רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

הקפידא של הרב ווקסלשטיין ניצחה את הרבי מגור ונציגו של הרבי לא נבחר לעירית קרית גת

היתה זו התמודדות חשובה מאוד לחסידי גור מי ינצח, הרב ווקסלשטיין או הרבי מגור, ציבור חסידי גור היו צריכים להכריע האם בוחרים בנציגו של הרבי שמוליק שפירא או שמעיפים אותו שולחים אותו הביתה, ומדוע? מפני שהוא בחש בקדירה נגד הרב ווקסלשטיין, והשאלה של החסידים היתה מי ינצח הרבי או הרב ווקסלשטיין

ומה חשבתם, כי בודאי הרבי ינצח, אז תשמעו, ככה חשבו עד לרגע האחרון, אבל האלקים יבקש את נרדף, וכשסיימו לספור את קולות החיילים התברר כי הוא עף החוצה הוא לא נבחר וזו נפלה כרעם על חברו הטוב יענקל ליצמן ועל בית הרבי שהוכו כאן מכה קשה, הוכח כי דמו של הרב ווקסלשטיין זועק לשמים ויש דין ויש דיין

תגובה 1:

  1. ההקפידא של ר' שמואל גרמה שנציגו של הרב שטיימן הועף מראשות עירית ירושלים וגם בקושי נכנס למועצה. אני בטוח בהרב וקסלשטיין אוחז את ביטנו וצוחק עליך... הוא מידי עדין וטוב מכדי להקפיד.
    ומי הקפיד על הסלאנימר שליט"א שנציגו בבית שמש לא נכנס ועוד 7 מחסידיו צריכים רחמי שמיים כדי שלא יסבלו מבעיות ותיקים פליליים. מישהו אמר לי אתמול בבית המדרש של סלונים שזו בטח הקפדה על האמא שלהם בריינדה וינברג מהחינוך העצמאי שעושקת מורות מכל שכבות הציבור ודואגת רק לקהילה שלה, אז זה העונש שלה, שמרבית העצורים הם בני המשפחה שלה.
    אני לא הייתי בשמים ולא ראיתי מה כתוב שם, אבל בושה כזו כמו בבית שמש לא ראיתי הרבה זמן
    אבא של שלום נח

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.