רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

בין בני לבן חמי - מרן הגראי"ל שטיינמן לא מוכן לעשות צילום מחשש שמא יתגלה כי יהודי שבר לו את הצלעות ויגרם בזה חילול ה'

אין לנו מושג באיזה גדול זכינו בזמנינו ובימינו משהו שלא היה שנים, למרות שברור לו שמדובר במי שבא להזיק מי שביקש להורגו הוא לא מוכן לעשות דבר וחצי דבר שחלילה יגרם על ידי כך חילול ה', המציאות שאם יקבע בבית החולים כי יהודי הוא זה ששבר לו את הצלעות, הוא מעדיף לסבול והעיקר שחלילה לא יגרם חילול ה' שכזה

שעות ניסו לשכנעו שיסכים להתפנות לבית החולים, הוא סבל סבל נורא כאבים איומים, והשאלה אצלו  היתה מה עדיף כאבים או חילול ה' והוא מעדיף את הכאבים על פני חילול ה'

14 תגובות:

  1. רק מי שנולד לפרוצה יכול לכתוב שטיות ושקרים כאלו

    השבמחק
    תשובות
    1. ראו מה בין בני לבן חמי:
      נחום רוזנברג- גם סוג של טינופת נחות שמכפיש כל היום רבנים וחרדים בתקשורת,
      לפחות הצליח להכניס מועמד שהוא הריץ - תומפסון מול צ׳ארלס היינס,
      לעומת זאת אחיו התאום חיים שאולה-זונה לא הצליח להכניס את המועמד שלו,
      ( לא שמישהו חשב שיש לו כח או השפעה, אבל אפילו להציג אותו כניצחון שלו )
      ועל דא קא בכין חיים ומשתולל כמו בהמה פראית...

      מחק
  2. שטויות!
    הנכדים לא רוצים להוציא אותו לבדיקות כי אין מה לבדוק
    המשוגע רק צעק ובכלל לא נגע במרן
    הוא רק איים , רק נשמע הרבה יותר טוב שגם הרביץ

    השבמחק
  3. לנו אין מושג - אז איך לרב שאולזון יש מושג ?

    השבמחק
  4. אולי מרן הגראי"ל שטיינמן לא מוכן לעשות צילום מחשש שמא יתגלה כי אין לא שום שבר מהאלימות מהאברך שתקף מרן אתמול בבוקר, למה תקפו? משום שלקחתם (צ"ל שגנבתם) הרבה מהזמן היקר של הזקני הדור, בשביל הבחירות של הציונים ימ"ש, וכולו לשם שמים!!! אבל זה לא לשם שמים של הקב"ה רק לשם שמים של השטן וחביריו.

    תדעו: שהיום יש קיטרוג גדול בשמים על הביטול תורה שגרמתם לגדולי הדור, ובחורי ישיבה, ואברכי הכולל, ובפרט הביטול תורה שהי' בעד הבחירות הטמאות הציונות ר"ל.

    חז"ל אומרים ותלמוד תורה כנגד כולם!!! ולא כתוב בשום מהראשונים או פוסקים "שהבחירות דוחה תלמוד תורה" ולמעשה הקב"ה המנהיג את העולם הראה לכם שלא הצלחתם בירושלם וכו' והרה"ג ר' שמואל שליט"א כן הצליח יפה יחסית.

    תתביישו לכם על הביטול תורה שגרמתם לאלפי בני תיירה
    תתביישו לכם על המחלוקת שגרמתם ביו גדולי ישראל
    תתביישו לכם על השקרים שגרמתם
    תתביישו לכם על הגניבות וכו' ועל דברי חוצפה נגד הגדול הקדוש מירושלם.
    תתביישו לכל על ה"חילול השם" הנורא שגרמתם בארץ ישראל ובכל העולם כולו. אצל החילונים לא ראינו מחלוקת כמו שהי' אצלכם ובאלו שכמותכם הנקראים "חרדים"
    על חילול שם שמים ברבים אין מוחלין לו ר"ל.

    עד לאיפה היגעתם ?אתם באמת חרדים? תזכרו: י-ש דין וי-ש דיייין העולם "אינו" הפקר כמו שאתם חושבים. ליטאים – עברתם כל הגבולות!

    למי שמוחו בקדקודו מבין שכל רגע, שני', ודקה, של הזקני הדור המנהיגים אותנו לקראת ביאת המשיח, חשוב בשמים, ולמה בזבזתם זמנן של הגדולים על שטויות כמו הבחירות? הי' צריך לעשות נגדכם מחאה רבתי! איך העזתם לעשות ככה לגדולי ישראל? ולנו.

