רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 ביולי 2014

ווארטים


רוה״מ בנימין נתניהו נכנס לבנק כדי לפדות צק למזומן,
הפקיד : יש לך ת.ז. עליך ?
נתניהו : האמת אין לי את זה עלי, אבל אני ראש הממשלה בנימין נתניהו, מה אתה לא מכיר אותי ?
הפקיד : אני מכיר, בכל זאת ע״פ כללי החוק החדשים כל אחד שמעוניין לבצע פעולה בבנק חייב להזדהות,
נתניהו : תשאל כל אחד ואחד פה, יגידו לך שאני נתניהו,
הפקיד : אתה יודע מה,
שבוע שעבר נכנסה לפה שחר פאר, וגם כן שכחה את התעודת זהות שלה, וע״מ שנוכל לזהות אותה ללא תעודת זהות הבאנו לה מחבט וכדור עשתה לנו וואחד זריקה כך ידענו שזו היא,
לפני שבוע נכנסה לפה נינט טייב שוב עם אותי סיפור בדיוק, ביקשנו ממנה לשיר,
נינט הורידה לנו חתיכת ביצוע וכך האמנו לה,
מה אתה  מר נתניהו יכול לעשות כדי להוכיח לנו שאתה אכן בנימין נתניהו ?
נתניהו : אין לי מושג מה לעשות..
הפקיד : אוקי, אתה תרצה את המזומנים בשטרות של 200 או של 100 ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.