רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 באוקטובר 2013

חסידי גור חוזרים על קיאם ועובדים במרץ בשביל ברקת-לפיד בניגוד לשמנים אחוז מכלל החרדים

עכשיו זה סופי, יענקל ליצמן יצא ממנחה מהרבי ואמר כי הרבי הודיע כי אינו מתערב כשבמילים אחרות אין הוראה להצביע לליאון ואפשר להצביע לברקת

ניגש אברך חסיד גור ליענקל לימן ושאל אותו כך:
אברך: האם אני יכול להצביע לליאון
ליצמן: הרבי לא אמר שהוא רוצה
אברך: אז להצביע ברקת?
ליצמן: הרבי לא אמר שזה אסור
אברך: אבל הרבי גם לא אמר שאסור ליאון
ליצמן: אבל הרבי לא אמר שזה רצונו

אתם מבינים איך שהוא משחק את המשחק, הוא חושב שהוא חכם, אז הוא ילמד בקרוב במה זה יעלה לו, ליאון כנראה יפסיד בגלל מעשיהם של גור ובעלזא, וזה יעלה להם ביוקר רב, בכל פעם שיזכירו מילה מגזירות נפשיט אותם ערומים יום יום נגלה ערוותם ברבים לא ניתן להם לשחק משחקי צביעות

15 תגובות:

  1. לא כל כך משנה מי יהיה ראש במועצת בירושלים העיקר פרוש ינגב מחר בערב הצחוק הערמומי של ליצמן

    השבמחק
    תשובות
    1. חיים יש לך בעיה יותר גדולה מגור יש לך את מוטי לביא המושחת, הבעלים של האתר כיכר השבת-מוטי קיבל מצד אחד איום מגור-דרעי אם לא יישר קוו(חוץ מהכסף דמי לא יחרץ) ומצד שני הוא אישית(מוטי המושחת) שונא של פרושמיום שישי הוא העלה 12 !!! כן 12!!! כתבות נגד מאיר פרוש אתה מבין חוץ מהמודיע יש לליצמן כתב נגד מאיר פרוש שעושה לו את העבודה השחורה לבן אדם הזה קוראים מוטי לביא וכה כתבתי לו בכיכר השבת וואלה מוטי לביא לא נמאס לך לשחק את המשחק הכפול? הדו פרצופיות שלך מסריחה!!!!! בקול ברמה אתה תוקף את דרעי ובכיכר השבת נלחם בשבילו כמו אריה למענו ולמען מועמדו קריספל מיום שישי כל דקה כתבה נגדפרוש וממילא מיום שישי הורדת לי את הערך לאתר שלך חשבתי שאתה אובייקטיבי ומתברר לי שאתה עוד פוליטיקאי, מוטי פעם חשבתי שאתה שדרן אובייקטיבי, ואז בבחירות הקודמות לעיריית ירושליים חתכת את פרוש בראיון לא נתת לו לדבר והבנתי שאתה כוחי ועוצם ידי למה אתה לא מספר שאוימת על ידי הגורים? שתלך נגד פרוש בכל מצב?-אה כי לא נעים לספר כמה כסף עובר לסוחר אתה מקבל על ההילחמות שלך בפרוש?אתה הפכת לעושה דברם של השנואים בפוליטיקה החרדית ליצמן-דרעי אני יודע מוטי מראש שמה שאני כותב פה עכשיו לא תעלה לאתרך "האוביקטיבי" אבל אתה צריך לדעת את זה שאתה פוליטיקאי מלוכלך כמו כל פוליטיקאי וזה שאתה מעלה כתבות מיום שישי כל כמה שעות משהו אחר נגד פרוש הנה לך היום "הקלטות תמימות" נגד פרוש באלעד מהרב בן דוד ובבית שמש מאברך תמים שרק רוצה לדעת למי להצביע הכל הקלטות לכאורה תמימות אבל כל פוליטיקאי מתחיל מבין שאתה מנסה דרך אתרך לעשות שטיפת מוח אז בסדר שיערב לך רק שתדע זה שאתה חוסם כל תגובה בעד פרוש או אלי ישי תעלה לך ביוקר פוליטי כי הציבור שונא את הצמד הכוחני ליצמן דרעי ואתה ב"אוביקטיבות שלך מצטרף לצמד הזה כי לא סתם הלך הזרזיר אצל העורב לילה טוב מוטי המאפיונר סליחה חברם של הצידקנים דרעי ליצמן עד כאן כתבתי לו ואליך חיים תעלה את כל האמת על מוטי לביא ודו הפרצופיות שלו

      מחק
  2. אולי אתה יכול לכתוב פה איזה אדמו"ר מהמועצת של אגוד"י למעט האדמו"ר מערלוי הורה להצביע לליאון (גור, בעלז, בואין, ויזניץ, מרכז ויזניץ, סלונים, סדיגורא וכו' וסליחה ממי ששחכתי) וזה חוץ מ4 חברים במועצת של דגל שגם לא חתמו לליאון.
    כולם יודעים שיש לך נגד גור ועכשיו רואים את זה ביתר שאת.

    השבמחק
  3. אפילו כל יהדות החרדית יצביעו לליאון הוא צריך להביא כ 10000 קולות מבחוץ ואין לו

    ברקת יקח בכעשרים אלף קולות יותר מליאון

    השבמחק
  4. אני מבטיח לליצמן. גור תעלם מהמפה ותתרסק. נתמוך בלפיד נחסל אותכם טוטאלית. אתם לא חרדים ולא דתיים אתם חבורת סוטים פדופילים כולל האדמו"ר הסוטה שלכם וילדיו. ראינו מי אתם ומה אתם.

