רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 באוקטובר 2013

טלז סטון סוערת לאחר עשר שנים זו הפעם הראשונה שחרדים מתמודדים מול חרדים

מאת בן תורה

השנה יש מועמד חדש לראשות המועצה בטלז סטון.
לאחר 10 שנים ללא בחירות השנה החליט הרב דב בקשט לרוץ לראשות המועצה.
הרב דב בקשט מילא תפקידים חשובים במלא משרות, ביניהם כיהן בעבר כרבה של מטה יהודה וכן סמנכ״ל הארגון ״תקווה ישראל״-ארגון העוסק בהחזרה בתשובה בקרב חבר העמים, וכן ראש כולל ״למד דעת״ השוכן בבית וגן.
הרב בקשט רץ גם בראשות רשימה שמורכבת מאשכנזים, ספרדים, זוגות צעירים לצד דורות מייסדי היישוב, ואפילו עולים חדשים. ברשימה תומכים רוב הקהילות בטלז סטון.
גורמים מצידו של אברהם רוזנטל מנסים להתנכל לרשימה ככל האפשר בדרכים שונות ומשונות. למרות כל המאמצים של אנשיו של רוזנטל למנוע את התמודדותו, הרב דב בקשט לא מסיר את מועמדותו לראשות המועצה אך ורק בשביל התושבים שנמאס להם מהתנהלותו של ראש המועצה הנוכחי.

16 תגובות:

  1. תיקון טעות:
    מר בקשט רץ בראש רשימה שמורכבת ברובה מאנשים שכשלו במקומות עבודתם ורצים מתוך המרירות שהצטברה מחייהם האישיים.
    בנוסף לפעולותיהם הדגולות שכנראה אינן מפורסמות משום צנעת הפרט (איזה עוד סיבה יש?) מי יכול לנקוב בפעולות שעשו מי מהמועמדים לטובת תושבי הקריה??.

    השבמחק
    תשובות
    1. לחברי הרשימה יש עבודות מסודרות החל ממהנדסי תוכנה ויזמי נדל״ן. אם לייצור עלוב כמוך אין עבודה זה לא אומר שלחברי הרישמה אין גם עבודה.

      מחק
    2. אתה בעצמך יודע למה בקשט לא כתב בכתבה שפירסם על עצמו איך העיפו אותו ממכון לנדר ולמה............., הוא לא מזכיר את המקום הזה בין כל המשרות הדגולות שקישט את עצמו כמו הרב של מטה יהודה....חה.חה.חה צחוקים! כולם יודעים מי הרב של מטה יהודה ומה היה תפקידו של סקשט שמה.....

      מחק
  2. אני ינקוב לך מקצתם את פיס לקשיש בקשט בנה כשהיה אחראי חינוך בתקופת דוד יפרח וכמו כן את המגרש של הת"ת והכיתות החדשות של הבי"ס

    השבמחק
    תשובות
    1. אוהו בנה - במו ידיו....
      מאיזה תקציב זה נבנה אם לא מתקציב המועצה שהשיג הרב רוזנטל??????
      תאמין לי שזה לא מכיסו האישי....
      ושוב בהנחה שהוא באמת קשור לבניה ולא רק קושר את עצמו לפועלם של אחרים.....
      ומה עם אנשים אחרים שברשימתו?

      מחק
    2. רואים שאתה לא יודע בכלל מה היה פה בטלז סטון לפני 20 שנה. שבקשט בנה את המבנים הנ״ל רוזנטל לא היה בכלל ראש מועצה, ראש המועצה היה מר דוד יפרח

      מחק
    3. בתור תושבת ותיקה אני זוכרת כי : רוזנטל בנה את בית הפיס לקשיש, בודאי את הכתות החדשות . ממש לא נעים לראות איך הרב בקשט מנכס לעצמו הישגים של אחרים, זה כבר גובל בהטרדת הציבור וגניבת דעת אמיתית.. (רב ראשי למטה יהודה, מנהל עמותות , ראש כולל ועוד כיד הדימיון הטובה עליו)

      מחק
  3. בקשט המסכן. מנסה להשיג מעט תשומת לב דרך האתר הזה. אני שכן שלו וממש מרחם עליו. כולם צוחקים עליו מאחורי הגב למרות שמסבירים לו פנים בפניו........

