רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

שיהיה ברור ההתקפה על מרן הגראי"ל היתה מחבלית התוקף צעק דברים נוראים נגד מרן הגראי"ל ור' חיים קנייבסקי - מי הסית אותו ומי הביא אותו מקרית ספר ישירות לבית הגראי"ל?

שימו לב, קרה משהו נורא, נסיון לרצח ממש, ובמקום שיקומו יגנו וילחמו במי שעשה זאת יראו כי הם מתנגדים למעשים כאלו הם מגינים עליו מנסים להסביר כי בא לבקש ברכה, חשב כי הרב שטיינמן משיח בן יוסף, ואחר כך אמרו כי הוא בא לבקש ברכה בשביל אשתו, וכשלא קנו את הלוקש הזה אמרו שהוא בכלל משוגע, בכל שעה גירסה אחרת, וגדולים מחבלים במיוחד שמואל אויערבך שר"י עד לרגע זה לא מחה לא אמר מילה אחת נגד מעשה שכזה

שיהיה ברור, המטורף הזה או יותר נכון הרוצח בא על מנת לרצוח, הוא צעק וצווח כפי שושים לשונא ולא לידיד או לאוהב, הוא הטיף להרב שטיינמן מוסר על ראשו העקום וחירף וגידף את ר' חיים קנייבסקי, מזל היה שבחדר היה הרב שיינר החברותא של הרב הרב שטיינמן שקפץ עליו, ואז גם עליו צעק שהוא שותף לדבר ההשקפה העקומה והנוראה

גם אם נניח שהוא משוגע, הוא בא בחמת זעם על הרב שטיינמן שאינו נכנע לשמואל אויערבך ומחבליו, הביא אותו מי מקרית ספר במטרה ברורה לרצוח, המטרה היתה חגיגה כפולה גם נכנסו לעיריה וגם התפטרו מהרב שטיינמן

הם צועקים כי מדובר בעלילת דם, אם היה זה הפוך שונא היה מכה את ר' שמואל אויערבך ועושה לו מה שעשו להרב שטיינמן האם הם היו מקבלים נימוקים כאלו או שהיו יוצאים בחרב ובחנית ובמשך של חדשים לא היו מפסיקים לזעוק על המעשה אשר נעשה. עובדה היא כי מה שקרה היה תוצאה של הסתה מחבלית נגד הרב שטיינמן אישית, מפני שהוא בא לביתו, ועוד יותר הוא ידע כי הרב שטיינמן יושב בביתו ולומד לפנות בוקר, אין ספק כי מי תכנן עמו את כל הפרטים מפני שהוא ידע מתי לבא ומתי להכנס ומתי בחדר יהיה לא יותר מאשר החברותא וכי עוד אחד היה בבית אבל לא בחדר כששמע את הצעקות קפץ גם הוא לחדר והשתלט על הרוצח המחבלי

לא יעזור למחבלים תירוצים והתחמקויות, אתם ורק אתם נושאים באחריות למה שקרה כאן

הרב אמיתי אצור, אברך ששהה בביתו של הגראי"ל בעת התקיפה, משחזר בחשיפות את שאירע: הוא היה אחוז טירוף, אם לא היינו עוצרים אותו, היה נגמר באסון. הוא צעק דברים נגד גדו"י הגראי"ל והגרח"ק.

3 תגובות:

  1. עד לאיפה היגענו עם המושחתים האלה? איזה מהסיקריקים המנובלים האיז להצית והשליך בביזיון את הגליונות וספרים הקדושים של גדולי דורינו האדירים שליט"א? רבם דקרו!!! חילול שם שמים ברבים!!! עת שמד ר"ל ?

    הגרמנים אתו כך, וכשהנאצים החלו בשריפת ספרי יהודים, אמר מי שאמר "במקום ששורפים ספרים בסוף ישרפו שם אנשים יהודים" מחריד... יש דין ויש דיין, מי יודע איזה צרות ח"ו יבוא עכשיו מהשמים לנקמת הבזיון התורה הקדושה. אני הקטן שבקטנים מוחה בכל תוקף, לקדש שם שמים.

    אבל אנחנו חייבים לזכור בכל עת וכל רגע שזו לא הדרך של הקב"ה. הדרך בחסד כדרכו של אהרן הכהן, המנהיג הדור במדבר, היה אוהב שלום ורודף שלום… כדכתיב בקש שלו'ם ורדפהו, ורק אז.. עיני ד' אל צדיקים וגו' רק אחרי שיש שלום בעולם.

