רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 באוקטובר 2013

אחיי ורעיי תושבי בני ברק הלא 'פראיירים'

מאת: הירא ורך הלבב שליט"א
הנה קרב יום הבחירות למועצת העיריה, ולאחר כעשר שנות הגמוניה בבניין העיריה בהעסקה של אנשי ג'ובים מקרבה משפחתית וחסידית כעת נאלצים אנשי השררה לבקש את כוחם מחדש בהצבעתנו עבורם.
והאמת העצובה והידועה לכל שהם בכלל לא היו מעוניינים בקיום מערכת הבחירות כי מדוע להם כאב ראש של עבודה אינטנסיבית בשכנוע מוחץ עבור הצבעה להם? הכי טוב היה להמשיך לנווט את צרכיהם כרצונם ללא מאמץ עבורנו, מבחינתם הם עובדים אצל הרב שטיינמן והרב קנייבסקי והאזרח הפשוט הוא בקושי פסיק שלפעמים רק מטריד.
אבל כעת לאחר כעשר שנים רצופות וחצופות הכוח הוא בידינו ורק ליום אחד מבוקר ועד ערב יום שלישי.
אומר לכם את האמת, לי אין אינטרס להכניס  לעירייה את הנציג ה15 של יהדות התורה (שאינני יודע בדיוק מי הוא) ולא אכפת לי שיהיו להם רק 13 נציגים.
אבל, גם אם נבחר במפלת ש"ס או בשאר המפלגות האינטרסנטיות שלאחר הבחירות מיד עושות יד אחד בקואליצית שחיתות אחת, עם חלוקת ג'ובים למקורבים ולאנשים הנכונים מבחינתם במקרה כזה כאילו לא היו בחירת גם עכשיו.
ולכן אני אנצל את ההזדמנות להכניס כוחות אופוזיציה לוחמת שתתחיל לנענע את כל הקומות בעיריית בני ברק.
אני רוצה להראות להם (לכל השולטים באגפי העיריה) שבשביל לאכול צריך לעבוד קשה (כמוני וכמוכם) כמ"ש "בזעת אפך תאכל לחם".
ולכן למרות שאינני נמנה עם הציבור הליטאי ובטח שלא עם הציבור המחבלי החלטתי הפעם להצביע עץ למפלגת "בני תורה" (עליק בני תורה, טרוריסטים!).
אני יודע שמיד תשאלו אותי מה לי ולהצבעה עבורם? ואולי אף תחשבו שאני בעצם מתחזה. אבל האמת שהגעתי למסקנה באם אני רוצה אופוזיציה שתלחם בכל האוכלי חינם בעירייה,  אלו יהיו רק אנשי עץ (או יותר נכון היידס).
כי הרי אותם לא יכניסו לקואליציה וישתדלו לייבש אותם כמה שיותר במדבר האופוזיציוני ובתור שכאלו הם יעסקו במלחמות מבוקר ועד ערב ורק על זה אני אומר להם דיינו!
כמו"כ כל הליטאים האותנטיים יסבלו מהנציגות הטורדנית שתכנס להם לפתע בין הרגליים משום מקום. וגם זה סיבה טובה לתת להם להתבשל במיץ של עצמם או יותר נכון במיץ המסריח של הרב שך.
לכן כל אחד שיעשה את החשבון הפשוט האם הוא רוצה לתת תוצאה בקלפי שכאילו לא היו בחירות או לנצל את ההזדמנות ללמד אותם קצת דרך ארץ והבחירה היא אחת!
נב. תודה לכם על ההקשבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.