רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

מסיפורי הזוועה בקרית יערים טלז סטון

מאת טעלזער


עבריינים חוזרים בשאלה מטעם רוזנטל קרעו שלטים של הרב דב בקשט בקרית יערים-מה שהביא למריבה בין שני הצדדים, אנשי המטה של הרב בקשט הינם אברכים עדינים שאין להם כל עניין במכות, אך כשהם ראו את העבריינים קורעים מודעות הם ביקשו מהם בעדינות לא לקרוע שלטים, אך אחד מהעבריינים הרים מוט ברזל והחל לרדוף אחרי אנשיו של של הרב בקשט במטרה להכות אותם. עוד עבריין החל לזרוק אבנים גדולות על הרכב ועל פעילי המטה של הרב בקשט. יש לציין שסוכם ביו שני המטות שכל אחד תולה את שלטיו על חצי מהלוח, אך את אנשיו של רוזנטל זה לא מעניין-והם הפרו את ההסכם,  לכן פרצה המריבה שכמעט הסתיימה בפציעות. בימים האחרונים אנשיו של רוזנטל מקיימים מהומות ברחובות טלז סטון ומכים כל אחד שמדביק מודעות של הרב בקשט.

28 תגובות:

  1. 1"האברכים העדינים" של בקשט הם כמובן הגורילות של בן זכרי. ההתבכיינות הזו עלובה ביותר. אחרי שבקשט פרסם את מכתב הרבנים המפורסם שלו, כולם התנערו ממנו. הרב בקשט שים לב: פוס עשה ממך פספוס!

    השבמחק
  2. העבריינים של רוזנטל הם מבריחי סמים וגנבים! ואגב: אם בן זכרי הם הגורילות אז יעקב נליק גבריאל גוחמן ומאיר לוגסי-ארכי טרוריסטים...

    השבמחק
  3. שמעתי שעוד חבר'ה של בקשט פורשים בעקבות דבריו הנחרצים של הרב מישקובסקי בגנותם של ההולכים נגד דעתו המפורשת של הגאון הרב שטיינמן. הוא אמר שהרב שטיינמן והגאון הרב קנייבסקי תומכים ברוזנטל ולא מוכנים לשמוע על הצד השני. חבר'ה, אני החלטתי. בחיים לא אלך נגד הרבנים אפילו שאני נחשב מודרני.

    השבמחק
    תשובות
    1. בענין זה אין צורך בדעת רבנים כי כל עוד לא שמעו את 2 הצדדים ורוזנטל דואג להשמיע לכולם שבקשט הוא מהבית היהודי וזה הוצאת דיבה אז זה לא נקרא לצאת נגד הרבנים

      מחק
    2. היום יורדת משלחת אברכים מכולל למד דעת להתייעצות בבני ברק עם גדולי ישראל איך עליהם להגיב לזלזול ברבנים. אין לי מושג מי כותב לבקשט את החומר, אך אין ספק שמכתב "אחד הרבנים" תקע אותו בבוץ עמוק עמוק.,

      מחק
    3. שמעתי שהיום יורדת משלחת של אברכים מכולל ״נחלי דעת״ לבני ברק להתייעצות עם גדולי ישראל איך עליהם להגיב לזלזול ברבנים והשחיתות של רוזנטל. אין לי מושג מי עושה את הקמפיין של רוזנטל, אך אין ספק שהחוברת שהוציא רוזנטל כתקיפה והשמצה נגד ״איחוד הקהילות״ תקעה אותו בבוץ עמוק עמוק...

      מחק
    4. אברכי למד דעת כבר קיבלו הדרכה איך עליהם לנהוג. עוד מועמדים של איחוד הקהילות מתנערים מעצמם ממפלגת הבית היהודי. ואתה, שחוזר אחרי בכל תגובה, לא מצליח לבלבל אף אחד. כולם כבר הבינו: בחרת איחוד הקהילות - בחרת בנט ולפיד! (מר בקשט, תפסיק לכתוב אחרי כל הזמן, ... )

      מחק
  4. דווקא שמעתי שעוד רוצים להצטרף אליו, ואצלנו אצל רוזנטל הרבה פורשים

    השבמחק
  5. בתור תושב טלז סטון אני מעיד: אין מהומות ! לא מצד מטה בקשט ולא מצד מטה רוזנטל. הרחוב שקט ודי אדיש. מענין למי יש אינטרס להכניס כתבות כאלו סוערות כדי להדליק את המקום. למישהו יש מושג? הכתבות מאד מאד מגמתיות ובינינו, גם כתובות ברמת אינטלגנציה נמוכה.

