו לעלות לארץ וכך הביאו ל"פתרון הסופי". הם עושים זאת גם כאן, כמו בהסכם אוסלו, בכפר מימון, בקידוש רחבת הכותל וכו' וגו'.

    השבמחק
  3. טינתו של הרב שך למערכת האגודאית שנשלטה בידי גור יצרה את הרב יוסף ואת ש"ס ואז כאשר הקים את דגל התורה הוא רכב זמן מה על שני הסוסים ושלט בדגל ובש"ס אבל בינתיים צבר הרב יוסף משקל ותעוזה ומאז נאום השפנים שבאותו מעמד הוא השפיל בצורה מחפירה את הרב עובדיה יוסף יישר האחרון את גבו ואמר לא עוד מה גם שזרועו של הרב שך בש''ס אריה דרעי הסתבך בינתיים ולא היה יותר מי שישלוט בהתעצמותו של האייקון הספרדי אשר שנותיו עם אלי ישי הטיבו עמו אין קץ.
    זהו תמצית הסיפור, ולגופם של הדמיות, ראו מה קרה לתדמיתו של הרב שך ומי יודע מה יעשו הימים הבאים לתדמיתו של הרב יוסף אשר כאדם הוא הזכיר לי תמיד עיראקי מוכר חמוצים מונופוליסט ואמיד ממחנה יהודה.

    השבמחק
  4. גם אני הייתי בראש הסגור הזה. שחשבנו שאנו צריכים לשלוט בכולם..והיום ברוך ה כבר לא. לימדו אותנו או יותר נכון יש אווירה שבשתיקה שאנו צריכים להיות בעלי בית על כל החוגים וזה גורם לנו לדמיין שאנו הכי והכי ושוכחים לרגע שגם הצד השני חושב אותו דבר.

    הרב עובדיה חשב שלכולם יש מקום תחת כיפת השמים לעומת הרב שך שחשב שרק לו ניתנה החלטה והוא שליט על כדור הארץ. לדעתי סוג של תמימות וראש מרובע.

    השבמחק
  5. המספרים לא אומרים כלום. להלוויתו של הרב עובדיה באו כולם גם כל האשכנזים וגם כל הספרדים, להלוייותם של הרב שך, הסטייפלר, הרב אלישיב לא באו רק כל האשכנזים. ולמה, בגלל שהרב שטיינמן הורה שכולם ילכו להלוייה של הרב עובדיה, אבל לעומת זאת הרב עובדיה לא הורה שכולם ילכו להלוויה של הרב אלישיב. לא צריך מחשבון לחשבן אם כן למה היו כמה מאות אלפים יותר בלויית הרב עובדיה. זה לא מורה כלום על הנלווים, רק שכשזה מגיע להלויית אדם גדול האשכנזים לא מפלים בין פרנק לשכנתוז, מה שאין כן הספרדים שכן מפלים.
    נאמן.

    השבמחק
  6. למה הגיעו להרב עובדיה מליון איש?
    כי הרב עובדיה פעל כה רבות למען עם ישראל במובן הפשוט של המילה. קירב מאות אלפי איש לדת. דבר שאף אחד לא עשה לפניו. גם את גדולי התורה החכים בגדלותו וגם את פשוטי העם לימד תורה. והגדול מכולם החזיר את עטרת היהדות הספרדית ליושנה. כל יהודי דתי או חרדי יודע את זה ומעריך את זה ולכן מרגיש צורך להשתתף בהלוויה.
    וזוהי גם הלכה מפורשת. מאן דמתני לית ליה שיעורא. מי שמלמד תורה לאחרים אין שיעור לכמות האנשים החייבים ללוותו

    השבמחק
  7. זה באמת עצוב שבאו כ"כ הרבה אנשים, כנראה כ200,000 להלויתו של מחרחר המדנים, לוע הקללות, אבי השחיתות. נחמתנו היא שהוא יישכח במהירה, ותוך פחות מעשור גם ספרי המינות שכתב ייעלמו. ברוך שפטרנו.

    השבמחק
  8. זה מגוחך שמתפארים כאן במספריהם של הבאים ללוויה. המת כבר הפסיד... הוא מת... במקרה של עובדיה כל המורשת תרד עכשיו לטמיון - לשמחת היהדות הנאמנה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.