רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2013

אחד הרבנים: ר' שמואל, בא אני ואתה ור' אהרן לייב נטייל בגן עדן...

מאת אחד התלמידים-הרבנים

היכן הימים היפים של ר' שמואל שכולו היה טוהר, שהיה לכולנו נחת להיות במחיצתו ובסביבתו. תמיד ציפינו וידענו שהוא גדול הדור הבא לכך חונכנו וכך ידענו וראינו. ראינו בו המשך ישיר לאביו הגדול זצ"ל..
 
אינני יודע היכן התחילו להסתבך העניינים, אבל הרגשתי בשנים האחרונות שהשתלטו על חייו. אנשים אינטרסנטים שחשבו את טובת עצמם בלבד ולא של העניין הבינו שהבית שם הוא מקור הכנסה וביזנס, והורידו את ר' שמואל לשאול.
 
ר' שמואל מה העולם החרדי יזכור ממך שהתקוטטת עם ר' אהרן לייב, שייסדת עיתון והקמת מפלגה? נו באמת? אף אחד לא יחשוב לרגע שרצית לשמור על פך השמן הטהור. מה שנותר בזיכרון שרצית להיות 'גדול' שנתי גרוסמן ניצל אותך לשמור על כבודו האבוד והפך אותך לקרקס שכל עולם התורה מתעב אותך כיום.
 
ר' שמואל יש אפשרות להחזיר את הגלגל אחורה. תן גט כריתות לכל המקורבים שלך. שלח אותם לארץ גזירה. תבוא באופן אישי לר' חיים ור' אהרן לייב, ייכנסו את המועצת ויחסלו את המחלוקת הנוראה המאיימת על הישיבות.
 
ר' שמואל מי שחרד על עולם התורה צריך באופן מיידי לבצע את הדברים.
 
ר' שמואל אתה יקר לי יותר מאבא, ואיכה אוכל וראיתי באובדן מולדתי. ר' שמואל חזור בך חזור בך ואני ואתה נטייל בגן עדן.  זה הזמן להוריד את הגאווה לסגור את הפלס ואת המפלגה, ולסיים את הביזיון הנוראי הזה.

תגובה 1:

  1. דבר אחר !!!
    הריני מוסיף אות ה על שמך,
    לא יקרא שמך עוד שאולזון,
    כי אם שאולזונה,
    מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.