רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 ביולי 2014

גורל הגר"א - בדיחת השנה - המחבל בנו של הרב אלישיב יצא מן הענין קרח ובשן ועין

הרבה יותר חכם לומר איני יודע מאשר לעשות את מה שאסור היה לעשות, וגם אם עושים בדלית ברירה שותקים ולא מדברים על כך, מפני שאין כל בטחון שיודעים מה שעושים, ובמיוחד בגורל הגר"א

כאן נזכיר לבנו של הרב אלישיב שהוא נכדו של הצדיק הירושלמי רבי אריה לוין שכאשר פנו אל סבו שיעשה גורל הגר"א תחילה הוא לא הסכים בטענה כי רק יחידי סגולה יודעים איך לעשות זאת נכון, גם אביו הרב יוסף שלום מעולם לא עשה גורל הגר"א, ואילו המחבל בנו של הרב אלישיב כאשר פנו אליו לעשות זאת הוא התנדב מיד, חשב כי הנה יזכה לתהילה ואם יצדק יעלו אליו לרגל וירצו שיעשה גורלות גם בענינים אחרים

אז מן השמים גילו את חרפתם של כל אלו שעובדים על הציבור ומרמים אותו בסגולות וגורלות, ואולי זה יספיק בשביל שנדע כי אין ליצורים הללו כוחות כלשהם, ואם כבר מחפשים מי שכן יודע אז נספר לכם שיש כאלו, אבל על אלו אינם מסתכלים מפני שהם בורחים מן הכבוד והשררה כמו מפני אש

8 תגובות:

  1. הם היו בחיים ונהרגו אחר כך. יודעי דבר טוענים שהחטיפה הייתה מבויימת על ידי השב"כ.

    השבמחק
    תשובות
    1. טיפש ואם לא אפיקורס

      מחק
    2. איזה קשקשן ורשע שכמוך. אולי תטען שהם התאבדו? או בעצם בכלל לא הייתה חטיפה כמו שטוענים הערבים? סתם החביאו אותם בבוידעם וכל הקטע של להגיד תהילים וכל הרעש בעקבות זה. הכל תעלול של עסקונים למיניהם והכל פוליטיקה? ובעצם קברו בובות ולא אנשים, נכון?
      ירו בהם במקום והם מתו וכל הרבע'ס למיניהם 'הם חיים' 'הם בסדר' וכל מיני הבטחות ופתאום כל אחד צץ שהרב'ה שלו אמר ככה זו עבודה זרה למהדרין !!!! די עם כל הקשקושים וההבלים . כולם חכמים לאחרי המעשה.

      מחק
  2. חחח. יצא פיתה הילד.

    השבמחק
  3. טעות!!!!!!!!!!!
    הרה"צ ר' בנימין אלישיב אינו ''מחבל''.
    כידוע הוא חתנו דהגרמ"י ליפקוביץ' זצ"ל,
    וידוע כהבן היחיד של הגרי"ש שלא שייך למפלגת העציצים.

    השבמחק
  4. 'תיקון, משום כבוד אביו'1 ביולי 2014 בשעה 17:40

    שני דברים לא נכונים בידיעה זו. האחד שקר מכוון והשני טעות פשוטה ושניהם ניתנים לבירור.
    1. הוא לא אמר שהם בחיים, ואף שבידיעה ובכותרת כתבו ב'כיכר השבת' שכך הוא אמר, הלא זה שקר גס שלהם ובמילתא דעבידא לגלוייא, כי הם צרפו את ההקלטה ושומעים בבירור שהוא אומר שאינו יודע אם הם בחיים ורק שהפסוק מראה שהם באזור מסוים כפי שמציין הוא בדבריו. אתה יכול להאזין להם שם בכיכר השבת.
    2. הוא לא מחבל ולא קשור לצד זה בכלל ולא משתתף באירועיהם, וכל מעשיו ואמונתו רק לפי הרב שטיינמן. וזו טעות פשוטה הניתנת לבירור בקלות.
    ואגב, שם בשיחה עמו הוא אומר ברורות שהוא לא עושה זאת ולא רצה לעשות, רק לא עמד בלחץ המשפחות.

    השבמחק
  5. 'תיקון, משום כבוד אביו'1 ביולי 2014 בשעה 17:44

    ויש להוסיף שכך נהג 'כיכר השבת' גם עם הרב שיק שהציגו כאילו אמר שהם בחיים בזמן שאמר שה' יעזור שנשמע שהם בחיים. ראה פוסט בסמוך כאן.
    כך סילפו הם את דברי הרב בנימין אלישיב ואין לך להיגרר אחריהם, לא מתאים לך.

    השבמחק
  6. מזעזע !!! תדהמה!!! השבכ הרג 3 נערים .

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.