רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 באוקטובר 2013

שי, מאחוריך!‎

מאת משה בן-חיים
ההודעה התמוהה של שר החינוך שי פירון שבכוונת משרדו לקצץ ללגמרי בתמיכה לתלמידי חו"ל שלומדים בארץ מתמיהה מאוד. הרי ברור שאין דבר שמעודד יותר עלייה מאשר הורים שבאים בעקבות בנם הלומד להשתקע בארץ. שלא לדבר על תרומה לכלכלה בצורת שכירת דירות, וכו'.
השר פירון שאף הוא בוגר ישיבה (מרכז הרב) בוודאיי מכיר ויודע היטב את התרומה של לומדי חו"ל (מבחינתו לפחות בישיבות התיכוניות), ולכן לא ברור מה שיקול הדעת שלו בקיצוץ. הרי שר שנבחר לממשלה נשבע אמונים למדינה, ובין היתר אמור לדאוג לעלייה, לכלכלה בריאה, ובוודאיי לחינוך שעליו הוא מופקד ישירות. אלא בעל כורחך אתה למד, שה"קיצוץ" הזה נועד אך ורק להכניס סנוקרת נוספת לציבור החרדי, ולהראות לפטרונו לפיד ולציבור שבחר בו, שהוא לא שכח לאיזה מטרה הוא נבחר. לפיד מן הסתם ימהר להתרברב בפייסבוק על ההישג החדש. פירון אף יקבל "לייק" מלפיד, ונפתלי בנט ומפלגתו נבוכו. (בנט כבר הבטיח שילחם בקיצוץ הנ"ל, כמו שהבטיח במקרים אחרים).

3 תגובות:

  1. בנט ר״ת ב'נאליות נ'איביות ט'ימטום,

    השבמחק
  2. הרב פירון צודק. לא ניתן שכסף שמגיע לילדינו תושבי המדינה יוצא על הבהמות השמנות מבורו פארק ומונסי. שההורים השמנים של הבהמות השמנות מבורו פארק ומונסי ישלמו טבין ותקילין.נמאס לממן את כל השמנים האלה שרובם אגב הומואים והם מבלים בבארים וגן העצמאות במקום ללמוד תורה. צריך לאסור את כולם. גם את זילברברג.

    השבמחק
    תשובות
    1. החלום של פירון זה שיסגרו כמה ישיבות. בגלל זה הוא שר חינוך.
      אם זה מצא חן בעניך תן "לייק" באתר הפייסבוק של לפיד ימ"ש (ככה הרב שטיינמן קרא לו)

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.