רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 ביולי 2014

ווארטים


חתונת זעלדא בריינדא גיטא בראנסדופער עם מוסטפא יאסין אבו זיאד
בבנות ירושלים
ענבי הגפן בענבי הגבן


ושפטו העדה וגו' והצילו העדה
רבי אחד היה מקרב אל ביתו כל יהדי  ונוהג בו מנהג של ידידות רבה.
פעם טען אחד מהחסידים רבי מדוע אתה  מקרב אותם כל כך והרי הם מלאים חסרונות כרימון?!..
אדרבה- השיב הרבי- אני רואה שהם מלאים מעלות כרימון! אני איני רואה דבר!- החציף החסיד תשובה לרבו.
לימים בא אותו חסיד לפני הרבי והראה לו צרור של אבנים טובות שהציעו לו כעסק. אבן זו- אמר החסיד בהצביעו על אחת מהן- היא ממש נפלאה!
אני איני רואה בה דבר! אמר הרבי.
נו טוב- הפטיר החסיד- באבנים צריך להיות " מבין" ...
ואני אומר - השיב הרבי מיד- שביהודים בני אברהם יצחק ןיעקב צריך להיות " מבין"!...

תגובה 1:

  1. הסיפור עם הרבי שקירב יהודי פשוט היה עם הרבי הרש''ב מליובאוויטש

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.