רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

למה למרות שאני חסיד גור לא אצביע לישעיה ארנרייך העומד בראש רשימת ג' בבית שמש?

מאת חסיד גור

המודיע ניסה לשווק את נציגי גור בבית שמש בצורה פתטית לחלוטין. לטענתו הסיבה להצביע ג' היא משום אחדות השורות, ומשום שלנציגי ג' יש נסיון בעזרה לאזרח הקטן למול הבירוקרטיה העירונית.
כיון שהסיבות הללו לא נכתבו במדור הסאטירי (שלא קיים) בהמודיע, וכיון שבדיחה על חשבונינו אינה מצחיקה במיוחד, נחשוף כמה דברים לטובת אלו שאינם תושבי בית שמש:
  1.   בבית שמש ממש אין אחדות השורות. בית שמש היא המקום היחיד בארץ בה מפלגת ג' התפצלה ל-3 (גור ובעלזא, שלומי אמונים, ודגל התורה)
  2.  ישעיה ארנרייך הוא הנציג האחרון שאפשר להגיד עליו שעוזר לאזרח הקטן, וזה מלכחילה לא ינסה לגשת אליו, תחילה בשל השחצנות שלו ובהמשך בגלל שיראה מיד שאין לו שום כוונה לעזור לו
  3. הנ"ל עסוק כל היום בלגרוף מיליונים מהקופה הציבורית באמצעות הפרה החולבת – תאגיד המים "מי שמש", וכן בישיבה בטלזסטון. העניינים הציבורים אפילו אינם בשוליים
  4. גם למוסדות גור בבית שמש אשר תמכו בו והזיעו עבורו, הוא לא ינקוף אצבע אם לא יקבל תשלום שמן מראש. אילו זו לא היתה המציאות היה קשה להאמין
  5. ישעיה ארנרייך זכה לג'וב הכבד של תאגיד המים "מי שמש" בזכות האצבע שלי ושל מאות נאיבים האחרים בבחירות הקודמות, וממש אין סיבה שזה יקרה שוב
  6. ישעיה ארנרייך יודע שהוא צריך לרצות ולהתחנף לבן אחד בעולם" יעקב ליצמן, הוא האיש שהצניח אותו לבית שמש והוא האיש שיחליט בשביל כולם מי ייצג אותם, אבל את תושבי בית שמש הוא ממש לא צריך, וגם לא את הגערעס
אז למה שאני יתן את הקול שלי למי שלא הולך לעזור לי ואפילו לא לחנון אותי במבט?

אז למה באמת יש בטלפון האישי של ישעיה ארנרייך 0 שיחות שלא נענו?
פשוט מאוד.
אף אחד לא מתקשר לבקש עזרה, כי יודעים שחבל על הזמן הוא לא יעזור בגרוש. ולכן הסיסמא הנכונה היא: 0 שיחות שהתקבלו.

תגובה 1:

  1. טיפשון , הרבי נתן הוראה ואתה מהסס, לפני הכבשנים שמעתם בקול הרבי, הוא ברח , ואתם?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.