רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

הבריונים של דוד שמידל ניסו להשמיד את הראיות לקברי עכו"ם וכשודדים בלילה באו לפרוץ אל השטח


מאת עדה'ניק

מיום ליום מתגלים עוד ועוד ראיות והוכחות המעידים באופן חד משמעי על הימצאות קברי עכו"ם במתחם גולובנציץ, כפי שכבר התפרסמה שלשום הידיעה המרעישה שבמקום נמצא מת מונח ראשו בין ברכיו, דבר המוכיח על קבורה גויית מובהקת, גילוי זה מצטרף למימצאים נוספים שנחשפו במקום בשבועות האחרונים המוכיחים ללא כל ספק שמדובר בקברי עכו"ם, ולדוגמא בשבוע שעבר התגלתה בין המתים חרב, בזמן שכל צורב יודע שאין מנהגם של ישראל להיקבר עם חרב. אתמול גם נמצאו במקום כלי חרס שבתוכם נקברו המתים, בשעה שרק מתים גויים נקברים בצורת קבורה שכזאת, היום במהלך הבדיקות בשטח נחשף עוד מימצא מרעיש: כלי מנחות של עבודה זרה, גילוי המוכיח שוב שבמקום קבורים מתי עכו"ם.

לעומת זאת נוכלי אתרא קדישא מאבדים את עשתנותיהם, לנוכח כל הגילויים הברורים וההוכחות החותכות, מיד בערבו של יום שני בו נמצא המת מונח ראשו בין ברכיו, הוזעקו הכזבנים הידועים לאסיפה דחופה שהתקיימה בבנין תלמוד תורה אור המאיר ברחוב נהר הירדן בבית שמש, בישיבה נכחו הנבל הידוע עמרם טייטילבוים סגן יו"ר אתרא קדישא בירושלים יחד עם עוזרו יצחק מרקוביץ, כשאליהם הצטרף הבריון יהושע אלטמן ממורדי תולדות אהרן, ולאחר התייעצות עם יו"ר אתרא קדישא דוד שמידל הוחלט כי חייבים באופן קריטי עוד באותו לילה לשלוח שני בריונים על מנת שילכו ויהרסו את המערה עד היסוד, ובכך ישמידו כל זכר להוכחות שבמקום נמצא מת המונח ראשו בין ברכיו כמנהג הגויים, כדי שלאחר מכן יוכלו לעשות תמונות שכביכול מצאו עצמות מפוזרות בשטח.

אך מזימתם נחלה כישלון מוחץ, מיד כשהגיעו למקום השודדים מטעם אתרא קדישא, גירשו אותם השומרים ולא הניחו להם בשום אופן להתקרב ולגעת במערות ובמתים, וכך נכזבה תוחלתם.

היהדות החרדית מוחה במחאה נמרצת על ביזוי כבוד התורה הנורא שביצעו אותם נערים מנוערים מאתרא קדישא, אשר מרוב תסכולם וייאושם הוציאו כתבי פלסתר מחרידים בדברי נאצה מבחילים נגד מרן שר התורה פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א ראב"ד ירושלים, ובמקום לענות על ההוכחות החותכות כדת של תורה פנו לכלי אומנותם מאז ומתמיד לכתוב כתבי עמל על ה' ועל משיחו, ויהיו מלעיבים במלאכי האלקים, רחמנא ליצלן.

2 תגובות:

  1. היום המנהלת גב' רוטמן מבית ספר הותיק "בנות ירושלם" במאה שערים נעצרה בחשד כי ידע לכולם שהיא היתה מעורבת במעילה ענקית, כאשר מנהלי בית הספר הוציאו במרמה באמצעות שמות פיקטיביות מליוני שקלים ממשרד החינוך.

    לפני כשנה נעצרו שלושה אברכים מירושלים ומבית שמש בחשד כי רשמו מאות תלמידות לבית החינוך הישן 'בנות ירושלים'. כמו"כ רשמו כתובת פיקטיבת של מוסד הוסף השייך לאותו מוסד תחת השם 'קרן משה'.

    כנראה שהפרשה לא תמה, אתמול נעצרה המנהלת של הבת ספר שחשודה כי היא שותפה למעשי הוצאת הכספים במרמה של משרד החינוך.

    נוכח מעצרה נסגר הבית ספר, התלמידות קיבלו הודעה כי שערי המוסד יהיו סגורים בשבבועיים הקרובים.

    ליידע שהרב משה ארנטל ז"ל מייסד מוסדות "בנות ירושלם" הי' צדיק גדול בעל מדות טובות, לצערינו הבנים והבנות שלו וכו' כבר לא מדקדקים במצות כמו שצריך למשל ידע לכולם שהם רודפים נשי הצנועות בירושלים ובית שמש ובפרט אלו שלובשות "שאל" כמנהגי ירושלם מדורי דורות.

