רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

אני מבקש סליחה בשם כלל ציבור בני תורה

לכבוד הרב חיים שאולזון

ערב טוב!
בשעות קשות אלו שקמו להם אנשי בליעל מתוכנו לחרף ולגדף את גדולי ישראל, והכל כאילו למען כבודו של מרן הגרא"מ שך זצ"ל, אני מרגיש חובה אישית לבקש ממך סליחה ומחילה שדיברתי בך סרה במשך שנים רבות. זה לא סוד ר' חיים שהיית סדין אדום בקרב ציבור בני התורה וראינו בך את התגלמות השטן בכבודו ובעצמו, כי חשבנו לתומנו שאתה נעמד לחרף את גדולי ישראל והכרזת נגדם מלחמה וזו הסיבה היחידה שהיינו נגדך.
 
לצערנו הגדול לאחר שלושים שנה מתברר שדווקא אלו שנלחמו בך כביכול למען כבוד התורה וגדולי ישראל, התכוונו לכבוד עצמם, והם אלו שמובילים כיום מערכה להרס היהדות החרדית ודווקא אתה עושה הכל להגן על גדולי הדור ולחשוף את פרצופם האמיתי של המשכילים החדשים שקמו למרוד בגדולי ישראל ולהרוס את כל החינוך הטהור.
 
לא רבים יש להם את האומץ לקום ולבקש סליחה, אבל אני עושה את זה באומץ ובישרות, ואני אומר בפה מלא גם לחבריי שיש לך זכות גדולה שדווקא כעת רואים שגם אז התכוונת לשם שמיים, ואילו אותם אלו שרוממות כבוד התורה בגרונם הם שקרנים וכיום מתגלה קלונם ברבים.
 
חזק ואמץ והמשך לחשוף את פרצופם האמיתי. 

חיים ג. קרית ספר

תגובה 1:

  1. כמה חיים ג. איכא בקרית ספר ?

    אם אמיץ הוא - היכן גבורותיו ? אם ישר - היכן ישרותו ?

    יעלה שמו ונדעהו !

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.