רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

דיווח: יוסי פטרוב מבית הגר"ש אויערבך נחקר היום בחשד למע"מ בקטינים

בחורי ישיבת שמוליק מרקוביץ בעיקר שיעור א' מחלקים כעת בכל תיבות הדואר בתחילת רבי עקיבא בב"ב פשקוילים נגד מנחם שפירא עם תמונה שלו.

כל לוחות המודעות היו מלאות ב"אברהם ברגר לראשות העיר" עובדי העירייה בראשות צביקי לוי עוברים עם מכונית התזת מים של העיריה, ובמשך דקות ארוכות מקרצפים ומגרדים עם שפכטלים את כל המודעות, נגד חוקי הבחירות, במימון העיריה - הממון של התושבים, בכלים של העיריה, בעובדים של העיריה, אין חוק ואין פוצה פה ומצפצף.

סערה ברחוב הליטאי והחסידי בעקבות דבריו של ורדיגר מסייעת טוב בחוג בית על זה שמפלגתו והנציגים הם כאחד האדם מהציבור החרדי ולראיה לכך הוא הביא את שילובו של נציג טוב באותו רשימה עם אגודת ישראל דגל התורה ושס בביתר עילית וכל זה בהסכמה ובעידודם של גדולי ישראל

יעקב רוזנשטיין מבית הגראי"ל בראיון סוער: "קם גבאי המקיים חוגי בית לצעירים ופוער את פיו נגד גדו"י. מצוטט שיחות שלא היו ולא נבראו, מלווים בשרשרת דמיונות". על ירושלים - בימים הקרובים יפורסם הקול קורא עם תמיכה בליאון

 שלזינגר בישראל היום: בית הכנסת שנמצא בבית מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, שם התפלל ונשא את דרשותיו, לא יישאר על תילו, הרב סיכם עם השכנים כי הם יסכימו שהמקום יהיה בית כנסת ואחרי '120' הוא יחזור להיות דירה.

ירושלמי מחר במוספשבת: העימות החריף בין בן הגר"ע יוסף לקמב"ץ של אריה דרעי בהלוויה, המסמן את המהפכה בש"ס, הרב משה יוסף: "אם האיש הזה פה, אני לא פה" יהודה אזרד: "אתה רוצה להתחיל את המלחמות עכשיו או אחרי השבעה".

גלהר במעריב: בש"ס כוססים ציפורניים בהמתנה לתוצאות האמת בערים השונות בהן מתמודדת המפלגה, אולם דבר אחד משותף לכל הערים: הקמפיין יעסוק בצוואתו של הרב עובדיה - בחירה בש"ס.

ח"כ ניסים זאב, בראיון סוער ומלא גילויים לשי בן מאיר: וגם בהתבטאות חמורה: "בריוני התקשורת החרדית מנסים לעשות מחלוקת, הם יתנו את הדין, ש"ס זה הבית שלי, אני האבא של ש"ס".

יעקב וידר יו"ר המטה החרדי בליכוד בראיון; "לכולם ברור שבני ברק היא עיר חרדית". בלי קשר לפגיעה, מדובר כאן בעבירה על החוק. יש לי כיוון לחשד כלפי מישהו מסוים".

והרב דוד וינר מסיעת שלומי אמונים עושה סדר בשמועות בדבר עריקתו מסיעת שלומי אמונים. "אני אצעד לבחירות עם מי שגדולי ישראל יורו לתמוך".

הרב יעקב אריאל מתבטא נגד מעורבות רבנים בבחירות, בראיון לחשיפות: רבנים לא צריכים להתעסק בפוליטיקה, הם לא צריכים לבחור מי יהיה ראש העיר. התושבים הם אלו שצריכים לבחור אדם שינקה להם את הרחובות.

מכה חזקה לקריספל: 2 מבניו של הגר"ע זצ"ל ניסו לשכנע את האדמו"ר מויז'ניץ בעת שהגיע לניחום אבלים בהקבלן שיתמוך בקריספל לראשות העיר באלעד. האדמו"ר בתגובה: אנחנו עם אגודת ישראל בכל הארץ ובאלעד עם ישראל פרוש

אריה אלישיב נכדו של הגרי"ש זצ"ל דיבר הערב במטה 'יהדות התורה' בהר חוצבים בדבר גודל המערכה והניסיון לפגוע במועמדים שמינה הגרי"ש

המועמד לראשות עיריית ב"ב הרב חנוך זייברט נכנס הערב להתברך במעונו של האד' מצאנז יחד עם חברי המועצה לנגסאם מצאנז וקוסטוליץ מנדבורנה.

ערוץ 10: הגר"ע זצ"ל ניהל במשך שנים ארוכות יומן אישי ובו תיעד את קורותיו. ביומן נמצאים רגעי השפל, לאחר שסולק בפועל מעמדת הרב הראשי, וגם הימים בהם הצליח להביא את ש"ס לשיא כוחה הפוליטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.