רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

ויתלו את שמואל אויערבך על העץ אשר הכין להרב אהרן לייב שטיינמן

עשרים שנה הוא זמם איך למנוע מהרב שטיינמן להיות מנהיג הדור, הוא ידע כי הוא המועמד מיד אחרי הרב שך ועשה הכל להסית את הרב שך שקודם הציע את ההנהגה לאביו שלא הסכים בשום אופן, ואז עבר להרב אלישיב והעיקר שהרב שטיינמן לא יהיה המנהיג

בכל שנות הרב אלישיב הוא החזיק שכיר חרב ששמו נתי גרוסמן שכל תפקידו היה להשמיץ את הרב שטיינמן במטרה אחת שיום אחרי הרב אלישיב יבינו כי הרב שטיינמן לא מתאים וכי הוא תופס את ההנהגה, זו היתה המשימה, לשם כך הוא ביקש לשלוט ב'יתד נאמן', עד לימיו האחרונים של הרב אלישיב הוא לא האמין כי הרב שטיינמן יהיה מנהיג, עד כדי כך שהוא נתן לו פקודות, כשהרב שטיינמן הגיע לבית הרב אלישיב שביקש ממנו לקחת את ההנהגה, ואמר לו מרגע זה אתה בעל הבית ב'יתד נאמן' אתה תחליט, שמואל אויערבך הגיע כנשוך נחש וטען כי הרב שטיינמן אסור לו להתערב, וכי נתי גרוסמן הוא הידא אריכתא של הרב שך ואין לאף אחד סמכות לקחת את זה ממנו מפני מי שלוקח ממנו לוקח מהרב שך, אבל הרב שטיינמן לא התייחס לשטויות שלו והמשיך בשלו וההמשך ידוע

אבל בואו וראו מה קרה בשנתיים האחרונות, כל מה שעשה שמואל אויערבך בשביל לתלות את הרב שטיינמן באותו דרך בדיוק הוא נפל בפח עד כדי כך שהוא ובגללו גידלו את הרב שטיינמן הצדיק בצורה כפי שלא תיארו שזה יקרה מעולם. לולא המן הקרחי המחבלי שמואל אויערבך היה עושה מה שעשה להרב שטיינמן, איש לא היה חולם לארגן כינוסים כאלו ולעשות זאת בצורה כל כך דרמטית ולכבוד שזכה בימים אלו כפי שאיש לא חלם מעולם שיעשו זאת לגדול. כן, שמואל אויערבך אירגן לעצמו כנס של כמה בחורים בבנייני האומה ששירו לו ימים דבר שהיה כל כך בולט שהוא מת על זה, לעומתו הרב שטיינמן ישב בכזו ענוה הוא לא ביקש לא רוצה ולא צריך את כל זאת, וראו לאיזה כבוד הוא זכה, ומי ארגן לו את כל זאת, לא אחר משמואל אויערבך

וראו איזה פלא, שמואל אויערבך הוא זה שהקים את ה'עץ' שעליו תולים עכשיו את שמואל אויערבך, אין זה משנה עוד התוצאה, הוא כבר תלוי, מפני שאיש לא יסלח לו על מה שגרם לעולם הישיבות ולעולם הליטאי שלא יוכל עוד לרפאות את הפצעים האלו, המחלוקת הופכת להיות ניצחית, אולי הדור הבא יצליח לאחד שוב את השורות, בדור הזה הצדדים לא יישבו עוד יחד אלא כל צד יעשה שבת לעצמו, ומי שיצא כאן הצדיק הגיבור האיש שכל עיני ישראל נשואת אליו הוא הרב שטיינמן ואותו שמואל אויערבך ששישים שנה עובד קשות להיות 'גדול' מסיים את הקרירה שלו כעוכר ישראל כאפיקורס כמבזה תלמידי חכמים כהורס עולם הישיבות כמי שהביא חורבן ואסון הכי נורא וקשה על עולם התורה, את כל אלו כבר לא ישכחו לו

כן, שמואל אויערבך שר"י מסיים כהמן אותו תולים עכשיו על אותו עץ שהוא הכין להרב שטיינמן הצדיק
חיים שאולזון

31 תגובות:

  1. עפרא לפומיה!!!! תיקצץ לשונך ואצבעותיך ותושלכנה לכלבים.
    ולא, אתה לא צריך לפרסם ת'תגובה...

