רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 ביולי 2014

מבזקים - מפה ומשם


הוראת מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי לפי שעה!: לאילו שבקו באש לא צריכים לעזוב אלא יגידו תהילים. אילו שנמצאים פה שבינתים לא יחזרו לשם עד שירגע. בשורות טובות
 --------------
בחתונת בת רב הכותל: האד' מדארג ופיטסבורג. הגר"ב שמואלי. הרה"ר הגר"ד לאו. ליצמן. מוזס והרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי
 --------------
 מתפללי בית הכנסת החדש מניין אברכים בשכונת תל גיבורים בפרדס כץ הגיעו למעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן למעמד ההכתרה לרב הקהילה הגר"י וינפלד. במעמד נוכחים, הגרמ"ש קליין, הגר"ח משקובסקי, הגרש"ב סורוצקין וסגר"ע בני ברק הרב מנחם שפירא
 --------------
הגראי"ל הביע זעזוע עמוק מהחשד שברצח הנער מעורבים יהודים. "מבצע הפשע דינו כרודף והוא מסכן את כלל הציבור - מעשה שכזה נוגד לחלוטין את דרך התורה
--------------
בית שמש: תושבים באחת השכונות הוותיקות טענו כי שמעו קול נפץ רימון במהלך הלילה. מן המשטרה נמסר אישור לכך כי הרימון נזרק לביתו של סגן ראש העיר, מאיר בלעיש. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. המשטרה ממשיכה לחקור
--------------
דף הפייסבוק 'שופינג מקומי' של מקומון מוביל בעיר בית שמש מפרסם הלילה כי: "חבר מועצה ממפלגה חרדית בעיריית בית שמש, נחקר בחשד לסיוע לנערים שחשודים ברצח הנער משועפט".
 --------------
'ישראל היום': עו"ד פישר נתפס על חם כשקיבל מזוודה עם 150.000 דולר מאלון חסן. את הכסף נתנה מח"ש לחסן במסגרת 'תרגיל חקירה'. בפגישה ביניהם אמר פישר לחסן: "כל הכסף הולך לשוטרים".
 --------------
חודשיים מאסר בפועל הושתו על מנכ"ל שופרסל לשעבר אפי רוזנהויז שהורשע בהפרת תנאי המיזוג עם רשת קלאבמרקט. הרשת נקנסה בסכום של 3 מיליון ש"ח
--------------
ישראל היום' בכתבה נרחבת על גפני בתפקידו כיו'ר ועדת המדע: "פוליטיקאי מפולפל וחד לשון, אחד החכי"ם החרוצים ביותר. אחרי שהטביע חותם על ועדת הכספים - הצליח לעורר לחיים את ועדת המדע הרדומה שהתנהלה בעצלתיים".///-/// דריכות פוליטית: שר החוץ אביגדור ליברמן מכנס מסיבת עיתונאים בשעה 12.00
 --------------
יתד נאמן: לבקשת תושבי שכונת רמת שלמה בפעילות של סגן ר"ע הרב ישראל קלרמן בוטלה ההחלטה להפוך את רחוב אלמושנינו לציר מרכזי שיחבר את השכונה לכביש 20.
 --------------
מאות בני אדם ופעילי ימין השתתפו אמש בהפגנת ענק בבר אילן בירושלים, כמחאה על אוזלת ידה של המשטרה בטיפול בפורעים הערבים • ההפגנה פרצה באופן ספונטני אך עד מהרה הפכה לאירוע משמעותי • כוחות משטרה גדולים מנעו מהמפגינים להתקדם לכביש 1, ואף עצרו כמה מהם.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 --------------
הזעקות צבע אדום ממשיכות להישמע באזורי עוטף עזה, בשעה אחרונה נשמעה הזעקה גם בבאר שבע
--------------
שר החוץ אביגדור ליברמן הודיע לרה"מ כי הוא מפרק את השותפות בין הליכוד לישראל ביתנו וכי הם חוזרים להיות שני סיעות נפרדות, במסיבת עיתונאים  שכינס מתח ליברמן ביקורת קשה ונוקבת על רה"מ בשל תגובתו הרופפת נגד החמאס.
 --------------
גל ברגר בטויטר: גורם צבאי: מאבקים פנימיים בתוך חמאס בשאלת המשך הירי - בזרוע צבאית לוחצים להמשיך, בדרג מדיני רוצים לרסן. בפועל חמאס אחראי למרבית הירי מאתמול.
 --------------
בשל אי הסכמות בסיעות הקואליציה, ועדת חוקה של הכנסת ביטלה כעת את הדיון על חוק הגיור. ח"כ מקלב בתגובה: מאז שזה עלה לסדר היום פעלנו רבות, אני שמח שמאמצינו נשאו פרי
--------------
גלסנר ב'קול חי': יהדות התורה עתרה לבג"ץ נגד התקנות החדשות לבחירת רבני הערים, בטענה כי מדובר בתקנות פוליטיות שנועדו לאפשר לשר לקבוע מי יהיו רבני ערים.
 --------------
הנשיא הנבחר ריבלין נכנס באופן פתאומי לישיבת סיעת יהדוה"ת להודות להם על תמיכתם בו. "נבחרתי בזכות הסיעה, אני מודה לכם".
 --------------
רב קהילה מכובדת בשכונה בי-ם, אביו של אחד החשודים ברצח הנער הערבי ל'מיינט': "אני מרגיש שחרב עלינו עולמנו. אשתי לא מפסיקה לבכות. זהו מעשה של חולה נפש. אני מודאג ועצוב אבל ממשיך בסדר יומי בכולל
--------------
בחדרי': המשטרה ביטלה את ביקור הניחומים של הראשל"צ הגר"י יוסף בשועפט בשל התראה חמה נקודתית.
 --------------
'קוקר': סיעת יהדות התורה: "רצח הנער הערבי ע"י יהודים, מזעזע ומבזה את העם היהודי"
 --------------
דובר המשטרה למגזר החרדי, גרברצ'יק': ילד בן 8 דיווח כי ראה ילד כבן 10 מועלה בכוח לרכב ע"י ערבים. בשל הדיווח לחצי תנועה כבדים ב-443 משני הכיוונים. העומסים יורגשו עד לשלילת הדיווח על נעדר.
 --------------
סגן יו"ר הכנסת ח"כ אורי מקלב העביר כעת במליאת הכנסת בקריאה שניה ושלישית את הצע"ח הביטוח הלאומי - חוק יוסף סגל, ברוב של 37, ללא מתנגדים.//‫קוקר: מגנים את הטרור
 --------------
ארל'ה יקטר בדרישה נוקבת  מחברי הבד"צ, להוציא מכתב גינוי גם לטרוריסטים שבתוכם.
--------------
רוני דניאל ב'ערוץ 2': נערכים להסלמה ומתארגנים גם לפעולה קרקעית. המנהרה שנחשפה יועדה לפיגוע גדול בישראל ולחטיפת חיילים.
 --------------
אבוטבול ערך היום דיון חירום בנוגע למעצר החשודים ברצח הנער הערבי בעירו, וקיבל עדכונים ממפקד משטרת בית שמש.
 --------------
ניצחון לחרדים! 'ערוץ 2': היועה"מ לכנסת על 0% מע"מ של לפיד: "תתקשה לעמוד במבחן החוק".
 --------------
השר עוזי לנדאו מישראל ביתנו בקול חי: הפרישה מהליכוד לא תגרום להקצנה בנושאים דתיים. הפרישה שלנו תבהיר לארגוני הטרור שהממשלה נחושה לגדוע את הטרור שלא פוסק.
 --------------
ראש עיריית עפולה איציק מירון הגיע כעת למעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן יחד עם סגר"ע בני ברק הרב מנחם שפירא, נציגי דגל התורה בעפולה ורבני המקום יחד עם ראשי הישיבה הגדולה עפולה
--------------
חצות בנייעס החרדי.