    השבמחק
  6. אברכי למד דעת בבית וגן כבר קיבלו הדרכה מגדולי ישראל איך עליהם לנהוג ואיזה מחאה הם צריכים למחות. עוד מועמדים של איחוד הקהילות מתנערים מעצמם ממפלגת הבית היהודי. ואתה, שחוזר אחרי בכל תגובה, לא מצליח לבלבל אף אחד. כולם כבר הבינו: בחרת איחוד הקהילות - בחרת בנט ולפיד! (מר בקשט, תפסיק לכתוב אחרי כל הזמן, ... )

    השבמחק
  7. זה הסוף של רוזנטל וכל חבריו שמקבלים שוחד!!!!!
    נגמרו הארוחות שחיתות שלו שכל ארוחת בוקר הסתכמה ב400₪ מינימום,
    נגמרו לו העגלות חינם מהמכולת ומחיקת חובות בסכומי עתק,
    נגמר לו מסע השוחד שלא נפסק 17 שנה,
    לא יהיה סתימת פיות לאנשים שבסה״כ רצו להביע דעה,
    כל תושב ולא משנה דתי חרדי ספרדי אשכנזי יקבל יחס שווה,
    לא יהיו יותר עלילות דם שפלות על אנשים תמימים שיצאו נגד רוזנטל וחבורת הזבל שלו..

    השבמחק
  8. איזה הדרכה בדיוק הם קיבלו???
    כרגע המצב בטלז סטון ב"ה רגוע ושליו ואם יש "בלאגן" זה פרובוקציות שאנשי רוזנטל מנסים לעורר,
    את האמת כולם יודעים אז חבל לכם על הזמן!!!!

    השבמחק
  9. את ההדרכה שהם קיבלו הם יגידו לבקשט בעצמו בקרוב מאד. לא יעלה על הדעת שראש כולל "חרדי" מתנהג כאחרון הלפיד'ינקס.

    השבמחק
  10. שמעתי שבקשט פורש עם כל המועמדים שלו. זה נכון? אז הוא הבין שהוא לא יכול על גדולי ישראל ? טוב, האדם עשה תשובה.....

    השבמחק
  11. כן, גם אני שמעתי על זה. הם הפיצו מכתב כאילו מטעם "שס" שמכתב מועצת חכמי התורה שרוזנטל הביא מזוייף, והם מה זה חטפו על הראש מחכמי המועצת ובכירי שס, הלך עליהם! הם גמורים!

    השבמחק
  12. הרגע פגשתי מישהו מהונגריה שסיפר לי כי תקוה לישראל עומדת להיסגר בשל קריסה כספית. הלו , הלו, בקשט, לתשומת ליבך, זה גם בניהול שלך? אודיסה כבר קרסה, עכשיו הונגריה, אנחנו בטלז סטון הבאים בתור? הקריה אומרת לך לא!!!! רק לא בקשט!!!!!

    השבמחק
  13. תגובת אנשי רבי דוד אבו חצירה הרב לא קיבל קהל בכלל ביום שאתה כתבת את המכתב על הביקור בנהריה. כתוב הרוצה לשקר ירחיק עדותו עד נהריה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה טועה בגדול הייתי איתו באותו יום אצל רבי דוד וכן נכנסנו אתה אפילו לא יודע איזה יום זה היה

      מחק
  14. למה כתבת שבקריית יערים לא מקבלים 90% הנחה אני הגשתי בקשה לוועדת חריגים וקיבלתי האם כל דבריך שקר.

    השבמחק
  15. לאחר בירור נתברר שאגרת קו כיסלאון לא ניתן למחוק או לגרום שלא ישלמו מאחר שהמועצה קיבלה הלוואה לביצוע העבודה של חלקה בקו האם אתה בקשט פוס וחבריך לא נוהגים לשלם את החובות אנחנו לא עמותה תקוות ישראל שמחפשים שם להיכן נעלם הכסף תחשוב טוב לפני שאתה מפרסם דברים העולם אינו הפקר.

    השבמחק
  16. מידע לציבור: הגוינט תרם מיליוני שקלים לעמותה ב-2010, מיד אחר כך נסגרה העמותה ולא נמצאה בניהול תקין,, באודיסה לא משלמים משכורות לשליחים אבל מש' בקשט חיה היטב עם טיסות כל היום ודירות פאר לכוללללללללם, עד שאתה שואל איפה הכסף של תושבי הקריה שמושקע בהם בהמון אהבה מהמועצה, ועד שאתה עורך דמגוגיה זולה ופרועה, תסביר לנו איפה כספי העמותה!!! כמה אפשר לרמות? המסמך העלוב לכאורה בשמם של ש"ס היה המסמר האחרון שקבר דוקא אותכם!

    השבמחק
    תשובות
    1. מידע לציבור: משרדי הממשלה מעבירים מיליוני שקלים למעוצה בכל שנה, מיד אחר כל תקציב רוזנטל ממהר לעשות איזה משהו עם רבע מהתקציב כדוגמת הכביש שסלל ב״אוזניים לתורה״ שהוא ללא מוצא. רוזנטל לא משלם ולא מתקצב בתי כנסיות חוץ מבית כנסת אחד כמובן... אבל משפחת רוזנטל וחתניו חיים היטב עם דירות פאר (כשוחד מהקבלן-בתו של רוזנטל עוברת ל״פסגת יערים״) לכל החתנים כווווווווווולם, עד שכל בוחריו של רוזנטל שואלים איפה הכסף של תושבי הקריה שמושקע בנכדיו וחתניו של רוזנטל באכזריות ותוך התעלמות מהתושבים, ועד שאתם עורכים דמגוגיה זולה ופרועה, תסבירו לי בוחריו של רוזנטל, מה השתפר בקריה, האם יש בתי כנסת לכל הקהילות? כמה רוזנטל יכול לרמות? החוברת האחרונה בה לכלך דברים שקריים רוזנטל את רשימת איחוד הקהילות קברה אותם עמוק!

