רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 ביולי 2014

מבזקים - מפה ומשם


למרות האחדות ששררה לפחות כלפי חוץ, "יום ליום, ביטאון ש"ס, משמיט את שמו ותמונתו של הראשל״צ הגר"ש עמאר מברית המילה לנכדו המשותף עם הראשל"צ הגר"י יוסף.
------------------
'ישראל היום': רשת 'טיב טעם' מסרה: נמשיך לפעול במתכונת רגילה גם בשבת, למרות מכתב האזהרה מעיריית ת"א. גם גורם ברשת am:pm הודיע: החלטנו כי החנויות יהיו פתוחות השבת כרגיל.
 ------------------
לקראת הסלמה? ישיבת קרטשניף תכננה לקיים 'שבת התאחדות' לתלמידי הישיבה במושב ברכיה • אבל פיקוד העורף הורה: אין לקיים כינוסים רבי-משתתפים בדרום • השבת הועתקה לפתח תקווה
------------------
אילה חסון ברשת ב': לפי המידע שיש בידי מפרטים שאינם מותרים עדיין לפירסום. המידע מעלה נתון ברור. החוטפים השתמשו בשני כלי רכב. 2 בחורים עלו בזמן ובנקודה מסויימת. לאחר זמן מסויים עלה בחור שלישי או לרכב אחר או לאותו רכב לאחר ששני הראשונים הועברו לרכב אחר.
 ------------------
קובי פינקלר ב'קול חי': צה"ל הציב ביממה האחרונה מערכת כיפת ברזל באזור מודיעין כניסוי ולצורך הגנת שמי גוש דן וי-ם בעקבות ההסלמה בדרום.
 ------------------
הבוקר הגיעו לניחום אבלים אצל משפחת יפרח באלעד שר הביטחון בוגי יעלון ונשיא המדינה החדש רובי ריבלין
------------------
כיכר השבת בתיעוד בלעדי: כ"ק האדמו"ר מצאנז הגיע הבוקר לניחום אבלים בבית משפחת יפרח באלעד • לאחר שיחת ניחומים רווית אמונה בקדוש ברוך הוא עם האבא אורי יפרח והאחים של אייל הי"ד, נכנס האדמו"ר אל הבית וניחם ועודד את רוחה השבורה של האמא, איריס יפרח • "אולי זו הצרה האחרונה לפני המשיח".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
ראש השב"כ לשעבר אבי דיכטר ומי שהיה השר לביטחון פנים התייחס לאירועים הביטחוניים בדרום הארץ ואמר: "חמאס מנסה לגרור אותנו לסבב נוסף של ירי, ועלינו מוטלת המשימה להשמיד ולכתוש את תשתיות הטרור הצבאיות של הארגון בעזה, במלואן". דיכטר הוסיף: "מדובר במבצע לחימה ממושך, שיכול להימשך שנה ויותר, ויש לקבוע את תחילתו בהתאם לזמן הנדרש לצרכים צבאיים ובשלות מדינית. עלינו לפעול מהשכל, ולא מהבטן".
 ------------------
רשת ב' : קצין בכיר בצה"ל מאשר שהצבא מקדם מוכנות בעקבות האירועים בדרום.
 ------------------
קוקר: "ההורים אשמים, הם גרמו לרצח"-העיתונאי   עקיבא וינגרטן  על דברי האדמו"ר מסאטמר "על ההורים חל דין רודף בכל מובן המילה! שיטתו רואה בעצם השהייה מעבר לקו הירוק, התגרות באומות וההמשך הוא החטא הסאטמרי הגדול ביותר- ההתחברות לרשעים הציונים". עקיבא וינגרטן, מנסה להסביר את דבריו הקשים של האדמו"ר, מהחסידות בה גדל והתחנך
------------------
שלזינגר בבחדרי: אזרח דיווח למשטרה מטלפון ציבורי על שני בחורים צעירים במודיעין עילית שעולים לרכב ערבים וניתק את השיחה. כוחות הביטחון פועלים לאיתור הרכב ונוסעיו. נערכו בדיקות בישיבות מיר וכו.
 ------------------
שיף בטורו ״פרלמנטרי״ ב׳קוקר׳: יוסי ביילין טען השבוע שמסקרים שערך עולה כי יש בציבור החרדי שנאה לערבים, ״חבל שהצעירים שלכם לא מכירים את דעותיו של הרב שך לעומק בנושא המדיני".
 ------------------
אלעד: בבית משפ' הנרצח יפרח מנחמים: יו"ר האופוזיציה הרצוג, יו"ר הכנסת אדלשטיין, ח"כ אלי ישי וח"כ ליפמן
------------------
הטרדה על חטיפה הקפיצה את כוחות הביטחון במודיעין עילית! פנחס לוין היישר מישיבת 'מיר ברכפלד' ב'הקול החרדי': נציגי משטרה ועירייה הוקפצו לסיור בישיבות בעיר בשל דיווח שווא ועוררו דרמה במקום, כעת חזל"ש.
 ------------------
אלעד: אצל משפ' יפרח מנחם כעת המפכ"ל דנינו. הגיעו בשעות האחרונות: הרה"ר לאו ור"ע בית שמש אבוטבול
------------------
ערוץ 2: בצה"ל מבהירים, למרות התגובות של צה"ל היום, אנחנו ממתינים לראות מה קורה ואם תפסק האש ביממה הקרובה - ישראל לא תתקוף. אבל אם אחרת - תתכוננו למערכה ארוכה.
 ------------------
ערוץ 10:ישראל במסר לחמאס הפסיקו הירי תוך שעות או שנפצל את עזה ל3 חלקים.
 ------------------
אלון בן דוד: כמו שזה נראה הערב
חמאס לא מנסה אפילו לעצור את ירי הרקטות. ואם כך הם פני הדברים אז אנחנו לקראת מערכה כבדה בעזה שתשתק את מרכז הארץ וגם ירושלים ולא כמו הטילים הבודדים ששוגרו בעמוד ענן
------------------
משדר חצות בנייעס החרדי:

בהמשך למעקב הנייעס החרדי:
העיתונאי עידן יוסף בראיון:
הזוי: לאן נעלם השר התורן? דיון מהותי בכנסת בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת בגיבוי של משרד התחבורה התקיים ללא נוכחות נציג הממשלה. שר התחבורה קודד, סגניתו לא הייתה אמורה להשיב ואפילו השר התורן הספיק לצאת בטרם עת. מה הגיב על כך ח"כ ישראל אייכלר.
------------------
ישראל מאיר הירש מראשי הנטורי קרתה מסביר כיצד מתנהל הרישום לישיבות של הנטורי קרתא? ומדוע ספרדים לא מגיעים לישיבות הללו? ומה הבעיה בישיבות הליטאיות. ומצהיר משפחות החטופים לא אשמים ברצח בניהם למרות שהם עברו על חוקי התורה (כלשונו) ומי שעובר על התורה דמו מופקר. מי שאשם זה השלטון הציוני שקילקל אותם.
------------------
גל השריפות בירושלים.גל הצתות איים עד לפני מספר שנים על תושבי מטרסדוף בעיר.העסקן הרב ברנדויין בראיון:היו מספר הצתות שכמעט והביאו לנפגעים בנפש כשהסתבר שמדובר במעשה קונדס של ילדים רבני השכונה הוציאו מכתב ומאז ההצתות פסקו לגמרי!
------------------
הרב שמואל בן עטר מי שהקים את הרדיו הפיראטי קול האמת בראיון לאלימלך כהן בתוכנית הופכים את העולם מספר: איך ומתי עלה הרעיון לפתוח את הרדיו?ועוד פרטים מעניינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.