    השבמחק
    תשובות
    1. על חילול שבת עצום בבני ברק עם שירותי לקוחות אין שום קפידא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      והכל מתובל עם סיפורי סבתא על מרן החזו"א!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      רק שאולזון יכול לקרוע את המסיכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      על מוקדי השירות הענקיים שמחללים שבת בבני ברק צעקו???
      על "קישורית" מרחוב הירקון 35 בני ברק דיברו???
      על "לאומי קארד" מרחוב בן גוריון 11 בני ברק זעקו???

      ממש לא................

      רק על כסף-כוח-כבוד

      חיים אתה היחידי שיכול לזעוק!! מצנזרים אותי באתרים ה"חרדים"!!!

      קישורית - שמקבלת את שיחות התורמים ל"ועד הרבנים" מתגאה באתר שלה שהיא עובדת 24 שעות 7 ימים בשבוע!!!! ורק איומים כלפי מי שמעיז לדבר על כך!!!
      ו"לאומי קארד" - חברת אשראי שכמובן עובדת 24 שעות 7 ימים בשבוע עם מוקד!!!

      חיים אתה חייב לזעוק!!!
      חיים אתה חייב לזעוק!!!
      חיים אתה חייב לזעוק!!!
      חיים אתה חייב לזעוק!!!

      מחק
  2. מה אמרה אשתך כאשך תפסה אותך עם הפילגש

    השבמחק
  3. חשבתי שאתה מביא את כל הרפש מכל מקום אבל לא דעה אישית כמו הכתבה הזאת אני חושב שהגזמת קצת ותחזור להקו שלך

    השבמחק
  4. שמוליק אוירבך אחרי שתתפגר וגופך יירקב יהיו לך בהלוייה 5 אלפים מחבלים ארורים. הלוויתך תהיה כמו של רב המחבלים רנטיסי. חולרע מסריח ימ"ש. כן יאבדו כל אויבך ה'.

    בשמי ובשם חברי

    השבמחק
  5. שר"י ??? גם על האדמו"ר מחב"ד זצוק"ל היית מפרסם מילה כזו. אדון "אובייקטיבי" שכמוך

    השבמחק
    תשובות
    1. נתי גרוסמן כתב על הרבי מחבד דברים מזעזעים ביותר כולל מורו ורבו אליעזר שך. היום לפני 25 שנה חי חשוון תשמט ביזו את גדול כל הדורות והיום מקבלים את העונש על ביזוי קודש ישראל ורואים שאותם אלו שביזו את מרן האדמו"ר מליובאוויטש מבזים כיום את הגאונים הגדולים הרב שטיינמן והרב קנייבסקי להראות לכל העולם שמדובר בפושעים ואפיקורסים מבזי תלמידי חכמים ולא היה כאן שום מחלוקת לשם שמיים אלא שנאת ישראל לעיכוב הגאולה וביאת המשיח.

      מחק
    2. אין לר' אוירבך או למחבלים שום קשר למלחמתו של הרב שך על חב"ד. עובדא, הם לא המשיכו את זה כלל, לא בע"פ ולא ביתד (אולי בגלל שהרב שך הצליח במשימתו). עובדא, רוב מנין ובנין של הציבור הכלל ליטאי ממשיך אחרי הרב שך ויעשה מה שיחשבו כשיטתו. לכן, מי שמקשקש שמחבלים, עץ, שמוליקים וכו' זה המשך של הרב שך או שיטת הרב שך פשוט נופל לתוך המלכודת שלהם וזה הדבר היחיד שח"ו יביא להם קולות היום מהכלל ליטאי. ולכן עלינו לומר את האמת, שלא מעניין אותם הרב שך או שיטתו, רק מחלת שליטה וכיבוש, ועל אנשי מרן הרב שך למחות נגד החוצפא שהמחבלים בכלל מזכירים את שמו של הרב שך. תפסיק לייחס את הרב שך עם המחבלים, זה עוזר למטרתם !
      נאמן.

