רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

הקרב בין לביא לפרוש

אני לא יודע אם שמתם לב לקרב בין לביא לפרוש.
זה בעצם התחיל בבחירות באלעד, ועלה שלב כשמוטי לביא אולי בצדק סיפר ששלחו לו הודעות שבהם נכתב שהוא יתבע על כך שהוא פירסם שהמכתב הנידוי של מרן נגד קריספל שפורסם הוא מזויף.
או אז מוטי הצהיר אני לא מפחד מתביעה אכן המכתב מזוייף.
בעקבות בבוקר שלמחרת דהיינו אתמול בבוקר המבשר העיתון של פרוש יצא במתקפה כנגד לביא..
ואז מספר שעות לאחר רדת העיתון לדפוס, לביא החליט בבוקר שהוא תוקף את אבוטבול כי גם ככה אין הבדל אם ינצח או יפסיד, לדרעי זה לא יועיל ולא יזיק. ואולי הוא רצה שאבוטבול יענה לו תשובה כך: שזה לא קשור אליו אלה זה מפלגת כח- שלומי אמונים. המפלגה של פרוש..
וכך הוא ירוויח את מה שהוא רצה..
ובערב שעות השיא של הכניסות לאתרים, פורסמה כתבה על בן של אחד מהחכ"ים החרדיים שנעצר בפרשת הזייופים.
ואם תעשו חשבון שמדובר במפלגת כח שהתנגדה למפלגת ג' ודגל הרי שבן של גפני זה לא. כי הוא ליטאי והם התפצלו משלומי אמונים-כח.
כמו כן בן של ליצמן (חסיד גור) או בן של אייכלר (חסיד בעלזא) גם כן לא, שהרי גור וויזניץ ובעלזא הם מפלגה מתחרה של כח-שלומי אמונים. את הניחוש אני מעדיף להשאיר לכם למרות ששמו פורסם כבר בפורומים.
ואכן בעקבות כך הבוקר פרוש החליט להלחם שוב אישית במוטי לביא. והנה חלק קטן מהמאמר שפורסם נגדו בעיתון המבשר, העיתון שבבעלות פרוש:
המבשר הבוקר בהתקפה חסרת תקדים נגד השדרן מוטי לביא, בטורו של בנימין ליפקין: "שדרן בעל חזות חרדית הצטרף בקולו ובכל הרטוריקה שהוא יודע לגייס לקריאות ההסתה נגד בית שמש. הוא עשה זאת תוך כדי ראיון מתלהם במיוחד עם ראש העיר. וכשזה האחרון הפציר בו: "הגיע הזמן שתהיה מאוזן", הוא לא הרפה. אם מישהו חשב שהשדרן בעל האג'נדה יסתפק בהתלהמות שיטתית וחסרת מעצורים בנסיון לבלום את המהפך השלטוני בעיר אלעד, כרצונם המובהק של רוב תושבי העיר, מסתבר שהאיש מסוגל להפתיע גם את אחרוני מאזיניו באמצעות הסתה ארסית ושלוחת רסן כלפי המועמד החרדי שנבחר שוב לראשות בית שמש.
חכו חכו המלחמה הזאת עוד תתפתח
שימו לב: אין בדברים עובדות אלה חומר למחשבה..
אלי כהן הנייעס החרדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.