רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 ביולי 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

אריה יואלי עורך אתר סרוגים בראיון: "המצרים מדווחים כי ממחר תהיה הפסקת אש, בישראל אין אישור לכך, החמאס יוצא מהמערכה בתחושה מאוד חמוצה, כל מה שחמאס ניסה לפגוע בישראל לא צלח לו, כנראה שהתפילות למען שלושת החטופים עשו את שלהם, הפסקת אש עם חמאס בשלב הזה - זה רק יגרום לסבב נוסף יותר קטלני, טרור מכניעים רק ע"י כוח".
זאב קשש יו"ר איחוד הצלה בראיון: "סיירנו היום ברכב ממוגן באיזור הדרום להודות למתנדבי הארגון שפועלים במסירות בלתי נלאית, ראינו בשידור חי יירוטים ונפילות, מדובר ביום בו הניסים נמשכו, נפגשנו עם מאות חיילים והענקנו להם מוצרים שנתרמו ע"י מאות אזרחים בעקבות פניית אגף הלוגיסטיקה של הארגון, היתה היענות מדהימה, היה קידוש ה' גדול מאוד".
סגן אלוף הרב דב פוברסקי בראיון: "נכנסנו למעונם של מרנן ורבנן מרן הגר"ח קניבסקי ומרן הגראי"ל שטיינמן שאמרו שחובה על כל אחד לשמוע ולציית להוראות פיקוד העורף - זה סכנה. למרות הפרסומים כי מרן הגר"ח אמר כי לא יפלו טילים בבני ברק, ההתקפה המילולית נגד חיילי פיקוד העורף מול בית הכנסת איצקוביץ מעשה נבזה ולא ראוי, זה לא הזמן ולא במקום".
הפסיכולוג רפי לוטנר ממאוחדת בראיון: "חשוב שההורים יבינו שככל שהם משדרים יותר רוגע אז הילדים יהיו יותר רגועים, ההנחיות של פיקוד העורף מאפשרת גם למבוגרים להרגיש בטחון עצמי ואת זה צריך להעביר גם לילדים, וזה מחסן אותם מפני תופעות טראומה, אם משפחה יותר קל לה לעזוב למיקום יותר שקט יש בזה הגיון, אבל לא לשדר לילדים שמדובר בבריחה".
זיו בבא תושב אשקלון בראיון: "במהלך תהלוכת הכנסת ספר תורה החלה אזעקה וראינו יירוטים מעל ראשינו. הציבור קצת נלחץ אך התעשת והמשיך בתהלוכה, לאחר מכן המשיכו ריקודים וכולם שרו שאין מה לפחד לאחר ששמרו עלינו משמים תרתי משמע".
להאזנה חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502071596 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.