    השבוע כבר הי' רעידת אדמה השביעית וכולם ישינים!!! למה? ומה אם כבוד התורה? של הרה"ג ר' שמואל אוירבאך שליט"א ומרן של כל בני הגולה ה"ה ר' חיים קנייבסקי שליט"א עד 120 הספר תורה החי? ומה אם כבוד התורה של מרן ר' חיים ה"ספר תורה החי" שיודע בעל פה כל התורה כולה!!!!

    הקב"ה מרעיד את הארץ כדי שנתעורר בתשובה שלמה מהר. אנחנו צריכים לעורר מאוד מאוד לשפר המעשים שלנו, כפי שכתוב בספרים הק’ – ובחסד הבורא ב”ה הוא לא החביא מאיתנו את הדרך להגיע ולהתקרב אליו.

    למה מבזים תלמידי חכמים ברבים בביטול תורה. לא עת לצחוק ח"ו, המשיח כבר בפתח אבל אנחנו כולנו צריכים לשוב בתשובה, לשם יתברך שמו, ולא לישון. אך ורק – ותשובה ותפלה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה. נא לזכור לשפר הצניעות מיד!!!.

    יה"ר שירחמו אליכם מן השמים של השכינה הקדושה, ותזכו לשוב בתשובה שלמה בב"א.

    השבמחק
  5. תבין! היהדות החרדית עברה ועוברת טרגדיה/שואה רוחנית - אולי החריפה ביותר בתולדותיה - בחסות ה"שקצים" של שערי חסד.
    אנשים חכמים, מכובדים ויראי ד' מעדיפים לא להימנות על חברתם.

    השבמחק
  6. כדי להגדיר מהו כישלון, צריך להגדיר מה המטרה, ולראות האם היא הושגה . מכיוון שלעניות דעתי המטרה של גרוסמן ושות' הייתה לשלוט על הציבור החרדי, הרי שכל מה שהתגלגל בחודשים האחרונים הינו מכת מוות למטרה זאת . יהיה גודל מחנהו של הגר"ש אוירבך אשר יהיה, אפסו סיכוייו להיות מנהיג של כלל הציבור הליטאי . היכן הייתה נקודת הכישלון של גרוסמן ושות' ? יכולת האיפוק והספיגה להגראי"ל עד... תסריט של הורדת ראש והרמתו לאחר.. הי-ה משאיר את נתי ליד השיבר תוך הפעלתו במועד אחר . מאחר ולצערי אינני מאמין ביהרג ובל יעבורו היוצאים מפי עסקנים למיניהם, נדמה לי שהמצב איפשר הורדת ראש לכמה שנים . מהבחינה הזאת עסקני עץ אכלו אותה, אלא שבהכירי את המנטליות החרדית, אין סיכוי שיבינו את זה, וגם אם יבינו, אין סיכוי שיתאפקו . באותו כיוון, החזקת תיק החינוך החרדי והתנקמות ביריבים, ישחקו ליריביהם וירחיקו את הציבור מהם, אלא שאנשים שהתרגלו לכוחניות, לא מסוגלים לתפוס שהדרך לליבו של היריב לא עוברת בצורה כזאת, כמוהם כמפגרים הלאומניים שבטוחים שבכמה יריות יפתרו את בעיות המזרח התיכון, שתי הערות : אין דברי מכוונים לתלמידיו בתמימות של הגר"ש שילכו אחריו גם אם מחר יודיע שהגראי"ל ודרכו צודקים, יען הוא רבם ואחריו ילכו, גם אם יאמר כל שמאל שהוא ימין וכו', איתם הדיון הוא אחר לחלוטין ולא היה מגיע למקום שהגיע . הבעיה הגדולה של כולנו, כולל הגר"ש הם הטרמפיסטים שמשתמשים בו, וביום שיגיד שלא כרצונם מיד יושלך ככלי אין חפץ בו, באגב גם ליד הגראי"ל מסתובבים רבים המריחים היכן החמאה מרוחה, אלא שבשלב זה עדיין לא הגיעו לדרגות של נתי ושות', ועת אתה הציבור הרחב יכול לנשום קצת ולא להרגיש מטווח תמידית על ידי הקומיסר נתי . .

