רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

סקופ!!
מועצת התנועה בדיון פגרה מיוחד.
בעקבות ההפסדים והכישלונות באלעד ובירושלים ובעוד מקומות בארץ אשר ירד בהם מספר הנציגים במועצות ובעקבות מצבה הקשה של המפלגה 
 הוחלט להוסיף את השם חיים למפלגה. ומעתה  "שס חיים"
כך אולי תשרוד המפלגה עד הבחירות הבאות...


יועצי ברקת, קרויזר ואיזק להארץ: "לא הבטחנו דבר לאפשטיין ולאחרים. כל מה שפורסם שקר וכזב.
אגב, קרויזר אמר בקול חי בליל הבחירות אחרי היוודע התוצאות שאפשטיין יהיה סגר"ע. או שדיבר אז מנבואה או שבכל זאת מידיעה מוקדמת.

ישראל גליס, באמירה שנויה במחלוקת, בראיון לקו החשיפות: יש רבנים רה"י וצדיקים בירושלים, מה רצים לב"ב לבקש את ברכת הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי? תלכו קודם לרבנים בירושלים.

בדיחה פנים חרדית :
בעבר שהיו מבררים על בחורה לשידוך היו שואלים "השמנה היא עם רזה" כיום שמבררים שואלים "היש בה >עץ< אם אין"...ש"ש‎:

ווארט חזק על הפרשה:
אליעזר הגיע לבתואל ואומר לו הנה שטר קנין של אברהם כדי שאוכל לקדש ליצחק בנו את רבקה בתך, שואל אותו בתואל, הלוא יש לו עוד בן רשע מרושע ישמעאל, אולי כשרבקה תגיע הביתה אברהם יקח אותה לישמעאל ח"ו?? עונה לו אליעזר , עבד אברהם אנוכי, אני הגבאי ואני מחליט!!!! וד״ל

הגרב"מ אזרחי הבוקר לאחד מתלמידיו:
"אני ממש לא מבין איך הם עוד לא הגיעו לתקוף אותי גם..."


תגובה 1:

  1. למה כולם ידעו כבר לפני הבחירות שמחלקת החינוך בעירייה תהיה שלהם? שהם יקבלו סגן בשכר?שהם יקבלו תפקידים רבים ? ימים יגידו ונראה מי יקבל את החינוך ומי את הסגנות ואם צדקו הנביאים אז יש מקום לפתוח בחקירה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.