רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 ביולי 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"


רצח הנער הערבי על רקע לאומני - יוני קמפינסקי מ'ערוץ 7' שהשתתף בדיון בראיון: "אחד מששת היהודים שנעצרו בחשד לביצוע רצח הנער הערבי שגופתו נמצאה שרופה שיתף פעולה עם החוקרים, הודה והפליל את חמשת חבריו. החשודים תכננו מראש את מעשיהם והגיעו לשכונת שועפט ברכב השייך לסבו של אחד מהם. אחד העצורים אף נורה וחושמל באמצעות אקדח טייזר, החשוד נפצע מאקדח הטייזר נלקח לבית חולים טרם חקירתו".

אלי ישי הגיע לעודד ולחזק את תושבי שדרות - אורן מלכה יו"ר ש"ס בשדרות בראיון: "לאור בקשתו של ח"כ אלי ישי שהגיע לביקור היום בשדרות אישר מנכ"ל "נחשונית" ירון הדר חלוקת אלפי כרטיסים חינם לתושבי הדרום. אלי ישי מוכיח כי גם כשהוא לא בתפקיד בכיר הוא נותן יחס מיוחד לשדרות, זה מעודד ומשמח ונותן לנו כוח להחזיק מעמד".

יוסף ויטמן סטודנט חרדי ממכללת מבחר בראיון: "החלטה שערוריתית של משרד החינוך מפלה בין סטודנטים חרדים לאחרים, עד היום כל סטודנט זכה לתקצוב (שיפוי) של כ 3,500 ₪ בשנה החזר ממשרד החינוך, אך משום הוחלט במשרד החינוך בשנה זו להפלות את הסטודנטים החרדיים ולא להעניק להם שיפוי. קבוצה של כ-100 סטודנטים חרדיים שסיימו את לימודיהם לתואר ראשון קבלו הודעה כי עליהם לשלם למכללה סכום כסף נוסף עקב ביטול השיפוי וזאת עקב היותם חרדים, תלמידים דתיים לאומיים הלומדים יחד באותה מכללה כן קבלו את השתתפות משרד החינוך בשכר הלימוד".

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או 0559992424 שפעיל גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.