      מחק
    3. העונש על ביזוי מרן קדוש ישראל האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע יהיה קשה מנשוא. כל העולם הליטאי ייחרב ויהרס עד שיבקשדו סליחה מגדול צדיקי הדורות שכמותו לא קם לעם ישראל מאות רבות בשנים. ולכן ביום הנורא הזה שביזו את הגאון מליובאוויטש זה הזמן לחשבון נפש נוקב לעולם הליטאי שנתנו לפרחח מטורף ששמו הרב שך שדומה מאד בהתנהגותו לשמואל אוירבך, איך העזו לעשות כדבר הזה.

      מחק
    4. מה הפלא ששך החוצפן גדל דור של חוצפנים

      מחק
  6. שמוליק לך תתנצר כמו הסבא שלך. מבינים מהיכן יש לך את העוז לפגוע במלאך האלוקים ובשר התורה ימ"ש.

    השבמחק
  7. אנונימי אתה שואל מאיפה יש לו את העוז
    האם לא שמעת מה שסיפרו שאמו זינתה עם נהג מאיזנבך ונולד הממזר הזה.
    עכשיו ברור לך

    השבמחק
    תשובות
    1. הלו תירגע, תדבר עליו, אבל על אימו מורתו אשת חבר לר' שלמה זלמן אוירבך זצוק"ל כדי שתעלה לקברה ותבקש מחילה.

      מחק
  8. ראשית, אני מוחה על הסגנון הנמוך. לא צריך לפגוע באף אחד, כולל לא הרב אוירבך.

    שנית, מה חשבתם שאנחנו בשנות החמישים?
    אז שהחזון אי"ש והאדמו"ר מגור (דאז) יוכלו לשלוט ב-30-50 אלף איש?
    אתם חושבים שניתן לשלוט במעל חצי מיליון אנשים?
    ההתפלגות היא טבעית והגיונית.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא סגנון נמוך. שמואל אוירבעך הוא אדם חולה ומטורף ומסכן את כלל היהדות החרדית ושאולזון היחיד שמטפל בייצור הנאלח הזה כמו שראוי לטפל בו. אינני חסיד של שאולזון אבל הטיפול שלו באוירבעך הוא במינון הנכון לאנשים שחולים במחלות נפש מהסוג הזה.

      מחק
  9. בהצלחה לכל הצדדים
    לפידניק

    השבמחק
  10. גם אני החבדני"ק מצטרך לברכה בהצלחה לכל הצדדים...לפני 25 שנה כש"אותו האיש" מבני ברק (כן כן זהו השם של הרב פח, כך יקראו לו ילדי נכדי גם אחרי בוא גואל צדק) שהקים את מפלגת האיידס כדי להילחם בחסידות בכלל וברבי מליובאוויטש בפרט, אז הוא כבר חרץ את גורלו, כי יד החסידים תהיה תמיד על העליונה כפי שהבטיח הרב המגיד...מה שקורה כעת במחנה הליטאי, זה תוצאה ישירה של מלחמתו של "אותו האיש" שר"י, נגד הרבי מליובאוויטש ותנועת חב"ד...

    השבמחק
  11. צר לי, אבל בימים האחרונים יש פה חצייה של קו אדום.

    אני לא ליטאי ולא חסיד, לא 'שונא' ולא 'מחבל', ואין לי כל צד בסכסוך הפנים-ליטאי (ובאותה מידה, גם לא בסכסוך הפנים-גוראי). אבל כאשר מתחילים לשלול תארים, לבזות ברבים אחרים, ועוד להוסיף כינויים כמו 'שם רשעים ירקב', גם הקטן יאמר גיבור הנני וימחה בתוקף על כך.