    השבמחק
    תשובות
    1. אז מה אם אתה גר ליד הרב בקשט? אתה מנסה להשיג מזה תשומת לב?

      מחק
    2. הרב דב בקשט לא צריך את הרחמים שלך ולא את התשומת לב שלך. יש לו מספיק תשומת לב ותמיכה מקהל רב בטלז סטון.

      מחק
  4. בע״ה הרב דב בקשט ייבחר לראש המועצה ולכם נשאר רק לאכול את הלב מעצם בחירתו.

    השבמחק
  5. הרב בקשט, אם אתה מקושר להנהגה החרדית כפי שכתבת במנשר האחרון, מדוע הינך נזקק לאתר זה להעביר מסרים לאומה? שקלתי באמת להצביע לך, אך לאחר שנתקלתי היום באתר הזה ובכל הכתבות שהכנסת עם אינפורמציה כל כך שקרית בנוגע למה שקורה בקריה, לכלכת את רוזנטל בלי היגיון בכתבות כאן, הרי כולנו חיים בטלז סטון ויודעים את האמת, אין ספק שמקומי לא עם יושבי קרנות שאתה מייצג, ובגאווה רבה אצביע רוזנטל . מה גם שהגזמת לגמרי בכך שכתבת כי ניהלת עמותות עם היקף כספים פי כמה ממועצת טלז סטון. כאדם יסודי בררתי, ועמותת תקוה לישראל כבר לא פעילה כמה שנים טובות אחרי שעברה קריסה כלכלית עמוקה. זה בגלל הניהול שלך? עצתי לך: הצבע גם אתה רוזנטל ותמשיך למסור שיעורי תורה ולערוך חופות. בהצלחה!

    השבמחק
  6. הם מ-פ-ח-ד-י-ם-!! הקריה בהלם עם הפצת מכתבו של דב בקשט בו הוא קורא לגדולי ישראל שלא להחליט עבור הקריה במי ליבחור. במר ליבו, אחרי שנזרק מביתם של גדולי ישראל אליהם ניסה להיכנס, ואחרי ששום עיתון חרדי לא הסכים להכניס אף ידיעה שלו, 'ולאחר שמצא עצמו ללא תמיכת אף רב, בעזות מצח הוא קורא לא לשמוע בקול הרבנים.. ככה הוא מראה את פניו האמיתיות. סוכן של מפלגת הבית היהודי ומטה, תושבי הקריה קוראים לך: די לחילוניות!!! תעזוב אותנו לנפשינו!! היית אלמוני עד עכשיו , והפכת לתמהוני. על החתום בעלב'ת שאיכפת לו מהיידישקייט!!

    השבמחק
  7. אדון בעלב'ת, אני מכיר עוד יהודי שאכפת לו מהיידישקייט, קוראים לו רבי ישראל מאיר זצ"ל, והוא כותב בספרו ה"חפץ חיים" שבמילים שכתבת עברת על איסורי דאורייתא של לשון הרע ומוציא שם רע...
    כמו כן אל נא תדבר בשם "תושבי הקריה", כי אני אחד מהם, ואני כמו הרבה אחרים לא מסכים כלל עם קריאותיך!!

    השבמחק
  8. מענין מה היה אומר החפץ חיים הק' על האבחנה הדקה שאתה עושה בעניני לשון הרע בין מה שכתבתי למה שכתב אתמול בקשט במכתבו על רוזנטל. הוא לא יכול לדבר בשם מאות אברכים כואבים כי היה סך הכל אחד! וזה הוא עצמו! ואני? אני סתם יהודי פשוט .... שרואה בחוש את מאמר חז"ל הקנאה והכבוד מוציאים את האדם מהעולם....

    השבמחק
  9. מחילה, מדוע הכותב הנכבד לעיל שמוחה על הלשון הרע, לא נזעק לעורר להרהורי תשובה על המאמר של בקשט שכולו לשון הרע ושנאה ועל התגובות הזדוניות בעקבות הכתבות שלו? מי שמתפלש בזבל (דהיינו האתר הזה שכולו לשון הרע על גדולי ישראל) שלא יתבכיין כשהוא גם מתלכלך....(כן, כן, מר בקשט שנזעק להגן על הלכות לשון הרע כשזה נוגע אליו....)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.