    אבל היום הקב"ה התחיל להראות למשפ' ארנטל הערורים ימ"ש שהם לא הבעלי בתים של העולם הזה, הזמן בשבילם להתחיל לכבד נשי הצנועות ולא להגיד למורה בבית ספר "בנות י-ם" להוריד ה"שאל" אם היא רוצה להמשיך בבנות ירושלים. הם מחללים שם שמים ברבים. מגעיל איכסססס "שייגץ ארוס"

    השבמחק
  2. בס"ד
    התפתחות דרמטית בגולובנציץ: מאות שברי עצמות נמצאו ......
    בימים האחרונים קורים דברים דרמטיים בבית הקברות בבית שמש הקרוי "מתחם גולובנציץ" מבלי שהציבור יהיה מודע לשום לפרטים.
    אבל כעת הגיע הזמן לחשיפות ...
    האם זכור לכם העדויות מיענקי פלאי, ואברהם נחמני, מחללי הקברים בגולובנציץ שאין זכר שם למערות קבורה?
    זכור לכם העדויות המשוכתבות של שמשון רביץ ורב בשם "אבא שאול" שניפו את העפר של המערות ואח"כ אמרו שלא מצאו כלום?
    זכור לכם מכתבו של זלמן קורן (הליצן) שיתכן שהמערות הם בורות תבואה, ואולי בית קברות לכלבים?
    זכור לכם קביעתו של האנתרופולוג של רשות העתירות יוסי נגר לשלום פריד (יועצו של נפתלי בנט לענייני קברים) שפורסמה שהעצמות הם רק של בעלי חיים?
    זוכרים שפורסמה עדותו של נחמני להגר"א פוזן שליט"א שמצאו עצמות במקום י, ענקי פלאי הכחיש זאת מכל וכל?
    כעת המציאות האמיתית טופחת להם בפנים .
    כעת ניתן לחשוף שבסוף שבוע שעבר נכנסו בחשאי כעשרה אברכים יראי שמים מפקחים לעניני קברים, ונכנסו למערות הפתוחות (כאשר פלאי והשומרים לא היו במקום) והזדעזעו למראה עיניהם, כאשר "מאות ואולי אלפי שברי עצמות מונחים באלות" (כדים של גומי, בתוככי המערות, מעורב בעפר, מיד האברכים החשובים עשו במקום "ליקוט" עצמות כמה שאפשר, והביאו את שברי העצמות לר' ישראל אייזנבאך שליט"א הפקח הוותיק "של אתרא קדישא" זה כמעט 40 שנה, אשר קבע נחרצות שזה עצמות אדם!!! ומיד הביאו את כל העצמות להגאון הגדול רבי יהושע רוזנברגר שליט"א חבר בד"ץ העדה החרדית ירושלם, אשר הזדעזע למראה עיניו.
    מיד "הגר"י רוזנברגר שליט"א הורה לעדים לסור לבתי הגאב"ד וחברי הבד"ץ שיגבו מהם עדות ולהראות להם את הזוועה המתחוללת בבית שמש בבית הקברות הקדמון. שומו שמים איזה חילול קברים יש כן ואין פוצה פה ומצפצף.
    אמש שוב נכנסו אברכים בעלי מסירות נפש, לאתר חפירות הקברים בבית שמש, ואז כבר פגשו את הבר נשי ענקי פלאי אשר החל להכותם על ימין ועל שמאל, והאברכים הצליחו להיכנס למערכה, ונדהמו לראות שמדובר במערות גדולות שנכנסו שם בבת אחת 6 אברכים (שזה מפריך את השקרים הגלויים, שהמקום אינו ראוי לקבורה יהודית) וגם שם נמצאו עצמות רבות אשר לקטו וצולמו בכדי להראותם לרבנים .
    בשעת כתיבת השורות, העדים שראו את הזוועה במו עיניהם וליקטו את מאות העצמות, נמצאים אצל מרן הגאב "ד ירושלים וחברי בד"ץ העדה החרדית אשר גובים מהם עדות על מה שראו בבית שמש.

    וכעת יענקי פלאי אשר כבר אתמול תפס את השבר אליו נקלע, כאשר כל השקר שהוא מפיץ זה חודשים שלא מוצאים שם עצמות מתמוגג לה מול עיניו, ונמצא במצוקה, לכן החליט להביא את הגאון הגדול רבי משה שטרנבוך שליט"א ראב"ד העדה החרדית ירושלם עיה"ק, למקום, כדי להצטלם אתו ביחד, וראה זה פלא, במהלך כל החודשים לא מצאו (לפי דברי פלאי ונחמני) שם עצם שום רמז לעצם אפילו לא שום דבר הדומה לעצם (כך כותב שמשון רביץ בעצמו) ופתאום היום כאשר הגר"מ שטרנבוך שליט"א הגיע נחשף גולגולת במקום. (ממש נס נגלה מן השמים) איזה מצחיק.
    כל התרגיל הנבזי של מציאת גולגולת (אשר כעת מתברר שלפני שהגר"מ שטרנבוך שליט"א הגיע למקום שיחק עם העצמות ובבורות ממפליגה לא ידע איך להניחם בכדי שיראה כראשו בין ברכיו) נעשה אך ורק בכדי לטשטש את דעת הציבור ודו"ק.
    עכשיו הם עוד רוצים להמשיך להטעות הציבור, תראו: כאשר חדשים משקרים ואומרים שאין שום זכר כלל לעצמות, וכעת פתאום כבר מוצאים עצמות? כבר לא טוענים שזה בורות של תבואה, שזה בית קברות לכלבים, או מערות רקות. וראה זה פלא כעת כבר יש שם עצמות אדם!!!
    ובס"ד לעומת זאת הגר"ד שמידל שליט"א טוען כבר מין הרגע הראשון כבר לפני שנתיים וחצי, שהמקום הוא 100% בית קברות קדמון, והמערות הם מלאים בעצמות אדם!!!
    כעת הוכח בבירור גמור שאין עליו שם תשובות, שהגר"ד שמידל שליט"א הבין מראש מה שהחכמולוגים החדשים השכילו כעת להבין, והוא צדק כל הזמן, וממשיך לצדוק ואין שם היתר בעולם על פי תורתנו הקדושה לחפור שם. וברור שכל אלו שיקנו שם דירות הרי הם מחללי שם שמים ברבים ועתידין ליתן את הדין ח"ו .

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.