      מחק
  17. בתגובה לעיל כמובן הכונה לתקוה ישרארל שלא היתה ולא נבראה אלא היא רק צינור להעברת כספי תרומות למשפחה מאד מסויימת שמנהלת אותה. (מתחיל באות ב)

    השבמחק
  18. כיפאק לרוזנטל, נס שהוא ראש המועצה הבא שלנו. לחשוב שאדם מבולבל וצעקני כמו בקשט היה מגיע.........שה' ישמור! עכשיו יהיה לו מלא זמן לשקם את התקוה לישראל שלו. שיחזיר את כל כספי התרומות ויפסיק לבלבל את הראש לאנשים פה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כיפאק לרב בקשט, נס שהוא נכנס למועצה. לחשוב שאדם רשע, מושחת, גנב, ורמאי כמו רוזנטל היה מנהל לבד את המעוצה... שה׳ ישמור! עכשיו יהיה לרוזנטל מלא זמן להשלים את שעות השינה שהוא לא ישן במשך חודש ימים לפני הבחירות שמא יכנס למועצה אדם שלא מרשימתו ויעשה קצת סדר בכל השחיתות והבלאגן שלו. עכשיו שרוזנטל יחזיר את כל כספי ותקציבי הציבור לאנשים ויפסיק לגנוב לכיסו!

      מחק
  19. הבוקר קיבלו התושבים עוד מכתב ממר בקשט. הוא מתגאה על כך שניהל מערכת בחירות "נקיה והוגנת". חבר'ה, אז למה הוא התכוון עם כל הכתבות המשמיצות שלו באתר הזה? זה הוגן? נקי? זה רמה של אידיוט!! עוד לא הפנמת? 80 אחוז מהקריה אמרה לך לא ענק. ואת שאר הקולות קיבלת רק עם השקרים שכתבת על רוזנטל ועם שקרים שלך על עצמך על כל מיני עשיה שעשית שלא היה ולא נברא. בודאי שאתה לא "רב" ועוד קראת לעצמך "הרב הגאון" תקרא מה הספרות המקצועית חושבת על תופעה כזו.............

    השבמחק
    תשובות
    1. באותו הבוקר קיבלו התושבים עוד מכתב ממר רוזנטל בקהילתון. הוא מתגאה על כך שניהל מערכת בחירות ״נקיה והוגנת״. חבר׳ה, אז למה הוא התכוון עם כל הכתבות המשמיצות שלו בעלונים שהוא הוציא נגד רשימת איחוד הקהילות? זה הוגן? זה נקי? זה אידיוט דיקטטור! עוד לא הפנים רוזנטל? 700 איש מתוך 1769 (שבטח היו מצביעים לבקשט, אבל עקב האיומים פחדו להצביע) מהקריה אמרו לרוזנטל לאאאאא ענק. ואת שאר הקולות רוזנטל קיבל רק עם השקרים, ההבטחות, והאיומים למי שלא יצביע לו. וכן שקרים על עצמו על כל מיני עשייה שעשה שלא היה ולא נברא. בוודאי שרוזנטל לא ״רב״ ועוד קוראים לו הרב רוזנטל, מגיב חביב תקרא מה הספרות המקצועית חושבת על התופעה של ההתמרמרות שלך ממנה אתה סובל עקב כך שבעיניים שלך קיבלת 3 חברים במועצה מטעם הרב הגאון דב בקשט שליט״א. בע״ה יראו לכם ולרוזנטל מה הוא באמת שיוויון והתחשבות בכל תושב ולא רק מי שמקורב.

      מחק
  20. כמו שלבקשט יש בעיה בהבנת חומר כספי-תקציבי, לך יש בעיה בהבנת הנקרא. העלונים של רוזנטל היו ללא דופי והציבור נהנה מהם מאד, בעוד שהחומר של בקשט היה חסר הכנת שיעורי בית בסיסיים והיוו עלבון לאינטלגנציה של הציבור. הגיבובי שטויות שנכתבו שם הוכיחו כי אינו מכיר כלל את התפתחות הקריה, ואינו רוצה להכיר. צחקנו כולנו על "הכביש ללא מוצא" .דרך אגב, הרב הגאון כותבים על מרן הראש ישיבה הגראי"ל שטיינמן למשל או מרן הגאון רבינו עובדיה יוסף, לא על אדם שיצא נגד כל גדולי ישראל!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.