רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 ביולי 2014

מלחמת עמלק

מאת מקובל

בהוראה של אחד המקובלים שביקש להפיץ לכל ישראל מהחיילים ולקצינים וגם לראשי המדינה,נא להפיץ בכל הרשתות .
מלחמה זו, היא ממש מלחמת עמלק לפני ביאת המשיח,כמו שמוזכר בתורה שהעמלקים היו מתחפשים בכל מיני צורות כדיי שלא יכירו אותם,ובאים להילחם בישראל,באותה שיטה הם התחפשו לחרדים ולברסלבים וחטפו את שלושת הנערים הקדושים:אייל גלעד ונפתלי הי"ד.באותה שיטה הם לוחמים בעזה, מתחפשים לזקנים לנשים ולחיילי צהל וכד' .המקובל מבקש להודיע שאלו רגעים אחרונים לפני ביאת המשיח והקב"ה הביא לידינו את עמלק בכדיי שננקום בהם,לפי הציווי בתורה :"תמחה את זכר עמלק מתחת השמיים". כי עמלק הוא אכזר,עז פנים ולא יודע רחמנות מה היא.
עזה זה אותיות עז-ה',והמקובל מציין שבנימין נתניהו הוא גלגול נשמה של שאול המלך משבט בנימין .שמו בנימין ושם משפחתו :נתנ-יהו .פרושו נתן -יהו,וחסר אות ה כדיי להשלים את שם ה' בשלמות.וזו היתה הטעות של שאול המלך שלא מחק וגמר את עמלק,לפיכך כעת יש הזדמנות לנתניהו לתקן את חטא שאול המלך ולהשמיד סופית את עמלק ולהשלים את החיסרון של האות ה בשם ה'.לפיכך המקובל מבקש מראש הממשלה נתניהו ומהקבינט הביטחוני,לא להרתע ולא לרחם עליהם, יש פה ציווי מן התורה להשמידם.
עזה:ב עז-ה' , צריך להכותם ללא רחמנות עד היסוד בכדיי שהטעות של שאול המלך לא תחזור שוב ותתוקן.
התיקון הזה הוא נטו אחראיות של בנימין נתניהו,ללא שום ספיקות ,הירהורים ומחשבות האם זה מובן או לא. וכאשר תיקון זה יגיע לשלמותו,משיח צידקנו יתגלה תיכף ומייד ממש.
   חשוב מאד!!!!!!
נא להעביר ולהפיץ בכל הרשתות ובכל דרך אפשרית.
בנוסף, הוראה לכל כלל עם ישראל ולגדולי הדור והאד"מורים בכל העולם: חיוב על כולם להרבות בלימוד הזוהר ופנימיות התורה,לכל העדות :אשכנזים וספרדים,וצריך לציין בכל דבר תורה שמעבירים שיהיה רק על בסיס סודות התורה,בכדיי שנוכל לצאת ברחמים מהגלות הזאת.
נהרגו 13 חיילים, ביום ה-13 ללחימה , מגדוד 13, השם יקום דמם

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.