    זה הרבה שנים שלצערינו הרב, חינכו דור שלם של בני תיירה ובפרט בבני ברק, לשנוא, לבזות, להשמיץ, לרדוף, ולהכות, ולשרוף ספרי צדיקים, ולדבר לשון הרע על כל איש אמת, וחז"ל מלמדים אותנו איך אפשר לידע אם האדם באמת תלמיד חכם או לא? "תלמידי חכמים מרבים שלו'ם בעולם" דהיינו כל מי שהוא תלמיד חכם מרבה שלו'ם ולא מחזיק במחלוקת ח"ו לא משנה באזה מקום בעולם, וזה כולל כל יהודי שמזדמן על הדרך…

    אבל עתה נראה שנתקיים בנו "כאשר עשה כן ייעשה לו" אוי לנו מיום הדין שכך בא עלינו להרים יד על מרן הצדיק השרף גדול דורינו, יחי אדונינו מורינו ורבינו צדיק דורינו בזכות תורתו. מראים לנו מן השמים לא לזלזל על שום צדיק לא משנה אם הוא מירושלם או מבני ברק וכו'

    אני זוכר איך הם סיסו בשמות גנאי נגד כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש ז"ל , הם עוד מכנים אותו כופר, אפיקורס, עם הארץ, פשרן, ומזרחניק, חבדניק, ועוד כל מיני כינויים בכל השמות הק' ואלו גם שרפו את תמונותיו. למרות שכל זה היה פרי הסתה של יחיד , שהרי גם שאר הרבנים שלא הסכימו עם דרך חב"ד היה זה בבחינת מחלוקת לשם שמיים אבל לא התפרקות ושינאה תהומית חינם.. ובוודאי שלא התבטאו חיצונית נגד כל אותם רבנים שירשו את "מקומו" שתקו בטח לא מחו. העולם הליטאי מתפלג, ולא רוצים שום קשר יותר עם המחבלים תבינו!

    היהדות החרדית עברה ועוברת טרגדיה / שואה רוחנית, ירחם השם. יש אנשים חכמים, מכובדים ויראי ד' מעדיפים לא להימנות על חברתם, זו היא הבעיה הגדולה של כולנו. ואנחנו מתלהבים אם מעשיהם של הרודפים את הרבנים הצדיקי הדור.

    ברור כחמה שכבודו של אותו צדיק האדמו"ר הנ"ל נר ישראל שבזכותו עדיין יש עוד קצת יידישקייט בעולם היהודי כולו היה למירמס ולמשיסה. אני זוכר במו עיניי את המכות ששכיניי החבדניקים היו חוטפים אך ורק מפני שהם חבדניקים, היו רואים את תמונת רבם נשרפת מולם מידי יום ….אני בכלל לא חסיד חב"ד.

    לשנוא, לקלל, לרדוף, לשרוף ספרים הקדושים, לבזות, וליתן מכות רצח, הרי זה החינוך שאתם הבני תיירה נתתם לדור שלם של בני תיירה של היום … עכשיו פתאום כולם "מגנים ומוחים"… אם המנהיגים והעסקנים נתנו דוגמא אישית כזאת (לשנוא, לקלל, לרדוף, לבזות, ליתן מכות רצח, מוציא שם רע, ולעשות מעשים מזעזעים,) מה יעשה הבן ולא יחטא?????????

    מתפלל ומקווה ששלומו של מרן הגראי"ל שליט"א בטוב, אבל מי יודע אם זה המקרה האחרון שיקרה לצערי הרב ח"ו… ויפה שעה אחת קודם… ממש חילול השם, חילול שם שמים ברבים. לדעתי היהדות החרדית כולה ללא יוצא מהכלל צרכים להתאחד אפ' הבני תיירה, ואח"כ נוכל לנשום קצת ולא להרגיש מטווח תמידית על ידי הסיקריקים הבני תיירה.

    הנה יום הגדול יום הדין בא בקרוב, ואז נראה מי הם הצדיקים האמתים עכשיו צריכים לשוב לשם ית' שמו. והוא רחום יכפר עון ולא ישחית וגו' ד' הושיעה, ויענינו ביום קראינו אליו.

    השבמחק
  2. מי שלח את הרוצח?
    רמז - שמו רב חיים
    אין לו טעם אין לו ריח
    אין יראת שמיים

    מקנא באהרון לייב
    ושולח לו רודפים
    הוא שיכור ביום בליל
    מתפלל אל התרפים

    הוא רוצה להיות מנהיג
    השיטה לא משנה
    Soon enough I will be "big
    גם אם ברבו זנה

    השבמחק
  3. כבר שנים רבות שאתם משפילים את כבוד התורה ומזלזלים ברבנים שאתם קוראים להם (בזלזול מופגן) "מזרוחניקים" וזאת למרות שברור שיש בהם שגדולים (מכל הבחינות) מאותם שאתם קוראים להם גדולים. וכל זאת מסיבות (פסאודו) אידאולוגיות.
    אז מה הפלא שאתם סובלים מאותם תופעות? וכבר אמר הלל הזקן: "על דאטפך אטפוך..." ובלשון העם תאכלו מה שאתם מבשלים, מגיע לכם!
    ולא שחבל על הרב שטיינמן אבל הוא הרי מגדולי המזלזלים...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.