רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

ביקורת מסך טלביזיה – בחדרי VS כיכר

מאת עקיבא וויינגרטן

דבר ראשון אפשר לומר שנפל דבר בישראל, הטלביזיה הותרה לציבור החרדי, בחדרי עם שתי תוכניות ואחריהם כיכר עם תוכנית משלהם כמעשה טלביזיה לכל דבר. בכיכר הגדילו לעשות וקראו לילד בשמו: "TV", אבל נניח לזה, צפיתי בשתיהן ולהלן התרשמותי.
המרואיינים:
בחדרי הביאו את התותחים, דרעי לעומת אטיאס בכיכר, בבחדרי סחבו לאולפן הן את אלי כהן והן את משה אבוטבול, אם כי לא לעימות ישיר, כי אבוטבול לא הסכים, אבל עדיין יפה, בשונה מפעם שעברה שאת ברקת הביאו רק בצילום מרוחק. נקודה לבחדרי.
העימות:
בעימות כיכר דווקא כן הביאו, את יוסי דייטש ואת חנוך וורדיגר, שניהם באולפן, אבל צורת הוויכוח הייתה מאוד ברברית ולא מכובדת, שטיבל לכל דבר, ראינו איך שאבי מימרן מנסה להשתלט על שניהם ולא בדיוק מצליח. עדיין נקודה לכיכר.
המנחה:
כיכר הביאו את המספר אחד של קול ברמה, מימרן דאג להחזיק עט ביד ולשדר מקצועיות טלביזיונית, אגב, מימרן בקולו מאוד הזכיר לי בתחילת השידור את רפי גינת, לעומת בחדרי עם שלמה קוק, שהוא אולי חביב וחייכן אבל לא מנחה מקצועי. נקודה לכיכר.
העיתונאים האורחים:
מני שוורץ הוא לא יאיר אטינגר ולא יהודה שלזינגר, הוא אולי מתאים לקו נייעס אבל לא בדיוק עובר מסך, הוא אולי גם חלק מהציבור החרדי יותר משני העיתונאים ממערכות חילוניות, אבל חוסר המקצועיות משוועת מול המצלמה. נקודה לבחדרי.
עיתונאי הבית:
שרי רוט בולעת את שני הכוהנים (ישראל / ישי) של כיכר גם יחד, הוא רהוטה, שואלת את השאלות הנכונות, וגם אם לא רואים אותה נוכחותה לא יורדת מהמסך לרגע, וגם המיצג הפתטי עם ישראל כהן העומד עם מיקרופון ביד (של מי הרעיון הזה בכלל?) לא בדיוק מוסיפה נקודות לכיכר. (אני עדיין אוהב אותך ישראל). ההופעה של ישראל אצל לונדון וקירשנבוים היה נראה הרבה יותר טוב. שוב נקודה לבחדרי
האולפן:
האולפן של הבוסים (וויינט) אולי מתאים לשידורי יחיד, או ראיון עם אורח, אבל בוודאי לא לפאנל, המקום שם נראה נורא צפוף לעומת אולפן וואלה שנעים לעין. נקודה לבחדרי.
הנגן:
הפלייר של כיכר מתנגן בדיליי רציני, ונורא מעצבן! עוד נקודה לבחדרי. שם זה עבר ממש חלק.
בכלליות:
הדיון בכיכר היה ארוך מידי, נורא לעוס, דביקי, בחלק מהזמן היה נורא קשה לשמוע מי אומר מה, כולם נכנסים לדברי כולם, לעומת הסדר המופתי בבחדרי, נקודה אחרונה לבחרי.
תוספות:
נקודה אחרונה לכיכר שהביאו משהו יפה ומרגש של הרב עובדיה נפרד מבנו הרב יעקב יוסף, משהו ייחודי בהחלט.
סיכום:
בחדרי 6 נקודות – כיכר 3. שניהם לדעתי מתוך 10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.