    לבלוג הזה יש זכות קיום אם יתמקד בלהרבות טוב, אין לו זכות קיום אם ימשיך לבזות ברבים את מתנגדיו (הרב שמואל אויערבאך, האדמו"ר מגור, ועוד).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם כמוך אין לי שום דבר עם שאולזון, אבל במקרה הזה אני מצדיע לשאולזון. מה שעושה אוירבעך זה הרס היהדות החרדית קעקוע מוחלט של גדולי ישראל. אני ליטאי מובהק ובמקרה הזה שאולזון צודק. ולדעתי הוא עוד כותב בעדינות. לאחר ההוראה של ר' חיים שהם חייבי סקילה ברור לי שהוא לא רב והוא רשע גמור ויש לו דין של מסית ומדיח.

      מחק
    2. נתנאל - חזק וברוך !

      לו שאולזון יאזין לדבריך . הוא לא שם לב שכבר איבד את זכות הקיום שלו.

      מחק
  12. שמואל אוירבך הנוכל והמשוחת שגנב ועשק מליוני דולרים מאנשים ימ"ש אתה אדם מושחת ומנוול גלוניך התגלה ברבים. אתה אפס מאופס שונא תורה ויראת שמיים. כל הקנאות שלך היא מזוייפת. אתה אפיקורס ומנוול. יש לך דין של רודף של כל עולם התורה. עולם התורה מוקיע אותך נבל שבנבלים רשע שברשעים.
    עד היםו לא הייתי חסיד של הרב שטיינמן אבל דווקא כעת ראיתי שמדובר באדם קדוש וצדיק אמיתי. הפכת אותי לחסיד של הרב שטיינמן. ראיתי מה ההבדל בין פוץ כמוך לאדם שכולו קדושה וטהרה תורה ושוב תורה ואצלך הכל סירחון פוליטי.
    שמוילק אוירבעך אתה חתיכת כלב חזיר ומושחת.

    השבמחק
  13. שמואל אוירבך חייב סקילה וכל מילה שכתב שאולזון הוא אמת ויציב. כך פסקו רבותינו. וישר כח לשאולזון שלוחם מלחמתה של תורה ללא פחד ומורא.
    שאולזון תמשיך בלי לפחד אתה איש אמת היחיד שלא שם על אך אחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה שהוא "לא שם על אף אחד" - זה לגריעותא - לא למעליותא

      מחק
  14. מה אם כבוד התורה? של הרה"ג ה,ה ר' שמואל אוירבך שליט"א והרה"ג מרן של כל בני הגולה ה"ה ר' חיים קנייבסקי שליט"א עד 120 הספר תורה החי? ומה אם כבוד התורה של מרן ר' חיים ה"ספר תורה החי" שיודע בעל פה כל התורה כולה!!!!

    למה מבזים תלמידי חכמים ברבים. לא עת לצחוק ח"ו, המשיח כבר בפתח אבל אנחנו כולנו צריכים לשוב בתשובה, לשם יתברך שמו, ולא לישון. אך ורק - ותשובה ותפלה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה. נא לשפר הצניעות מיד!!!.

    המביט לארץ ותרעד – בארבעת ימים האחרונים הורגשו חמשה רעידות אדמה בצפון. כנראה שהקב”ה כועס ובוכה על עמ”י ועל ההתנהגות שלהם? ועל הצניעות שלנו!!! הוא מרעיד את הארץ כדי שנתעורר בתשובה שלמה מהר. אנחנו צריכים לעורר מאוד מאוד לשפר המעשים שלנו, כפי שכתוב בספרים הק’ – ובחסד הבורא ב”ה הוא לא החביא מאיתנו את הדרך להגיע ולהתקרב אליו, אנחנו רק צריכים לבחור את זה ולהשתמש איתם ולשפר הצניעות.