    השבמחק
  7. הרב שטינמן היה בבדיקות היום אח"כ והתברר שאין לו שום שבר
    לדעתי היהדות החרדית כולה ללא יוצא מהכלל צרכים להתאחד ולהוציא את שאולזון מכלל החרדים לדבר ד'

    השבמחק
  8. חיים הבן אדם איתך צעק משיח

    השבמחק
  9. מי שלח שקצים את רבי שטיינמן להכות?
    שואלים זקנים גם ילדות רכות
    מי הוא הרשע שעד כדי כך סרח?
    אכן זה הגר"ח אכן זה הגר"ח!

    מי שותה ליטרים של ויסקי לפני שחרית?
    מי שכח כל תלמודו ראשית וגם אחרית?
    מיהו שלגדול העם רוצחים דוקרים שלח?
    אכן זה הגר"ח, אכן זה הגר"ח!

    השבמחק
  10. רבם דקרו-מידה כנגד מידה...


    לפני שנים חינכו דור שלם לשנוא לבזות ולהכות כל חבדניק שמזדמן על הדרך...את כ"ק האדמור מליובאוויטש הם סיזו בשמות גנאי גרחבי בני ברק, שרפו את תמונותיו . למרות שכל זה היה פרי הסתה של רב אחד ויחיד ( שהרי גם שאר הרבנים שלא הסכימו עם דרך חב"ד היה זה בבחינת מחלוקת לשם שמיים אבל לא התפרקות ושינאה תהומית חינם.. ובוודאי שלא התבטאו חיצונית נגד) כל אותם רבנים שירשו את "מקומו" שתקו בטח לא מחו. כבודו של אותו צדיק נר ישראל שבזכותו עדיין יש עוד קצת יידישקייט בעולם היהודי כולו היה למירמס ולמשיסה. אני זוכר במו עיניי את המכות ששכיניי החבדניקים היו חוטפים אך ורק מפני שהם חבדניקים,היו רואים את תמונת רבם נשרפת מולם מידי יום ....

    ועתה "כאשר עשה כן ייעשה לו"...מאותו מקום על הגבעה המתנשאת החזיר להם הקב"ה מידה כנגד מידה והמריבה בתוך תוככי "הישיבה הגדולה בישראל" בין ה"מחבלים" ל"שונאים" אינה מרפה ומפלגת את תוך תוככי המקום שאותו רב ניצל בשביל לפלג את עם ישראל כולו...הרבנים שלהם ששתקו חוטפים מכות וגביעי לבן על בסיס יומי קבוע כיאה ל "בני תורה" שספגו במשך שלשה עשורים את החינוך שכל מי שהוא אינו סר למרות "גדול הדור" שלהם,ראוי שנצא נגדו "בחרב ובחנית" כלשון אותו האיש...נכהו עד זוב דם. מה לכם אם כן כי תלינו?

    הרי זה החינוך שנתתם לאותו דור שלם של בני תורה... עכשיו פתאום כולם "מגנים ומוחים" ...אם הרב נתן דוגמא אישית מה יעשה הבן ולא יחטא?

    מקווה ששלומו של הגראי"ל בטוב אבל זה אינו לדעתי המקרה האחרון שיקרה לצערי הרב... ויפה שעה אחת קודם..

    השבמחק
  11. שאולזונה שונא את שטיינמן כשם שהינו שןנא כל חכמים שבדור. שמא תשאלו מה התמיכה הבלתי מסויגת בשטיינמן ובכן הירוק הירוק שמתגלגל מחשבונו של ש. גליק לשאולזונה מחייב את הבלוגר הריקן לתמוך בו

    ואגב כל פעם שמזכירים את שלמוניו של גליק שאולזונה ממהר להשמיט התגובה כך שאם יש אמת בבלוג האפס הזה היא בתגובה זו

    השבמחק
  12. היה רב שחיתן ילדים לא מקומבינות אלא מעבודה ישרה. בצד היותו רב שכונה לימד גם בסימנר בבני ברק. כיוון שלא הלך בתלם של יעני הראש ישיבה (הראש ישיבה היה ר' דוד) התנפלו עליו כל גדיילי בני ברק השכסיטים לפני התלמידות בכיתה - כדי לגרום לו להפסיד את פרנסתו - זו דוגמה אחת מיני רבות. "על דאטפת אטפוך"!

    השבמחק
  13. ברשותכם ניפנה להגיון ראשית כל שבר בצלעות היה גורם לצפיק שטיינמן לישכב במיטה,שנית כל ,יש חיסיון על מידע רפואי

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.