רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

הבחירות לראשות העיר קורעת את הקהילות בחיפה לגזרים




מאת חיפאי

זו היא סיפורה העצוב של הקהילות החרדיות בחיפה שחיו להם תמיד בשלום ובשלווה ובלא לעלות לכותרות עד ש...
עד שהגיע הדובר והיחצ"ן המהולל מר א. יוספי שנשכר על ידי יונה יהב בסכום די צנוע של 100 אלף דולרים, בכדי להשיג את תמיכת החרדים בו, יוספי באכזריות ובציניות התחיל את המלאכה כפי שכל שטן יודע לעשות, להרוס כל אחד יודע, יוספי תיכנן אסטרטגיה מסודרת, תחילה פנה והפעיל מכבש של לחצים בדרגים הגבוהים הלוא הם ראשי ש"ס ויהדו"ת ליצמן ודרעי בתמורה לנזיד עדשים לא מבושל, כמה מבני חינוך עתיקי יומין שעומד עליהם צו הריסה פעיל, זהו ההבטחות השקריות של יונה יהב ובתמורה לקניידאלאך האלו יחתמו ראשי הקהילות והמפלגות לתמיכה אקטיבית בו.
יוספי לא נח ולא שקט והפעיל את כל מנהלי המוסדות תוך שליחת איומים די גלויים על נקמה צפויה של יונה יהב באם יסרבו לתמוך בו, וכך בדרכים של עולם תחתון השיג את חתימותיהם של מרבית הקהילות בחיפה.
יהב, בציניות הידועה לו גם יודע לחבק מצד אחד ומאחור לתקוע סכין עמוק עמוק, וכך נפלו החרדים לרשת שטוו להם יחד יוספי ויהב,
כזכור, קהילת בעלז שסבלה והרגישה היטב את נחת זרועו של יהב בקדנציה הנוכחית וגם בקודמות לה, ובכלל החיכוך עם בעלז מתחיל עוד לפני 15 שנה כשישיבת בעלז נפתחה בנוה יוסף, ואחד הדברים הראשונים שהיה חשוב ליהב בימים שהחל לכהן בראשות העיר היה לרדת בכבודו ובעצמו לישיבת בעלז ולאיים בצו סגירה עקב לכלוך כבד שהיה בחצר הישיבה תוך כדי השפלת ראש הישיבה הרב מאיר דב רכניצר.
יחסו של יהב לחרדים לא השתנה במהלך השנים ואף הורע, כאשר הוא עוצר תקציבים בסכומי עתק, מונע בניית בתי ספר חדשים, וכן הלאה.
כשבעלז חנכו את מבנה הת"ת שלהם בשנה שעברה, המבנה ששוכן ברחוב יל"ג שם עוברת ה"מטרונית", ושאת רחוב זה שיפץ במיליוני שקלים כולל הטמנת התשתיות במנהרה מיוחדת וכו', במהלך ישיבה מיוחדת של מועצת העיר התבטא יהב: "לו הייתי יודע שבעלז יקנו וחדשו את התלמוד תורה ביל"ג לא הייתי משפץ שם כל כך יפה" (!), שנאה שמדברת מתוך גרונו.
זהו יונה יהב, איש שינוי לשעבר ושונא דת בהווה.
יהב שהתקשורת המקומית שזה כולל: רדיו חיפה, ידיעות חיפה, צוותי תקשורת ועיתונים מקומיים נתונים תחת מרותו ושליטתו הבלעדית על פיו יישק דבר, ואין לדבר חלילה מילה אחת אשר לא תשא חן בעיני הפריץ הלא הוא מר יונה יהב ראש העיר.
כזכור פשקוילים נגד התמיכה החרדית ביהב מופצים במשך כל שעות היום והלילה ברחובות הדר ונווה שאנן, נגד זה מתוגברים צוותי פקחים ועובדי ניקיון של עיריית חיפה המנקים ומסירים את הפשקוילים ושלטי הבחירות של בורובסקי ושס"ג.
מצורף בזאת מקבץ שני של פשקוילים נגד יונה יהב המופצים בשעות אלו ממש.

תגובה 1:

  1. הציבור החיפאי לא תמים ולא טיפש. ומי שהיה לו עוד צל של ספק במי יש להצביע, אזי ההכרזות ברמקולים ברחובות השכונות החרדיות הבוקר הבהירו באופן ברור שעפ"י הוראות הרבנים יש להצביע עבור בורובסקי.

    גם אם הנצחון של יהב מובטח לו, הציבור החרדי יצביע בעבור בורובסקי. כי אי-אפשר לתמוך בנוול הזה יהב שמירר את חיי התושבים החרדים בכל שנות כהונתו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.