פחד בדרום.
שי גפן מנכ"ל ארץ ישראל שלנו ותושב קריית מלאכי בראיון סוער:אני הולך הלילה לישון בחרדה מעוד מתקפה של טילים,הפחד הערב החזיר אותנו לעמוד ענן אז היו הרוגים מבין תושבי העיר.ממשלת ישראל חייבת להפסיק עם ההססנות והציבור חייב להתקומם בכל דרך!
--------------
חבר מועצת עיריית אשדוד אבי אמסלם בראיון: העירייה מתכנסת ומחליטה האם התקיימו לימודים. אנחנו בכוננות שהמצב ימשך גם חודשים הרוכים. ומסביר מה העזרה לאזרח שנפגע.
--------------
שבתאי גרברצ'יק דובר המשטרה לציבור הדתי והחרדי: יש למשטרה אפשרות להתמודד עם עוד עשרות מוקדים של התפרעויות. השוטרים עוברים הכשרה להתמודד עם האוכלוסיות השונות כדוגמת ערבים, חרדים, וכו'.. בדרכים שונות.
--------------
ירוחם אסטרייכר תושב בית שמש ומתגורר בסמיכות למשפחת החשודים ברצח הנער הערבי בראיון: זה משפחה טובה. זה לא נתפס בשכל דבר כזה במציאות, אלה אם כן מושפעים מסרטים.
--------------
העיתונאי משה ויצמן תושב העיר אשדוד בראיון: העירייה הבוקר אישרה את קיום הלימודים למרות חיסול המחבלים שעות לפני כן והצהרות ארגוני הטרור כי יתנקמו בישראל.
--------------
ובפינת ההקלטות הערב:
דבריהם של: ניר ברקת, הרב דרוקמן, הרב לבנון, הרב לאו, ארי אלדד, אחמד טיבי, סולימאן אבו חדיר דודו של הנער הנרצח. על רצח הנערים.
וכן: דיאב שיעי, זאב אלקין, סאלח חיגאזי ממלא מקום ראש עיריית תמרה, עמיר פרץ, בנושאים שונים ומרתקים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.