רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ושם

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי במענה לבוגרי ישיבת חדרה ששואלים, "יש קלא דלא פסיק שהמשגיח בישיבה תומך במפלגת 'נצח', מה להגיד לבוגרים? ומשיב מרן: אין שומעים לו, תוך שהוא מצטט דברי הגמ',

אם ש"ס ג' ועץ מתאחדים, הפתק יהיה "שייגעץ"
עיתון 'חדש' בבית שמש' (בניהול חסידי גור - כמובן) הוריד את כל המודעות של סיעת 'כח' שהוזמנו לפני כשבוע, סיעת 'כח' הגישה תביעה ע"י עו"ד בסך מאה אלף ש"ח.

משפחה חושף: סקר מכון סמית: 88 אחוזים מהחרדים בי-ם יתמכו במשה ליאון.
מוטי לביא הבוקר בקול ברמה: ניסינו להעלות את ישראל פרוש לראיון אך הוא סרב ושלח אותנו לכל מיני אנשים שקשורים אליו. ואילו צוריאל קריספל הסכים מיד לראיון ואף לעימות.

הנייעס החרדי: יצויין כי גם ברדיו גלי ישראל פנו לפני מספר ימים לשרוליק פרוש ולצוריאל קריספל. וכך יוסי בן עטר מספר: צוריאל הסכים מיד לעימות. ואילו פרוש סרב מיד.

מועצת גדולי התורה ובראשם הגראי"ל והגר"ח חתמה על קול קורא להצבעה למפלגת גש"ס בביתר (למרות ש"טוב" חלק ממנה)

תוצאות סופיות  במדגם של שרוליק קרויזר מהציינג באלעד נכון ליום רביעי
.הבית היהודי 13. טוב לאלעד 50. צברי 54. ג.189 שס236. קריספל 201. פרוש 331.

הבוקר בניו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל פתחו חלק מצוואתו של אביו, כעת הבנות מכונסות ברחוב הקבלן יחד עם עו"ד דוד גלאס. הרב השאיר צוואה ממונית בלבד.

חיות טרף בצפת: הרב חסידה קיבל מכות מפעילי ברסלב למען ש״ס ופונה למיון בבית חולים זיו

כשנכנס האד' מבעלזא לנחם את בני הגר"ע ביקשו ממנו בני הגר"ע תמיכה בליאון. האד' בתגובה באתי לנחם לא לדבר פוליטיקה

ישראל פכטר הערב בחוג בית:
"הבטיחו לי את ניהול מחלקת החינוך. אני לא יתן פה אגורה למוסד שלא יכניס ילד או ילדה, ולא משנה מאיזה עדה או משפחה, ולא משנה איך האמא מתלבשת וכו'. לא יהיו פה תנאי קבלה, פה זה לא אירן, הייתי חייב לרוץ יחד איתם, ולא - לא הייתי עובר את אחוז החסימה. עכשיו אני במקום ריאלי, שיעבדו קצת עבורנו".

בח"ח:בחו"י פרץ לבית והכה אשה שהעירה לו על שתלש שלט של 'בני תורה' מבית הוריה ברח' שדי חמד במ. עילית. הבחור צעק "זה מה שמגיע לכולכם" ונמלט.

הבוקר אחרי שחרית נכנס בחור מישיבת אור ישראל לראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן שליט"א, בטענה שאביו מצביע למפלגת עץ והוא לא יודע מה לעשות, ורוצה להתייעץ עם ראש הישיבה.
בתגובה הגר"י אמר לבחור שירוקן את הכיסים על השולחן הסמוך, כמובן שהיה שם נגן דולק.
ראש הישיבה אמר לבחור שילך לפנימיה יקח את החפצים שלו ושלא יראה את הפנים שלו בישיבה.
  
צפת: בעלזא, ויזניץ, ביאלה, סאדיגורה ואמשינוב רצים עם ברסלב באגודה תחת האות ג' ותומכים בשוחט, צאנז ולעלוב הולכים עם דגל תחת האות ת' ותומכים בחדד.

אחרי חודשים שלא מצאנו את תמונתו של מרן הרב עמאר ״ביום ליום״ הפעם בטעות דפוס נראה תמונתו של הרב עמאר ״ביום ליום״

אלעד: שוב תקיפה שלישית להשבוע ע"י הגברתנים של מטה קריספל שירדו לעיר מי-ם, הפצוע: אברך חסידי ש.ה. מרחוב אבן גבירול, משטרה שהגיעה למקום במרדף אחר התוקפים.

ארליך במשפחה: הסוד הכי מדובר במסדרונות הפוליטיים מדבר על פירוק קרוב של ברית הזוגיות בין הליכוד לישראל ביתנו.

ארליך במשפחה: השבוע, במהלך ניסיון לפשר בין הפלגים הליטאיים, מלמל שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן: "מי היה מאמין ששני ליטאים יריבו, והפוליטיקאי המולדבי מקישינב יצטרך להשלים ביניהם".

אדמקר בוואלה: בניגוד לחוק, ש"ס מפיצה תעמולה בבתי"ס. משרד החינוך זימן לבירור ושימוע מנהלת ביה"ס באשדוד של רשת מעיין החינוך התורני.

ריבלין בבקהילה: דרעי הוציא להורג את ישי לעיני מאה אלף איש ועבר על אמנת ג'נבה האוסרת לירות במי שהרים ידיים.

חבר נשיאות מועצגה"ת האדמו"ר מערלוי חתם בשעה האחרונה למשה ליאון לראשות עיריית ירושליים

יוסי הכט בקו החרדי: ממשיכים בזיופים, אנשי נצח ממשיכים בדרכם הישנה להדביק חתימות ממכתבים ישנים על מה שבא להם, פדיחה הבוקר בשער של הפסל התבלבלה להם העריכה והדביקו בטעות חתימות של רבנים על בלנקים לא להם.

צעיר כבן 20 מבני ברק נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בילד בן 7 שביקש ממנו סיוע בחציית כביש בעיר מודיעין עילית. על פי החשד, ניצל הצעיר את ההזדמנות והציע לו לבוא איתו לבניין סמוך, שם ביצע בקטין את המעשים. במהלך עדותו בזירה, הבחין הילד בחשוד והשוטרים עצרו אותו. בחקירתו הודה הצעיר במיוחס לו והוא מובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

ראשוני; ישראל פורוש נמצא כעת בקברו של מרן זיע״א, בא לבקש מחילה על הקפידה של מרן, אנשים הנמצאים במקום הקימו מחאה.

סקר גלובס-סמית %47 לברקת 41 % לליאון.
ראשוני! היסטוריה באלעד! לראשונה מאז קום העיר, גדול הדור מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א מגיע במוצ"ש לאלעד, לעצרת הרבבות ולתמיכה בשלוחם של גדו"י הרב ישראל פרוש.

שלומי גיל בפייסבוק; עד אתמול בערב שקלתי למי לתת את קולי, אחרי ההופעה המבישה של חנוך ורדיגר אמש ב'כיכר TV', החלטתי סופית שאני מצביע ליהדות התורה בעיקר בגלל יוסי דייטש. ורדיגר היה אגרסיבי ותוקפן לעומת דייטש שעסוק פחות בלצעוק ויותר לעשות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.