    בקיצור - רק תשובה וה' יחוס עלינו. וכן אומר לנו דוד המלך ע"ה והוא (השם) רחום יכפר עוון ולא ישחית, וְהִרבה להשיב אפו ולא יעיר כל חמתו (תהילים,מזמור ע"ח,פסוק ל"ח).

    השבמחק
  15. מי שאומר על הצדיק רבי שמואל אוירבך שהוא חייב סקילה הוא לא רק נבלה, אלא נבלה סרוחה

    השבמחק
  16. אני לא יכולה שלא לכאוב בזעקה גדולה את הזלזול של העסקונה ברבנים, לראות את הרבנים גדולי הדור וענקי רוח, משמשים ככלי משחק בידי פוחזים קלי דעת, בידי אנשים שכל מה שעומד לפני עיניהם זה שליטה שררה כבוד וכח.

    ואני לא אומרת שאין שליחי ציבור נאמנים, אני לא אומרת שהאזרח הקטן לא צריך את העסקן שיסייע לו בכל מיני תחומים, אני רק אומרת, שהמטרה לא מקדשת את האמצעים והרבנים.

    זה ירוד, זה נלוז, זה נאלח, זה דוחה, זה משפיל, זה האנטיתזה של חינוך וזה בעיקר חילול ה' ענק.

    בשולי המערכה. אתן חומר למחשבה לכל אותם בעלי כח להזיז הרים ולעקור עצים, אולי.. אולי יש פתרון לביזיון הזה, לפתרון הזה קוראים "פריימריז".

    לו יצויר שיהיה פריימריז במגזר החרדי, כאשר כל המגזר החרדי הוא הוא זה שייבחר את נציגיו, או אז נהיה כח אדיר מלוכד למען מטרות נעלות ונשגבות לכלל המגזר, ואל דאגה, כל חולי האקשן בעלי הדעה הכח והיצירתיות, יתעלו את כוחם זה יחדיו ללחום את מלחמתה של תורה, ללחום למען האינטרס של כלל המגזר - נגד אלו שמתיימרים לכלותינו.

    חבל שאנחנו הורסים ומפלגים את עצמנו מבפנים. יכולנו לבנות ולהבנות.

    השבמחק
  17. מרן הראב”ד ר’ משה שטרנבוך: אין לעזוב את ישיבת חדרה. מרן הראב”ד ר’ משה שטרנבוך: אין לעזוב את ישיבת חדרה, הגאון רבי משה שטרנבוך שליט”א ראב”ד העדה החרדית ירושלים עיה"ק ת"ו, פרסם שלשום מכתב חריף נגד פילוג ישיבת חדרה, ובו הוראה לבחורים "שלא לעזוב" את הישיבת חדרה.

    תוכן המכתב: בעניין שאלתו אודות הישיבה הקדושה בחדרה, עם כשש מאות בחורים לתפארת, כל המעיין ביושר ישפוט צדק, שחורבנה ח”ו כשריפת התורה, ועלול להביא ח”ו חרון אף. כל מי ששותק היום כבולע הקודש, ידע כי אחריותו רבה מאוד.

    מצווה גדולה לעשות בארץ וחו”ל, וכל מי שעוסק בזה יתברך בברכת ה’, ‘ברוך אשר יקום את דברי התורה הזאת’, אמן. ומכל זאת מבואר בנידון שאלתו, ק”ו שאסור לו לעזוב כעת הישיבה בשום אופן, ועליו לידע כי אפילו כוונתו טהורה, יירשם לנצח כשותף, ומי שנזהר יזכה לברכה והצלחה וסייעתא דשמיא בכל אשר יפנה”.


    אמן

    השבמחק
  18. חיים חבל שאין היום שואה בשביל שיהרגו אותך

    השבמחק
  19. הלןאי שתמות במהרה

    השבמחק
  20. הלואי שתמות הרגע

    השבמחק
  21. אני מוחה על ביזוי כבוד התורה של מרן רבינו הגדול רשכבה''ג הגאון ר' שמואל אויערבאך שליט''א שאולזון תתבייש לך גועל נפש

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.