רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

הבוקר בפורת יוסף ניגש חכם שלום כהן אל השומר ושאל: האם שמע ברדיו מי מחברי הבית היהודי נכנס למועצה?
מה איכפת לך? השיב השומר.
אני רוצה לדעת על מי לכוון בברכת שלא עשני גוי....

הזעזוע בעולם התורה. קו החשיפות: ראש הכולל של הרב רוטשילד ברמת אהרון, הזיז את פרוכת הארון, התיישב על הארץ כאבל וגעה בבכי "מאז ירמיהו הנביא לא היה לנו כך".

הקו החרדי: לפחות 100 אברכים ובחורים כעת במחאה שקטה ואמירת תהלים סמוך לבית מרן הגראי"ל

אלי כהן בנייעס החרדי: חשדות כלפי מספר חסידי גור בבית שמש שהם אלו שהלשינו על המעבדה באור שמח עקב פחד מהפסד בבחירות..

ערוץ10: לאור ניצחון אבוטבול,שר הפנים יבחן פיצול העיר לחילונים ולחרדים.

שב"ק הבעל"ט יתקיים בעז"ה קידושא רבא לאחר התפילה לבת הנולד להרה"ג חנוך העניך ארליך שליט"א בן כ"ק אדמו"ר מקוידינוב שליט"א וחתן כ"ק אדמו"ר מלעלוב בראנוביץ שליט"א
הקידוש יתקיים בבית המדרש של כ"ק אדמו"ר מקוידינוב שליט"א רחוב רבי עקיבא 28 בני ברק

עפר חדד בחדשות 2:המו"מ בין ליברמן לגור בעלזא ושערי חסד נכשל לאור סירוב ליברמן לסכל את חוק הגיוס ולמתן את הגזירות הכלכליות שספגו בכנסת.

בנענע 10 נחשף: דיל בירושלים אפשטיין רץ עד הסוף ובתמורה ניר ברקת ממנה אותו סגן בשכר.

בח"ח: הגר"ח קנייבסקי בהוראה מפורשת להעיף מכל התלמודי תורה והבתי ספר את הילדים שהוריהם הצביעו נגד דעת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שליט"א. 

משה גלסנר בקול חי: זייברט לא יכניס את מפלגת בני תורה לקואליציה.

דרעי טילפן הלילה למנצח ישראל פרוש ובירך אותו על ניצחונו.

משה אבוטבול בקול חי: אלי כהן עדיין לא התקשר לאחל בהצלחה.

מחר הולך להיות עצרת "הפרד מעלי"
משהו המוני בבני ברק בראשות מרן שר התורה:
עץ/בני תורה/ נצח, הפרדו מאתנו! אנחנו לא שייכים לאותו אג'נדה וזהו.
לפי הדיווחים כעת הולכים להחרים את אולמי ויזניץ עקב השכרת האולם לעץ.

אריה דרעי בקול ברמה על ההפסד שלו בי-ם: ליברמן לא סיפק את הסחורה, הוא איכזב בחילוני, ניר ברקת לא צורר היהודים, קיבלתי במהלך הבחירות הצעות מפתות מברקת.
 
דרעי בקול ברמה; בירושלים לצערינו הציבור החרדי לא התאחד ולכן הפסדנו. אני לא צריך לתת הסברים לאף אחד. בעזשי"ת כוחה של תנועת ש"ס בירושלים גדלה וזה ישרת את הציבור הרחב.

דרעי בקול ברמה; היצענו באלעד את צביקה כהן כפשרה והאשכנזים סירבו. למעלה ממאתיים ספרדים שבחוגי הבית הזדהו כתומכי קריספל לא היגיעו להצביע בכלל.
אמנון אברמוביץ בערוץ2; נפילת אלעד בידי משפחת פרוש היא כמו נפילת החרמון בזמן מלחמת יום הכיפורים. מדובר בעיר ספרדית-מדרחית ואריה דרעי נוצח ובגדול.
משה ליאון בערוץ2; העובדה שנתניהו לא תמך בי בהחלט תמוהה בעיני.

אליטוב בטוויטר; ברקת גייס 106 אלף קולות, ליאון הביא 94200 קולות. 10000 פתקים לבנים, 7400 חיים אפשטיין. אם כל החרדים היו מצביעים לליאון, ברור שהוא היה לוקח! אם מוסיפים לכך עוד כמה אלפי קולות לברקת שנספרו במעוזים החרדים, המסקנה ברורה: אנשי הפלס וחצרות חסידיות - הם שהעניקו לברקת את הניצחון.

קבלו את האמת !!! מי בעד חוק הגיוס ? דרעי שחבר לליברמן
לחדשות 2 נודע כי חסידויות גור ובעלז סירבו לחבור למשה ליאון בשל סירובו של אביגדור ליברמן לסכל את חוק הגיוס ושורת חוקים אחרים הפוגעים , לטענתם, במגזר החרדי. גורמים בסביבתו של ליברמן מסרו כי הוא לא נעתר לדרישות החסידויות - וייתכן כי שילם על כך בכישלונו של ליאון.

דיווח: הרב דוד יוסף תבע את אחיו הרב משה יוסף בב"ד על חילוק הירושה, זאת בנוסף לכך שהגלימות של מרן זצ"ל והגביע של הקידוש נלקחו (כנראה) ע"י בנותיו של מרן.

כל הפרשנים הבוקר: המפסיד הגדול הלילה: יו"ר ש"ס אריה דרעי, שהימר בי-ם ואלעד ונכשל. המנצח הגדול: יו"ר שלומי אמונים ח"כ פרוש, הסיעה היחידה שיש לה 2 ראשי ערים.

מעלה אדומים: ש"ס ירדו מ2 למקום 1, כשלון אישי לדרעי, לאחר שלא הגיע לסיכום עם רבני העיר.  
                               
דודי שוומנפלד תוקף בקול ברמה: בגלל חיסול חשבונות ואי פירגון להציב את אלי ישי כמועמד, הפסדנו את ראשות העיר בי-ם, למה דרעי לא ביקש את עזרת ישי באלעד? די למלחמות, לכן דרעי הפסיד.

מרן הגרי"ג אדלשטיין בשיעורו: "קרה היום דבר מזעזע שלא עולה על הדעת. כבר היה כזה דבר בימות זכריה הנביא אשר במקדש ה' יהרג כהן ונביא. מאז, אפילו ברוסיה לא היה דברים נוראיים כאלה. צריך להתחזק בכבוד התורה".
מעצרו של יהודה פילץ שפרץ ותקף הבוקר את הגראי"ל שטינמן הוארך עד מחר בצהריים ובזמן הזה ישלח לבדיקה אצל פסיכיאטר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.