    המלחמה התחילה הליילה. חכו חכו מה נעשה ממכם קציצות גפילטע פיש. רשעים ארורים שונאי דת הכל אצלכם ביזנס ומסחרה.

    ליצמן התחלת עם האיש הלא נכון בזמן הלא נכון. אני מציע שתבחנו אותי ותבינו שנפלתם עמוק. מהליילה אני יודע שכל הרבנים זה שקר ושחיתות. לא גזירות לפיד מעניין אותם אלא כסף כסף וגו'ובים.

    השבמחק
    תשובות
    1. איום איום וואו... זה כבר מתחיל לכאוב

      מחק

  5. כ"ק מרנן האדמורי"ם מגור, בעלז, ויז'ניץ, באיאן וסלונים ועוד הורו לחסידיהם לפעול ולהצביע עבור ג' ולגבי ראש העיר לא הורו מה לעשות וכמו כן הגר"ש אוירבעך הגרמ"צ ברגמן והגר"י עדס והגרמ"י שלזינגר לא הורו להצביע עבור ליאון
    חיימקה אני רוצה פוסטים נפרדים על כל אחד מהם לכלוך בדיוק כמו שאתה מלכלך את האדמו"ר מגור או שגם אתה מבין שהוא המנהיג בה"א הידיעה של הציבור החרדי בארץ (למרות כל מה שאתה מנסה לעשות) ולכן אתה תוקף בעיקר אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. "המנהיג בה"א הידיעה של הציבור החרדי".

      ראשית הוא לא מנהיג הוא "רוכב"
      שנית, שקודם יתחיל להראות הנהגה בתוך החצר שלו החצויה והשסויה קרעים קרעים ואז יתחיל לטפל בציבור הרחב.

      מחק
  6. שנאתו של חיים שאולה את גור מעבירה אותו על דעתו ועל דעת קוראיו.
    המקום היחיד בו נפגשו אי פעם בפרהסיה ניר ברקת ויאיר לפיד זה ב"בעולמם של חרדים".
    חוץ מזה לא ידוע לנו על מפגש ביניהם.
    מה שאינו כן לגבי משה ליאון ויאיר לפיד, הם נפגשו גם נפגשו. והרבה פעמים.
    כי משה ליאון האיש הוא זה אשר ארג וטוה את הקשר הקואליציוני בין מפלגתו של יאיר לפיד יש עתיד לבין הליכוד ונפתלי בנט – הבית היהודי.
    במוחו שלו ועל פי תיווכו נחתם הסכם זה והייתה הקשר הזה.
    משה ליאון ארג את הקשר עם החבל אשר שימשה מאוחר יותר לחבל ההדק שנכרכה סביב צאוורו של הציבור שלנו הציבור החרדי על עולליה וטפיה ומוסדותיה. מדוע מוכן חיים שאולזון בעד חופן דולרים למכור לנו איש רע מעללים שכבר גרם לנו רעות רבות וצרות כטלית שכולה תכלת? האם מה שליאון כבר עשה לנו משתוה אפילו בתיאוריה למגרעות ניר ברקת?
    אם החיסרון היחיד של ניר ברקת הוא שהצבעה בשבילו זה כמו הצבעה ליאיר לפיד שברקת לא נפגש איתו מעולם ולא הזדהה איתו מעולם ולא מצאת חיסרון אחד אחר בכהונתו כראש העיר(אתמהה?) אני משלשל את הפתק של ניר ברקת לקלפי אפילו אם האדמור מגור יורה בסוף אחרת.

    השבמחק
  7. חיים את מי זה מעניין לראות חסיד גור ערום???

    השבמחק
  8. דעת מורינו הראש ישיבה הגר"ש אלתר שליט"א.

    התקשרתי אליו לפני כחצי שעה, ושאלתי למי לבחור לראשות העיר בירושלים, וענה שמי שלא מזדהה ומזוהה על ידו בטלפון הוא לא מביע שום דעה אישית בנושא, והוסיף אך כמובן אם אין שום הוראה מהרבי שליט"א, עדיף שומר שבת ממחלל שבת.

    השבמחק
  9. אוי איזה מכה חטף שאולזון! מכת המכות!! מכת מכת המכות!!! תענוג...

    השבמחק
  10. לגולשים מבני ברק נא לחכות ולא להצביע עד הצהרים ולירושלמים שגרים באזוריים של הגורים ובעלזא,עם אתה לא נמנה עם שתי פלנגות אם אתה רואה עוד אחד חבר שלא שייך לשני הפלנגות אלו תנסו להיות בתור בינם שאתה וחבר שלך מתואמים ושאתה נכנס מאחורי הפרגוד תשים אחרי 5 פתקים של ניר ברקת פתק של ליאון והבא אחרך אחרי שתי גררס או בעלזרס שיבדוק עם באמת הם הצביעו ברקת ואם כך תשתדל עד הצהריים להכניס תגובה באתר זה שציבור הבני ברקי במקום להצביע זייברט לראשות העיר ישימו ג"כ ברקת בבני ברק
    והכי חשוב לזכור "יהדות הקרקעות והכסף"

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.