רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

גדולי התורה: "לא התוקף זקוק לפסיכיאטר אלא המשלח שמואל אוירבך שר"י

מאת בן תורה

אחד ויחיד זקוק לפסיכיאטר והוא לא התוקף אלא המשלח מי שמוביל את מערכת ההסתה כדי להיות גדול. אין ספק שהאיש זקוק לבדיקה פסיכיאטרית לבדוק מה המניעים שלו להיות גדול וכיצד סובל ממחלת הרדיפה והכבוד.

תגובה 1:

  1. רבם דקרו-מידה כנגד מידה...

    אבל דרכו של אהרן הכהן, מנהיג הדור, אוהב שלום ורודף שלום... בקש שלו'ם ורדפהו, ורק אז.. עיני ד' אל צדיקים וגו' רק אחרי שיש שלום בעולם.

    זה הרבה שנים שלצערינו הרב, חינכו דור שלם של בני תיירה לשנוא לבזות ולהכות ולדבר לשון הרע על כל איש אמת, וחז"ל מלמדים אותנו איך אפשר לנו לידע אם האדם תלמיד חכם? "תלמידי חכמים מרבים שלו'ם בעולם" דהיינו כל מי שהוא תלמיד חכם צריך להרבות שלו'ם ולא מחלוקת ח"ו וזה כולל גם כל חבדניק שמזדמן על הדרך... ועתה נראה שנתקיים "כאשר עשה כן ייעשה לו" אוי לנו מיום הדין שכך בא עלינו להרים יד על מרן הצדיק השרף גדול דורינו, יחי אדונינו מורינו ורבינו צדיק דורינו.

    למשל את כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש ז"ל הם סיסו בשמות גנאי , הם מכנים אותו כופר, אפיקורס, פשרן, ומזרחניק ועוד כל מיני כינויים בכל השמות הק' כאלו שרפו את תמונותיו . למרות שכל זה היה פרי הסתה של יחיד ( שהרי גם שאר הרבנים שלא הסכימו עם דרך חב"ד היה זה בבחינת מחלוקת לשם שמיים אבל לא התפרקות ושינאה תהומית חינם.. ובוודאי שלא התבטאו חיצונית נגד) כל אותם רבנים שירשו את "מקומו" שתקו בטח לא מחו. העולם הליטאי מתפלג, ולא רוצים שום קשר יותר עם המחבלים תבינו!

    היהדות החרדית עברה ועוברת טרגדיה / שואה רוחנית, ירחם השם. יש אנשים חכמים, מכובדים ויראי ד' מעדיפים לא להימנות על חברתם, זו היא הבעיה הגדולה של כולנו.

    ברור כחמה שכבודו של אותו צדיק נר ישראל שבזכותו עדיין יש עוד קצת יידישקייט בעולם היהודי כולו היה למירמס ולמשיסה. אני זוכר במו עיניי את המכות ששכיניי החבדניקים היו חוטפים אך ורק מפני שהם חבדניקים, היו רואים את תמונת רבם נשרפת מולם מידי יום ....אני בכלל לא קשור לחב"ד.

    לשנוא, לקלל, לרדוף, לבזות, וליתן מכות רצח, הרי זה החינוך שאתם הבני תיירה נתתם לדור שלם של בני תיירה ... עכשיו פתאום כולם "מגנים ומוחים"... אם המנהיגים והעסקנים נתנו דוגמא אישית כזאת (לשנוא, לקלל, לרדוף, לבזות, ליתן מכות רצח, מוציא שם רע, ולעשות מעשים מזעזעים,) מה יעשה הבן ולא יחטא?????????

    מקווה ששלומו של מרן הגראי"ל שליט"א בטוב, אבל מי יודע אם זה המקרה האחרון שיקרה לצערי הרב ח"ו... ויפה שעה אחת קודם... ממש חילול השם, חילול שם שמים ברבים. לדעתי היהדות החרדית כולה ללא יוצא מהכלל צרכים להתאחד אפ' הבני תיירה, ואח"כ נוכל לנשום קצת ולא להרגיש מטווח תמידית על ידי הסיקריקים הבני תיירה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.