רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

כולו א שטיק גאוה – ההצגה השבועית של החצקלוני ממודזיץ בכותל

מאת מאדזיצער

לאחר שהיה חייב לעזוב את בני ברק וגם בירושלים אין לו מדי הרבה אפשרויות בחר לעצמו יחזקאל טויב המכונה החצקלוני להתפלל בלילות שבת בכותל המערבי.
בכל שבוע נהנים מתפללי הכותל להצגה שבועית. האברך הצעיר עומד ומציג את יכולתיו לקהל ומסביבו קומץ של אברכים תמימים ומצומצמים שלא מצאו את מקומם במקום אחר, ונפלו בחיקו של החצקלוני. כשהוא עומד בענים עצומות ובדביקות ניתן באמת לאותם אברכונים ובחורים לדמיין שמדובר במלאך אלקים שנחית מן שמיא. הם עומדים לפניו בדחילו ורחמיו ובפרט כאשר ה"מלאך" רוקד בשירת לכה דודי הופך הכותל לקרקס של ממש. ולא שמים לב שכל הקהל פשוט עומד ומצחק מהם.
השבוע, מסכן, אפילו מנין לא היה לחצקלוני. בוודאי לאחר ה"עובדה" הגדולה בימים הנוראים ובשמחת תורה התעייפו מאמיניו ולא יכלו לבוא לתפלה עם רבם הדגול.
יהודי מפורסם, צדיק אמיתי וירא שמים, עמד לפני מספר שבועות והביט בהצגה השבועית והתבטא לאחד האנשים שעמד שם: "הער איז כולו א שטיק גאוה". אותו אברך שאל והרי מדובר באברך ת"ח, שמספרים עליו שעושה תעניות וסיגופים וכדו' וכו'. ואז שוב חזר ואמר, אני אומר לכם תשמעו מה שאני אומר "הער איז כולו א שטיק גאוה".

8 תגובות:

  1. למי זה מפריע? שישיר וירקוד כאוות נפשו, וכל מי שרוצה להצטרף אליו - שיבוסם לו. למה בכלל צריך לכתוב פוסט על זה???

    השבמחק
  2. כי זה אתר של אנשים חולים רשעים, צרי עין, אתר הטינופת של החרדים.

    השבמחק
  3. לו הייתם יודעים כמה חמורים הם מעשי ה"כת" הייתם מגיבים אחרת.
    מדובר בכת מסוכנת, וכשייצאו החוצה ויתבררו סיפורים, כמו שאנו שומעים על כתות אחרות ואז כולם אומרים איך זה שלא ידענו.
    ולכן חשוב להתריע מראש. ומי שרוצה להמשיך ולהנות ולרקוד מסביבו שיעשה זאת

    השבמחק
  4. זה הבן שהיו איתו בעיות לא נעימות פעם?

    השבמחק
  5. צרות עין וטפשות...
    האם ויזניץ זה "כת"?
    מה איכפת לחיים שאולזון שהוא מצליח

    השבמחק
  6. זה כת לכל דבר וענין , יש לי , לצערי , מישהו מהמשפחה שלי אצלו וכששאלתי את אחד האדמורים הגדולים מה עלי לעשות , הוא ענה לי "הוא מסוכן מאוד וצריך לעשות הכל כדי להוציא ממנו אותו"

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי תספר לי בבקשה את שמו של "הגדול" הזה....
      נמאס לי מרידות המוח וחןלשות הנפש שכל אחד מפגין פה.
      שאולזון זה לא יוסיף לך גן עדן.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.